Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset sukkahousut/kengät yhdistäisit mustaan neulemekkoon?

Vierailija
19.11.2013 |

Neulemekko pitkähihainen ja ei ihan polvimittainen, sileää neulosta hyvin simppeli malli.

Niin ja olisit menossa kaupungille syömään ja lasilliselle, ei sen kummempaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän usein mustaa neulemekkoa ja yhdistän siihen mustat tai tummansiniset paksut sileäpintaiset sukkikset sekä mustat tai ruskeat nahkakengät jotka joko nilkkamittaiset bootsit, herrainkengät tai maiharit tai varrettomat läskipohjakengät tai kokopitkät saappaat.

Vierailija
2/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat oliskin kivat mutta menee liian synkäksi kun sitten olisi mustan mekon lisäksi mustat sääret, mustat kengät, musta takki, musta laukku..

ap

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:46"]

Mä käytän usein mustaa neulemekkoa ja yhdistän siihen mustat tai tummansiniset paksut sileäpintaiset sukkikset sekä mustat tai ruskeat nahkakengät jotka joko nilkkamittaiset bootsit, herrainkengät tai maiharit tai varrettomat läskipohjakengät tai kokopitkät saappaat.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset maiharit sopii neulemekon kanssa?

[/quote]

Vierailija
4/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:54"]

Millaiset maiharit sopii neulemekon kanssa?

[/quote]

[/quote]Sun mielestä ei varmasti minkäänlaiset, mutta se on sun ongelmasi.

Vierailija
5/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, luulin että tässä kysyttiin kunkin omista preferensseistä eikä neuvoa nimenomaan ap:lle sukkiksien valintaan. Jos et itse sitä osaa tehdä, niin vaikeaa lienee elämäsi muutenkin... Ja kai itse tiedät millaisia kenkiä omistat ja tykkäät käyttää, emmehän me muut sun vaatekaapin sisältöäsi täältä näe.

Vierailija
6/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, räikeän värikkäät tai raidalliset sukkikset ja mustat kengät.

Vierailija
7/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät silkkiset mustat - yllätät miehesikin;)

Vierailija
8/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tumma mutta syvä väri sukkiksiin, esim. viininpunainen/tumma turkoosi mustien kenkien kanssa tai mustat sukkikset ja värilliset hyvin istuvat saappaat.

Itse yhdistäisin mekkoon petrolinsiniset paksuhkot sukkikset ja polvipituiset sirot mustat nahkasaappaat. Kaulaani kietoisin jonkun asuun sopivan huivin.

Vierailija
9/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laittaisin mustat paksut sileät sukkahousut ja mustat nahkasaappaat. Joku kiva koru tai huivi väriä ja piristystä tuomaan. Ei ole liian musta kokonaisuus ainakaan minulle.

Vierailija
10/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat sukkuhousut sopii ainoastaan hautajaisiin.

Vierailija
11/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet kaupoissa 60-70d turkooseja, petroolin värisiä, terraoransseja tms sukkiksia? minä en!

Siellä on vaan mustaa ja ruskeaa ja mustaa ja harmaata ja "väripilkkuna" tunkkaisen viininpunaista, huoh!

Vierailija
12/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin harmaat tai viininpunaiset palmikkosukkahousut ja nilkkurit. :)

Vierailija
13/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paksuja, värillisiä sukkiksia, ainakin pääkaupunkiseudulla! Ja legginseissä löytyy vielä lisävärejä jos laittaa saappaat!

Vierailija
14/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, minne on menossa. Itse olen käyttänyt sellaisia pinkkejä/vaaleanpunaisia, ehkä vähän koralliin vihjaavia tummansinisen mekon kanssa ja muutenkin mitä milloinkin. Kengät sitten sään ja muun mukaan. Kuviollisia sukkahousuja, jos sattuvat värit sopimaan.

Vierailija
15/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kovinmärkää tai sataa niin kumpparit olisi ok?

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:07"]

Riippuu ihan siitä, minne on menossa. Itse olen käyttänyt sellaisia pinkkejä/vaaleanpunaisia, ehkä vähän koralliin vihjaavia tummansinisen mekon kanssa ja muutenkin mitä milloinkin. Kengät sitten sään ja muun mukaan. Kuviollisia sukkahousuja, jos sattuvat värit sopimaan.

[/quote]

Vierailija
16/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin punaiset saapikkaat.

Vierailija
17/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat sukkahousut ja konjakinväriset saappaat, värikäs huivi kaulaan.

Vierailija
18/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin varmaan 70 den mustat sukkahousut ja mustat saappaat ja asustaisin punaisella: huulipuna ja rannekoru tai korvikset. Voisin laittaa myös punaisen vyön.

Vierailija
19/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä mustia sukkiksia. Mä laittaisin läpikuultavat ihonväriset sukkikset ja mustat kengät.

Vierailija
20/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tulee mielipiteitä:)

Mustilla kengillä täsäs on nyt pelattava, harmi koska yhdistelmä konjakin väriset saappaat+mustat sukkikset kuulostaisi hyvälle..

Mutta siis vaihtoehtoina mustat "tylsät" 2-3cm korolla olevan saappaat joiden pituus ei yllä ihan polveen tai sitten mustat maiharit..on mulla mustat nahkaiset nilkkuritkin joiden korko n.6cm ja niillä on myös hyvä kävellä mutta jotenkin en miellä kivan näköiseksi yhdistelmäksi mekkoa ja nilkkureita joiden varsi nousee tuohon "nilkan päälle".

Sukkiksia jos en löydä omaan silmään kivan värisiä niin toiv löytyy mustat joissa jokin kuvio..kaulakoruja mulla kyllä on millä asustaa jos niikseen on.

Huokaus, hankalaa:/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän