Menetkö Cheekin stadionkeikalle?
Miten on?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:15"]Olen tulossa junalla Cheek-hullujen esiteinityttöjen kanssa. Eikös olekin niin että klo 18 on nimenomaan esiintymisen alkamisaika, eikä esim. ovien avautumisaika?
[/quote]
Taitaa olla tosiaan niin että räpäytys alkaa kuudelta ja sisään päässee 17 maissa.
Vaan mitäs mieltä lasten viemisestä ko. tapahtumaan?
Meillä rouva kovasti vänkää, että kyllä sinne pitää saada mukaan 9 ja 11 vuotiaat lapset, liputkin jo hommas. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että tuollainen stadion keikka on ihan eri tapahtuma kuin joku nuorisotoimen "puhalla nolla"-keikka. Ala-astelaisen osallistuminen tuollaiseen Stadion keikkaan lähentelee omasta mielestä jo lastensuojeluilmoistusta.
Vielä toki siinä toivossa, että meidän(kin) rouvalla se järki sieltä "Keekki" hypetyksen alta jossain vaiheessa (vielä reilu 8 kuukautta aikaa) edes vähän löisi esiin, tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:01"]
Vaan mitäs mieltä lasten viemisestä ko. tapahtumaan?
Meillä rouva kovasti vänkää, että kyllä sinne pitää saada mukaan 9 ja 11 vuotiaat lapset, liputkin jo hommas. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että tuollainen stadion keikka on ihan eri tapahtuma kuin joku nuorisotoimen "puhalla nolla"-keikka. Ala-astelaisen osallistuminen tuollaiseen Stadion keikkaan lähentelee omasta mielestä jo lastensuojeluilmoistusta.
Vielä toki siinä toivossa, että meidän(kin) rouvalla se järki sieltä "Keekki" hypetyksen alta jossain vaiheessa (vielä reilu 8 kuukautta aikaa) edes vähän löisi esiin, tai sitten ei.
[/quote]
Mitä sä luulet että niille lapsille siellä käy? :D jos on vanhempi kokoajan siinä vieressä, istutte siellä nätisti, välillä saatatte nousta penkeiltä jopa ylös seisomaan ja taputtamaan!! Huhhuh jos sun lapses on kasvatettu niin päin hittoa että ne lähtee sielä yksin juoksentelemaan yms ni sittenhä asia on ihan eri..
Voisinpa mennäkin jos saisin jonkun mukaan. Vaan ystäväpiirini taitaa olla sellainen ettei kukaan voi ääneen sanoa fanittavansa Cheekiä. Mieheltä jo kysyin eikä lähde kanssani.
t. keski-ikäinen kurppa
Ehh....
"Keekin" keikalle mennään istumaan kun kirkkoon, ei kait nyt sentään?
Sen mitä itse on tullut stadioneilla käytyä katsomassa (viimeksi PonJopi Ratinassa) niin keikka on sen verran "raakaa" tavaraa, että siellä on kymmenvuotiaan pääkoppa lujilla. Keekkikään tuskin siellä tyhjällä lavalla seisoo mikki kädessä vaan tulossa lienee aika voimakasta audiovisuaalista tykitystä ja voluumit kaakossa. Ei välttämättä kaikille lapsille sopivinta illanvietettä. Miten ihmeessä muuten osasit vetää tähän yhteyteen tuon lasten kasvattamisen jne...
Taidan viedä rouvan tuollaiseen "simulaatioon". Lähdetään katsomaan joku kevään kiihkeä lätkäottelu. Seisomakatsomoon ja kahden faniryhmän keskelle. Kysyn sitten miten paljon nautti ;)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 19:37"]
En mene, saapa nähdä miten liput menee kaupaksi. Stadionhan jäi madonnankin keikalla osin tyhjäksi, ja madonnasta ja cheekista musiikillisessa mielessä lienee turha puhua edes samassa lauseessa.
[/quote]
Mutta Madonnalla on paljon vähemmän faneja Suomessa mitä Cheekillä. Jos Madonnaa fanittaa perheessä yksi lapsista, niin Cheekiä fanittaa sekä lapsi että äiti, ja ehkä jopa isäkin.
Olen tulossa junalla Cheek-hullujen esiteinityttöjen kanssa. Eikös olekin niin että klo 18 on nimenomaan esiintymisen alkamisaika, eikä esim. ovien avautumisaika?