Olen pettynyt niin tähän elämään
Oon niin pettynyt mun elämään. Olen ensinnäkin yksinäinen mutta yksinäisyys ei sinänsä ole huono juttu koska olen tottunut elämäni aikana erakoitumaan ja yksin on turvallista olla koska ei pety ihmisiin. Olen siis ihan ekstrovertti mutta muuttunut introvertiksi aika pahasti. Silti mua kalvaa moni asia
Tuntuu että ihmiset on kokeneet mut liian kilttinä ja mua voi höynäyttää ja pyytää loputtomasti palveluita. Jos en ole saatavilla, ihmiset loukkaantuu, jos kieltäydyn, olen paha ihminen.
Opiskelut takkuaa, töitä ei ole ja parisuhteessakin paremmin toimii kun ei nähdä toisen kanssa. Ystävät näkevät vain keskenään ja mikä parasta lähipiirissä ollut sairauksia niin itsellä kuin muillakin.
Ikääkin alkaa olla jo kohta 40 niin tää valitusvirsi ei varmasti auta, mutta mieli jotenkin maassa kun ei kiinnostaisi arkea pyörittää. Kiinnostaa vaan erakoituminen, luonnossa samoilu mieluiten yksin ja nukkuminen.
Varsinaisesti masentuneita tunteita ei ole, ainakaan semmoisia että oisin itsetuhoinen. Joskus ollut sellaisia ajatuksia mutta en usko että semmosia oikeasti olisi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi "yhyy oon niin uniikki yksinäinen yksilö että olen yksin jopa parisuhteessa". Häpeä ap, sinulla on puoliso ja kehtaat valittaa yksinoloa.
On massoittain ihmisiä joilla ei ole yhtään ketään.
Okei eli laimea parisuhde pelastaa masentuneen mielen. Nämä on näitä "mitä sä itket iso tyttö, sulla on tissit ja kaikki" -sloganeita.
Taitaa olla joku palstan uliulimies siellä ilman naisen kosketusta ja kaikkihan on meidän syytä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi "yhyy oon niin uniikki yksinäinen yksilö että olen yksin jopa parisuhteessa". Häpeä ap, sinulla on puoliso ja kehtaat valittaa yksinoloa.
Ai oletko sinä yksi niistä yksinäisistä, joilla ei ole ketään? No mitä hittoa valitat, olet sentään elossa, sinulla ei ole syöpää, puolisosi ei ole kuollut jne. Kaikki on suhteellista ja aina jossain on joku kenellä on asiat vielä pa*kemmin. Sinäkään et ole sen kummempi uniikki lumihiutale. Sinun logiikallasi mistään ei saisi valittaa ja täällä sinäkin olet sitten kuitenkin itkemässä.