Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko tän Juhannuksen peruuttaa? :(

Vierailija
21.06.2013 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Itteekään ei paljo nappaa känniläisten seura.En tiedä mitä tekisin varmaan siivoan.

Vierailija
2/5 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko kaikki edellisetki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt mökille lasten kanssa mutta ukko on töissä ja hällä auto, julkisilla muuten voisi mennä mutta rahat tosi tiukilla. Ruokaa mökillä kyllä olis kun siellä on muutakin sukua ja mun paras kamu perheineen..

Joten mitä tehdä kaupungissa lasten kanssa kun EI ole ylimääräistä rahaa? Rahat menee ruokaan täällä kotona.

Muutkin kaverit on mökeillä tai festareilla...

Onneksi meillä ei juoda joten känniläisiä ei tarvii katsoa....

Vierailija
4/5 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä olen jos siivonnut; kaapitkin lasten pienistä vaatteista yms....

Vierailija
5/5 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ukon kanssa tapeltiin eilen illalla; mulla purkaantui kiukkuna raha-asiat, duunikiireet yms... Ja rakkaan veljeni käytös vanhempiamme kohtaan :/

Hän kun hoidattaa ihan jatkuvasti poikaansa meidän äidillä, lapsi on vuoropäikyssä ja meidän äiti hakee tuota lasta tarhasta melkein päivittäin JOTTA tuolle lapselle ei tulis 10 h päivää. sekä hoitaa vielä viikonloput koska veljeni on "töissä" silloin. Äiti kuulosti tosi väsyneeltä kun hänen kanssaan juttelin eilen :/ ja lapsen äidillä on oma firma joka vie aikaa joten hänellä on todella pitkät päivät. Tuo veljeni "työ" on lainausmerkeissä siksi että se on vaan hälle harrastus JOSTA on hälle enempi kuluja kuin tuloja. Käy markkinoilla etc myymässä tekemiään tavaroita. On hällä päivätyökin mutta vain osa-aikainen.

Mä tiedän että heillä on rahat tiukilla mutta silti, ei isovanhemmat ole mitään lastehoitoautomaatteja!!!!! Äiti on kyllä sanonut monesti EI,  mutta veljeni sitten vastaa että no heillä ei sitten ole rahaa ruokaan jos lasta ei saa hoitoon mennekkään. Miehen vaimo on monesti mukana auttamassa veljeä noilla myyntikierroksilla kun omalta firmaltaan ehtii.... Oma firmansa kun ei myöskään paljoa vielä tuota, toivottavasti joskus....

Siellä veljenpoika nytkin on mökillä kun veli ja vaimonsa ovat jossain markkinakierroksella.....

Ja meillä on joka vuosi ollut sovittuna mun vanhempien kanssa jotta he katsovat meidän lapsia kerran vuoteen kesällä niin että päästään ukon kanssa pitkälle viikonlopulle. Tänä vuonna ei taidetakkaan mennä kahdestaan kun en halua äitiäni kuormittaa yhtään. Harmi, vaan että tuo matka on jo maksettu hotelleja myöten ja tuohon on vaikea lisätä 3 lasta mukaan. Saa kyllä lisättyä mutta maksaa yhtä paljon kuin meidän aikuisten reissu :/  Viime vuonna oli lähellä sama juttu, mutta äitini kyllä melkein suuttui mulle kun kehtasin puututtua hänen jaksamiseen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi