Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras lapsi huuteli mulle puhelimeen sä oot luuseri!

Vierailija
19.11.2013 |

Soitin siis lapselle koulupäivän jälkeen ja taustalta kuului tuo sä oot luusero, sä oot luuseri lällätys

Kysyin sitten autossa, että kenelle se tyttö huusi, sinulleko, johon lapsi vastasi, että huusi puhelimen lähelle ja minulle.

Miten joku voi käyttäytyä noin huonosti? Tiedän tämän tytön ja hänelle kyllä asiasta sanon kun näen. Muistutan myös, että jos tyttäreni on puhelimessa niin hänen ei kuulu mennä huutamaan siihen viereen tyhmiään.

Kuinka joku voi kasvattaa noin huonosti lapsensa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten käyttäytyminen tulee ymmärrettäväksi, kun suhtautuu heihin kuin juoppoihin.

Vierailija
2/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmaan tavallaan totta, mutta mun mielestä 9v.pitäis osata edes alkeellisimmat käytöstavat

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuntelee epäilemättä kotonaan kun äitinsä haukkuu muita milloin miksikin, kun puhetyyli on epäarvostava muita kohtaan. Jos kotoa opitaan yleinen kiva tapa kohdella muita, niin ei mistään muualta kuullut typerät jututkaan niin vain lapsen sanavarastoon tartu, siis vaikka kavereilta kuulisikin kaikenlaista tyhmää hoidossa tai koulussa/pihalla. Joten ei omena...

Vierailija
4/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa näyttää olevan ihan arkipäivää haukkua vanhempia. Siis todella outoa, lapseni kertoo miten luokassa haukutaan toisten äitejä, ulkonäköä yms. Opettajalle ja jopa rehtorille on tiedotettu, mutta ilmeisesti toisten vanhempien nimittely on täysin hyväksyttävää. Itse olen myös saanut lapsen "kaverilta" epämiellyttäviä tekstareita ja soittoja. Loppuivat heti kun uhkasin poliisilla. (Menivät siis niin pahaksi). 

Koulu on täysin avuton toimimaan, varsinkin kun kyseessä ovat maahanmuuttajalapset.  Opettajat jotenkin lamaantuvat heidän kohdallaan. Voisiko joku kertoa miksi? 

Vierailija
5/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huutonaurua*

Vierailija
6/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän ihmeissäni, et oho, onpas siinä fiksu lapsi.

Mietin, että wilman kautta vois laittaa opelle viestiä, vaikkei hän sille varmaan mitään  mahda, mutta kuitenkin sattui koulussa ja kouluaikana

ap

Vierailija
7/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän ihmeissäni, et oho, onpas siinä fiksu lapsi.

Mietin, että wilman kautta vois laittaa opelle viestiä, vaikkei hän sille varmaan mitään  mahda, mutta kuitenkin sattui koulussa ja kouluaikana

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi