Miksi mua katsotaan oudosti?
Vaikka nyt jumpassa tai muualla missä ollaan naisryhmässä, muut naiset katsoo jotenkin oudosti. Mulle ei puhuta ja häivytään vähin äänin paikalta. Miksi?
Kommentit (6)
Katsotko itse ihmisiä koskaansilmiin? Hymyiletkö? Tervehditkö, jutteletko? Vai kyräiletkö vain mitä muut sinusta ajattelevat?
Olet niin uskomattoman kaunis ja hoikka sekä lihaksikas.
Onko sulla tic-oireita, eli kasvojen pakkoliikkeitä? Meikkaatko todella vahvasti? Pukeudutko erikoisesti? Käytätkö paljon vahvoja hajusteita? Sairastatko anoreksiaa tai oletko huomattavan ylipainoinen?
varmaan kateutta, se on täällä Suomessa yleistä...
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:15"]
Katsotko itse ihmisiä koskaansilmiin? Hymyiletkö? Tervehditkö, jutteletko? Vai kyräiletkö vain mitä muut sinusta ajattelevat?
[/quote]
Tervehdin, jos joku tervvehtii minua tai huomaan muidenki tervehtivän toisiaan. En kyräile. %: ei ole tic-oireita, en meikkaa ollenkaan, esim jumpassa on samanlaiset vaatteet kuin suurimmalla osalla muillakin: trikoot ja toppi. En käytä hajusteita, vain deodoranttia. En ole anorektikko enkä ylipainoinen. esim jumppatunneilla treenaan kovempaa ja suuremmilla painoilla kuin muut, mutta en nyt keksi, miksi se olsii syy tähän.
t.ap
Laita kuva, niin katsotaan, missä mättää.