Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua katsotaan oudosti?

Vierailija
19.11.2013 |

Vaikka nyt jumpassa tai muualla missä ollaan naisryhmässä, muut naiset katsoo jotenkin oudosti. Mulle ei puhuta ja häivytään vähin äänin paikalta. Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin katsotaan, missä mättää.

Vierailija
2/6 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko itse ihmisiä koskaansilmiin? Hymyiletkö? Tervehditkö, jutteletko? Vai kyräiletkö vain mitä muut sinusta ajattelevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin uskomattoman kaunis ja hoikka sekä lihaksikas.

Vierailija
4/6 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tic-oireita, eli kasvojen pakkoliikkeitä? Meikkaatko todella vahvasti? Pukeudutko erikoisesti? Käytätkö paljon vahvoja hajusteita? Sairastatko anoreksiaa tai oletko huomattavan ylipainoinen?

Vierailija
5/6 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kateutta, se on täällä Suomessa yleistä...

Vierailija
6/6 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:15"]

Katsotko itse ihmisiä koskaansilmiin? Hymyiletkö? Tervehditkö, jutteletko? Vai kyräiletkö vain mitä muut sinusta ajattelevat?

[/quote]

Tervehdin, jos joku tervvehtii minua tai huomaan muidenki tervehtivän toisiaan. En kyräile. %: ei ole tic-oireita, en meikkaa ollenkaan, esim jumpassa on samanlaiset vaatteet kuin suurimmalla osalla muillakin: trikoot ja toppi. En käytä hajusteita, vain deodoranttia. En ole anorektikko enkä ylipainoinen. esim jumppatunneilla treenaan kovempaa ja suuremmilla painoilla kuin muut, mutta en nyt keksi, miksi se olsii syy tähän.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän