Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iskeä mies?

Vierailija
20.09.2020 |

Haluaisin tehdä tuttavuutta yhteen aivan ihanaan mieheen, mutta en tiedä mitä teen! Auttakaa kokeneemmat sisaret. Miksei miehetkin!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yli 50v ja minä 30v.

Vierailija
2/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varattu mies, älä tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis halua olla mitenkään liian hyökkäävä aloitteellani vaan lähinnä osoittaa kiinnostukseni.

Vierailija
4/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on varattu mies, älä tee mitään.

Ei ole tietääkseni varattu.

Vierailija
5/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Mies on yli 50v ja minä 30v.

Ihmettelen, miksi tätä ikäeroa on alapeukutettu?

Vierailija
6/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille miehelle p, llua, eiköhän tuo ymmärrä mistä on kyse.

Vierailija
7/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla nainen. 

Vierailija
8/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee kotoa hakemaan kun tarpeeksi vaan odottelet. Muista myös lukea horoskoopit päivittäin. Niissä voi olla osuvia vinkkejä.

9/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee asiasta liian hankalaa, mee vaan jutskailemaan jonkun tekosyyn turvin. Näet siinä samalla onko jannu ihan mäntti vai ei. Jos on mäntti niin hipsit muualle ja jos ei mäntti niin jutskaile lisää :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
10/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla nainen. 

Ei ole vielä tuottanut tulosta. 🤔

Vierailija
11/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Älä tee asiasta liian hankalaa, mee vaan jutskailemaan jonkun tekosyyn turvin. Näet siinä samalla onko jannu ihan mäntti vai ei. Jos on mäntti niin hipsit muualle ja jos ei mäntti niin jutskaile lisää :)

Ei ole mäntti. Olen jo selvittänyt..🙂 Ainut että en osaa osoittaa kiinnostusta. Hän on kyllä kohtelias ja hymyilevä. Pitää kai tehdä tikusta asiaa, että saan juteltua hänen kanssaan.

Vierailija
12/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on mennä vikaan. Voit mennä vaikka sanomaan suoraan, että olet ihastunut.

Vierailija
13/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea on mennä vikaan. Voit mennä vaikka sanomaan suoraan, että olet ihastunut.

En kyllä uskalla mennä sanomaan. Pelkään kai nolaavani itseni.

Vierailija
14/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies (ja varmaan nainenkin) ahdistuu tuollaisesta ja heittää pakin päälle. Suoraan asiaan meneminen on monille ”liian nopeasti etenemistä”.

Vierailija
15/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ei ole mäntti. Olen jo selvittänyt..🙂 Ainut että en osaa osoittaa kiinnostusta. Hän on kyllä kohtelias ja hymyilevä. Pitää kai tehdä tikusta asiaa, että saan juteltua hänen kanssaan.

Jutellahan nyt voi vaikka maailman tappiin saakka, jonkun pitää kuitenkin saada aikaan se eteenpäin nytkäyttävä liike.

Vierailija
16/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän, että häntä on yrittänyt aika moni muukin. Ei todellakaan ole semmoinen mies, että lähtee kaikkien matkaan. Koska tietää, että saa kenet haluaa... 🤔

Vierailija
17/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Jutellahan nyt voi vaikka maailman tappiin saakka, jonkun pitää kuitenkin saada aikaan se eteenpäin nytkäyttävä liike.

Aivan! Tätä seuraavaa liikettähän minä pohdinkin..

Vierailija
18/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Teidän, että häntä on yrittänyt aika moni muukin. Ei todellakaan ole semmoinen mies, että lähtee kaikkien matkaan. Koska tietää, että saa kenet haluaa... 🤔

No, voi toki olla että hänellä on myös jotain läheisyyteen liittyviä ongelmia, jonka takia ei ole naikkosten lähentelyt saneet tuulta alleen.

Vierailija
19/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän sinut tai nimeäsi? Entä jos laitat viestin, että haluaisiko hän lähteä kävelylle ja sen jälkeen vaikka kuumalle kaakaolle? Menisin sillälailla suoraan asiaan, hän voi kieltäytyä kohteliaasti jos haluaa ja tuosta kuitenkin ymmärtää, että olet kiinnostunut tutustumaan häneen.

20/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Aivan! Tätä seuraavaa liikettähän minä pohdinkin..

Voi luoja :D Toteat vaikka kuinka kiva keskustella hänen kanssaan ja ehdota että näkisitte myöhemmin :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme