Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko exä sabotoida tämän?

Vierailija
19.11.2013 |

Olemme eronneet erittäin riitaisasti exän kanssa 1,5 vuotta sitten. Ero tuli kun kyllästyin ex-miehen jatkuvaan pettämiseen, väkivaltaisuuteen ja alkoholismiin. Exä ei tätä hyväksynyt vaan teki _kaikki_ temput vaikeuttaakseen jo valmiiksi hirveää tilannetta. Pääsin kuitenkin nopeasti erosta jaloilleni ja uuden elämän syrjästä kiinni.

Exä ei juurikaan alkuun ollut kiinnostunut yhteisestä lapsestamme. Häntä huoletti ainoastaan se, miksi hänen pitää maksaa huoralle (minulle) elareita ja miksi minä saan lapsilisän. Miehen mielestä puolet lapsilisästä kuuluisi hänelle, kun on yhteishuoltajuus ja mun työssäkäyvänä olisi pitänyt maksaa hänelle elatusmaksua. Lasta tapasi kuitenkin 1-3 päivää kuukaudessa maximissaan. Nyt näkee lasta joka toinen viikonloppu.

Eron jälkeen en tapaillut tietenkään heti miehiä vaan keskityin uuteen elämääni. Exällä oli uusi naisystävä 2 viikkoa eron jälkeen.

Nyt sitten olen mennyt rakastumaan aivan ihanaan mieheen. Mies on exäni vastakohta, ei mikään naistenvalloittajakomistus, vaan tavallinen mies maalta. Turvallinen, kiltti, hyvä. Kaikkea mitä haluan mieheltä. Ongelma on tässä vaan että mies asuu 500 km päässä. Etäsuhde on toiminut hyvin tähän asti, olemme pari kertaa kk lentäneet toistemme luo ja olen voinut tehdä etäpäiviä hänen luotaan käsin. Olisin valmis muuttamaan maalle hänen luokseen, mutta pelkään että exä pystyy tuhota tämän. Voiko hän? En ole tällä sekunnilla muuttamassa, mutta mietimme ensi kevättä mahdollisesti yhteiselämän aloittamisen ajankohdaksi. Olemme molemmat aikuisia, joten tämä ei ole mitään älytöntä teinihuumaa vaan haluan olla loppuelämäni tämän miehen kanssa. Hirveää sanoa mutta hän on esikoulun aloittavalle lapselleni tuhatkertaa parempi roolimalli kuin kelvoton isänsä, joka manipuloi lasta (lapsi itkee aina isältään tultua monta tuntia, mm. että kun iskä sanoo että se on äidin vika kun ei olla enää perhe, kun äiti ei tahdo. Aina isältään tultua lapsi puhuu kuinka haluaa muuttaa isälle, kun isällä on kivempaa)

Mitä minun pitäisi tehdä ja edetä tämän asian kanssa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän