Tori.fi: yhteydenotot eivät tule perille?
Katsoin jätettyjä ilmoituksiani hallintasivun kautta ja parissa näkyy, että tuotteista on "yhteydenotto". Miksi sähköpostissani ei kuitenkaan näy viestejä? Osoite on oikein ja toisten tuotteiden kohdalla toiminutkin.
Olen laittanut kyselyn aiheesta, mutta en ole vielä saanut vastausta. Lähinnä kyselen, onko muille käynyt samaa/onko kyseessä yleinen vika?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:59"]
Katso roskapostista. Huutiksen ja torin viesteistä osa menee roskaposteihin.
Itse huomasin että tänään oli omaan ilmoitukseeni tullut 4 yhteydenottoa. Mutta eipähän löytynyt edes roskapostista. Asiakaspalveluun laitoin juuri kyselyä menemään. Epäilyttää vaan että kuuluukohan sieltäkään vastausta.Eihän sieltä kuulukaan tulla sähköpostiin mitään.
Viestit on vain torin sovulluksessa tai selaimen kautta kirjautuneena luettavissa.
Näet viestistä toisen ihmisen e-mailin ja voitte viestiä sitä kautta sähköpostilla, ilman toria.
Ennen tuli sähköpostiin viestit mutta siitä on aikaa. Nykyään käytän viestinvaihto torin silmien alla, turvallisuussyistä.
Ei näe toisen e-mailia. Vaan nimen/nimimerkin.
Minä näin viimeksi eilen torin viestipalvelussa toisen sähköpostin.
Olisi voinut ottaa siihen suoraan yhteyttä sähköpostilla ilman että tori olisi puuttunut asiaan millään tavalla tai tietäisi edes koko asiasta.
uusi ilmoitus menee perille toriin , vastapuoli vastaa mutta tori ei aukea minulle,t harri
Asetuksista pitää valita:
LÄHETÄ UUSISTA VIESTEISTÄ SÄHKÖPOSTI-ILMOITUS