Ällöttävimman hajuiset kosmetiikkatuotteet
Mun TOP 5:
- Elnett hiuslakka
- Vitalis-voide
- Kenzo Flower-tuoksu (se pitkulaisessa läpinäkyvässä pullossa jossa punainen kukka)
- Nivea vartalovoide
- Body shop vartalovoi Mango
Mistä te muut ette pidä?
Kommentit (92)
Erisan ja Eucerin hajusteettomat tuotteen haisee ihan kamalalta. Oon joskus käyttänyt jotain ihovoidetta ja koko naama alkoi kuumottaa ja punoittaa. Että se siitä allergiaystävällisyydestä... Myös kaikki myskin ja vaniljan tuoksuinen on musta kamalaa! Samoin Body Shopin kookostuotteet.
Klippoteketin kuivashampoo saa mut aina aivastelemaan, mutta muuten se on niin hyvää, että käytän silti :)
Mutta Nivea-voidetta taas käytän nykyään aina eikä se mun mielestä tuoksu juuri miltään.
Doven hajuja ovat kaikki haukkuneet mantramaisesti. Mulla ei kuitenkaan kuivata ihoa kuten kaikki muut markettisuihkusaippuat.
Kookoshajusteiset tuotteet.
XZ-tyrnishampoo ja hoitoaine. Ihmettelin jonkun lähellä istuvan omituista hajua, kunnes tajusin katkun nousevan omista hiuksistani. :D
Toivon, että jonain päivänä löydän tuoksun, joka ei haise kompostille. Myskikatkut, laventelilöyhkät tai ns. itämaiset (yäk-) "tuoksut" eivät todellakaan houkuttele.
Helvetti, heräsin kuivashampoon lemuun. Poistaa kaiken raikkaan ilman 10000 kuution alalta 🤢
Jotkin hajusteettomat tuotteet tosiaan haisevat pahalle. Kerran lensi lähes täysi pullo LV:n shampoota roskiin, kun haisi siltä kuin olisi Eri Keeper -liimalla tukkansa pessyt. Sama liimamainen haju on monissa muissa hajusteettomissa tuotteissa, muttei kaikissa onneksi niin voimakas.
Erittäin Hieno Suomalainen, se sinisessä pullossa oleva shampoo. Tuoksuu tunkkaiselta mummolta. Menin ostamaan pullon jossain nostalgiapäissäni mökkisaunaan, oli pakko heittää menemään.
Shalimar-hajuvesi.Niin tunkkainen
Kaikki L'orealin kasvovoiteet. Saattaisivat olla ihan kohtalaisia rasvoja muuten, mutta haju on todella tunkkainen.
Lumenen huulipunat haisee niin yököttävälle, etten voi käyttää niitä ollenkaan.
Nivean palasaippuat haisee niin pahalle, ettei niitä voi käyttää.
Ennen niissä oli miedompi tuoksu mutta nyt ei
pysty enää. Heitin kaikki roskiin vaan.
En käytä Nivean ja Doven tuotteita, koska en pidä niissä käytettyjen hajusteiden hajusta.
Doven suihkusaippuat haisee ihan oksennukselle!! Piti heittää kolme pulloa menemään.