Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli nämä kengät eilen eka akertaa jalassa ja kiinnittivät huomiota..

Vierailija
19.11.2013 |

http://www.zalando.fi/jeffrey-campbell-icy-platform-nilkkurit-musta-je711c02a-802.html

En tiedä mitä jengi tykkäsi mutta ainakin katseita riitti..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä noissa on sisällä???

Vierailija
2/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Kiitti vinkistä, olen jotaikin tuollaista etsinytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista rumempia kenkiä nähneeni.

Vierailija
4/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tienasit noiden kanssa viime yönä?

Vierailija
5/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuko noi roskat kun kenkiä heiluttaa?

Ymmärrän että vangitsivat katseen, oliko muu pukeutumisesi kenkien tasolla?

Vierailija
6/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä halvan näköiset!Eikä voi olla hyvät ollenkaan jaloille...ainakin epäilen.

Vierailija
7/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heliseekö noi hituset tuolla pohjassa? Kissani innostuisi jos tuommoiset jalassa tepastelisin.

Vierailija
8/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin katsoisin mutta en ihaillen.

Vierailija
9/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt jos linkki ei olisi aiheuttanut antamianne kommentteja:)

Ei nuo hilut ääntä pidä, toki jos korvaa vasten heilutat niin jotakin erotat mutta ei kävellessä mitään kuule.

Ja vaikkei ehkä uskoisi niin ovat hyvät kävellä, mulla ei ole tapana kärsiä kauneuden tähden;)

ap

Vierailija
10/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hel****i,mä repesin!!! Oisinpa nähny sut,oisin saanu hyvät naurut. Onneks ihmiset saa pukeutuu niinku tykkää niin on kanssaihmisillä hauskempaa :-D

Vierailija
11/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että katseet on olleet kovin ihailevia sillä ainakin minusta on aika rumat kengät.

Vierailija
12/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi junttia tuijottaa ja naureskella toisten vaatteille. Tää keskustelu lienee provo, mutta paljon tavallisemmillakin kengillä saa aikaan em. reaktioita joissain kanssaihmisissä (teini-ikäiset lähiöpissikset ja 40+ kulahtaneet elämäänsä kyllästyneet tantat).

Vierailija
13/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni hieman erikoista ajatella, että joku saa naurut jonkun _kengistä_ mutta mikäs siinä, kiva jos on kivaa. Ilm kuvittelet että yhdistän kys kenkiin verkkarit ja polvimittaisen Tokmannin untsikan..

ap

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:10"]

Ei hel****i,mä repesin!!! Oisinpa nähny sut,oisin saanu hyvät naurut. Onneks ihmiset saa pukeutuu niinku tykkää niin on kanssaihmisillä hauskempaa :-D

[/quote]

Vierailija
14/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:14"]

Itsestäni hieman erikoista ajatella, että joku saa naurut jonkun _kengistä_ mutta mikäs siinä, kiva jos on kivaa. Ilm kuvittelet että yhdistän kys kenkiin verkkarit ja polvimittaisen Tokmannin untsikan..

ap

[/quote]

[/quote]

No mutta kyllähän nuo ovat aivan dorkan ja naurettavan näköiset kengät. Kiitokset kuitenkin AP:lle, koska olet mitä ilmeisemmin aiheuttanut iloa ja hilpeyttä ihmisissä.

Vierailija
15/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia ja mielipidehän on niinkuin persereikä, sellainen löyty jokaiselta :)

ap

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:25"]

ap

[/quote]

[/quote]

No mutta kyllähän nuo ovat aivan dorkan ja naurettavan näköiset kengät. Kiitokset kuitenkin AP:lle, koska olet mitä ilmeisemmin aiheuttanut iloa ja hilpeyttä ihmisissä.

[/quote]

Vierailija
16/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaa maksaisi muutenkaan kengistä noin paljon. Aivan liian rumat ja ylihinnoitetut kengät. Kadulla saisin varmasti tuollaisissa kengissä miehiltä vääränlaista huomiota: - "Mennäänkö teille vai meille?". 

Vierailija
17/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

[/quote]

Kulta pieni, on ihan se ja sama mitä noihin yhdistät, halvalle näyttää silti. 

Mutta hyvähän se on että itse tykkäät, mutta kannattaa muistaa ettei se kaikki huomio ole hyvää huomiota, mietitään nyt vaikka jotain tuksuakin.

Vierailija
18/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmissä nuo platform-kengät todella usein näyttää samalta kuin bangkokilaisten tyttöbaarien työntekijöiden työkengät on näyttäneet jo vuosia. Kannattaa kiinnittää muuhun pukeutumiseen huomiota, ettei tule annettua väärää viestiä...

Itse en käyttäisi.

Vierailija
19/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHA! Klikkasin tuon linkin auki ja sen jälkeen kaikki mainosbannerit (brandos, zalando, seppälä juuri tällä hetkellä vieressä vilkkumassa) tarjoavat jos jonkinmoista seeprannahkatangaa ja stilettikorkoa. Kaikenlaisia venäläisvaikutteisia vaatteita ja vaatteita, joita voi nähdä öiseen aikaan tietyillä kaduilla.

Hyvät sulle, ap.

Vierailija
20/22 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:32"]

HAHHAHA! Klikkasin tuon linkin auki ja sen jälkeen kaikki mainosbannerit (brandos, zalando, seppälä juuri tällä hetkellä vieressä vilkkumassa) tarjoavat jos jonkinmoista seeprannahkatangaa ja stilettikorkoa. Kaikenlaisia venäläisvaikutteisia vaatteita ja vaatteita, joita voi nähdä öiseen aikaan tietyillä kaduilla.

Hyvät sulle, ap.

[/quote]Eikä niistä silti mikään sovi sun 20e sossubudjettiin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi