Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset sukkahousut/kengät yhdistäisit mustaan neulemekkoon?

Vierailija
19.11.2013 |

Neulemekko pitkähihainen ja ei ihan polvimittainen, sileää neulosta hyvin simppeli malli.

Niin ja olisit menossa kaupungille syömään ja lasilliselle, ei sen kummempaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mekko kuulostaa just sellaselta hyvältä "perusvaatteelta" johon on helppo yhdistellä kaikenlaisia asusteita tilanteen mukaan. Ite laittaisin kaupungille mekon alle vaikka ihonmyötäiset mustat pillifarkut ja jalkaan esim. nudet korkkarit? Lisäksi asua vois piristää vaikka jollain kullanvärisellä korulla (esim. näyttävä rannekoru tai sormus, miksei vaikka molempia?)

Vierailija
22/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:48"]

Eli jos kovinmärkää tai sataa niin kumpparit olisi ok?

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:07"]

Riippuu ihan siitä, minne on menossa. Itse olen käyttänyt sellaisia pinkkejä/vaaleanpunaisia, ehkä vähän koralliin vihjaavia tummansinisen mekon kanssa ja muutenkin mitä milloinkin. Kengät sitten sään ja muun mukaan. Kuviollisia sukkahousuja, jos sattuvat värit sopimaan.

[/quote]

[/quote]

Riippuu siitä, mihin on menossa. Mun neulemekko on arkivaate ja kumppareitakin on erilaisia. En tosin käytä omiani kuin metsässä, sillä en pidä niissä kävelystä, mutta monet muut käyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mustan mekon kanssa mustia sukkahousuja!!!!! Ihonväriset, hieman kiiltäväpintaiset sukkikset ja mahdollisesti mustat saapikkaat, niin hyvä tulee.

Vierailija
24/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sirommat kengät, sitä ohuemmat sukkikset. Musta neulemekko on kiva vaate, mä laittaisin pitkät mustat saappaat ja näyttävän kaula- tai rannekorun ja punaiset huulet. Kerran näin yhdellä naisella mustan neulemekon kanssa koruina Lapponian hopeiset kaula-, korva- ja rannekorut, ne tähtien sota -mallit. näytti tosi hyvältä.

Vierailija
25/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 19:06"]

Kiva, että tulee mielipiteitä:)

Mustilla kengillä täsäs on nyt pelattava, harmi koska yhdistelmä konjakin väriset saappaat+mustat sukkikset kuulostaisi hyvälle..

Mutta siis vaihtoehtoina mustat "tylsät" 2-3cm korolla olevan saappaat joiden pituus ei yllä ihan polveen tai sitten mustat maiharit..on mulla mustat nahkaiset nilkkuritkin joiden korko n.6cm ja niillä on myös hyvä kävellä mutta jotenkin en miellä kivan näköiseksi yhdistelmäksi mekkoa ja nilkkureita joiden varsi nousee tuohon "nilkan päälle".

Sukkiksia jos en löydä omaan silmään kivan värisiä niin toiv löytyy mustat joissa jokin kuvio..kaulakoruja mulla kyllä on millä asustaa jos niikseen on.

Huokaus, hankalaa:/

ap

[/quote]

Itse olen kyllä käyttänyt korkonilkkureita hameen/mekon kanssa ja niin on kaverinikin. Riippuu tietenkin myös varresta ja sääristä, sopiiko se miten hyvin... Itse tykkään näytellä sääriäni, joten siinä mielessä nilkkurit ovat hyvät. Lisäksi en meinannut löytää aikoinaan minkäänlaisia sopivia saappaita, joten oli pakkokin.

Jos laittaa mustat saappaat, niin sitten melkein täytyy laittaa mustat sukkahousutkin, ellei mekko ole aika lyhyt. Polvien esittely sukkahousuilla näyttää vähän oudolta. Oma mekkoni on sen verran lyhyt (tai oikeastaan minulla on pitkät jalat), että vaaleanharmaat säämiskäiset legginssit näyttävät hyviltä saappaiden kanssa. Silloin mekko on pikemminkin tunika.

Jos olet nuorehko, niin kyllä ne maiharitkin voisivat mennä. Kunhan muuten asustaa sitten tyylinsä sopivaksi. Tosin olen kasvanut taidepainotteisessa lukiossa ja nyt yliopistollakin näkee kaikenlaista, joten olen aika suvaitsevainen jokaisen "oman tyylin" suhteen. Jopa jonkinlaiset ylipolvensukat voisivat olla aika jännä yhdistelmä, jos ei muuten vaadita klassista pukeutumista...

Vierailija
26/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 19:05"]

Ei missään nimessä mustia sukkiksia. Mä laittaisin läpikuultavat ihonväriset sukkikset ja mustat kengät.

[/quote] Ihan samaa mielta, anna jalkojen nakya, korkeintaan lapinakyvat vaaleanharmaat sukkikset.

Vierailija
27/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää IKINÄ ikinä käyttäkö ihonvärisiä sukkiksia, varsinkaan niitä kiiltäviä! Herranen aika... (Toinen big no no, valkoiset sukkahousut...)

Mustat sukkikset! Ohuemmat pitsiset tai sitten paksummat! Sopii tosi nätisti. Siihen vielä nilkkurit tai saappaat! :)

Vierailija
28/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minä kyllä ihonvärisiä sukkiksia laittaisi/laita, enkä varsinkaan kiiltäviä, nehän on ihan karmeita...ylipolven sukat vois kanssa olla kivat, ne ja saappaat, hmmm...voi pieru, täähän menee nyt tosi hankalaksi!!

ap

Vierailija
29/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas löytyiskö tästä putiikista mitään mikä näyttäis kivalta mustan neulemekkoni kanssa?

Ylipolven sukkia saa mistä?

ap

http://www.kappahl.fi/category/estore/articles/naiset/osaalueet/alusasut/sukkahousut_ja_leggingsit/

Vierailija
30/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipolvensukkia saa Seppälästä. Itse jotkut kuviolliset sukkikset, siis ruutua tai raitaa tai jotain. Nämä vaikka tuosta KappAhlin linkistä: http://www.kappahl.fi/article/sukkahousut_551283

Vierailija
31/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:42"]

Ylipolvensukkia saa Seppälästä. Itse jotkut kuviolliset sukkikset, siis ruutua tai raitaa tai jotain. Nämä vaikka tuosta KappAhlin linkistä: http://www.kappahl.fi/article/sukkahousut_551283

[/quote]Itse laittaisin, siis :) Ja samaa mallia löytyy harmaatkin, ne ottaisin ennemmin. Kiersin itse just viikonloppuna naistenvaateliikkeitä ja oli mun mielestä enemmän kuviollisia sukkiksia tarjolla kuin tuossa linkissä, kannattaa siis käydä muuallakin! sama

Vierailija
32/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä tulla sanomaan tänne sananen ohuiden, mattapintaisten sukkahousujen ihonväristen sukkahousujen puolesta. Sukkahousuttomuushan on vähän sellainen 2000-luvun alun ilmiö, joka liittyy le Paris Hiltoniin ja WAG:eihin ja Louboutinin peep toe -kenkiin. Puolustaa kyllä paikkaansa, jos kantajan ikä alkaa kakkoselle ja hänellä on nätisti suihkurusketetut kintut.

Mutta jo iän alkaessa kolmosella sukkahousut kyllä kaunistavat useimpia sääriä. Harvalla meistä kuitenkaan on Hollywood-tähtien sääriä, varsinkaan keskellä Suomen talvea. Itse käytän ihonvärisiä 12 denierin stay upeja pikkumustan ja nuden väristen avokkaiden kanssa myös talvella (toki Suomessa tuolloin tarvitsen yleensä vaihtokengät).

Niin, ja on muuten tilaisuuksia, joissa minkä tahansa muiden kuin niiden kauheiden valkoisten sukkisten käyttö on itse asiassa etikettivirhe. Harva onneksi saa kuitenkaan kutsua esim. Ascotin kuninkaalliseen boksiin, joten ei tarvitse tuohon alentua. 

Vierailija
33/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo voisikin olla kivat, laitanpa harkintaan:) ja nimenomaan harmaina/mustina, ei vihreinä punaisin tehostein.

ap

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:42"]

[/quote]

Vierailija
34/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron mielelläni aina kaikissa AV:n sukkisketjuissa, etten omista ainuttakaan paria ihonvärisiä sukkiksia. Olen viimeksi käyttänyt sellaisia 90-luvun lopussa koulupuvun kanssa. Musta ne on kauhea vaatekappale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi