Miten jaksatte ilman toisen ihmisen läheisyyttä?
Niin, miten te mahdolliset kohtalotoverit torjutte ihon ikävää ja jaksatte elää päivästä toiseen ilman toisen ihmisen kosketusta? Itselläni ei ole pienintäkään mahdollisuutta läheisyyteen, ei edes halaukseen...ja tälläkin hetkellä tuntuu niin pahalta, että voisin vetää itseni kiikkuun. :(
Kommentit (46)
Tekisi mieleni kysyä, että miten jaksatte jatkuvaa toisen ihmisen läheisyyttä?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:47"]
Hyvin.
Olen nähnyt niin paljon epäonnistuneita parisuhteita, etten kaipaa sellaista omaan elämääni. Pariskunnat rähisevät toisilleen kaupoissa. Seksitöntä elämää. Mies huutaa vaimolleen solvauksia siistin ostoskeskuksen ulkopuolella. Miehet pettävät vaimojaan, kun nämä odottavat pariskunnan yhteistä vauvaa. Pariskunta ei puhu toisilleen ravintolassa. Hiihtokeskukset ovat täynnä pettäjiä. Vihamielisiä pariskuntia.
Todella noloa.
Miksi haluaisin elää tuollaista elämää?
[/quote]
Niin, tämä lienee todellisuutta valtaosassa parisuhteita, mutta olen omin silmin nähnyt, että onnellisiakin suhteita on olemassa. Ja sellaista kai meistä useimmat tavoittelevat, realiteeteista huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 09:52"]
Tekisi mieleni kysyä, että miten jaksatte jatkuvaa toisen ihmisen läheisyyttä?
[/quote]
Välimuotoja ja kohtuuttako ei ole olemassa? Että joko jatkuvaa läheisyyttä tai ei läheisyyttä ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 09:51"]
Huolitko miehen, jolla on outo naama, hampaita puuttuu, ja joka on köyhä ja lihava?
[/quote]
HAHAHAAH, et kai ole tosissasi?
Miehet on lähes aina huomattavasti korkeampitasoisia kuin naisensa.
Katsokaa mikä epäsuhta. Aivan käsittämätöntä.
Mä en ainakaan jaksa enää. Lippu Thaimaahan ja kaksi takaisin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:59"]
Huolitko miehen, jolla on outo naama, hampaita puuttuu, ja joka on köyhä ja lihava?
[/quote]
[/quote]
Niinpä, tästä sunkin kommentista huokuu suorastaan häikäisevä tasokkuus. Onnen(thai)tyttö, joka sinut nappaa omakseen!
Mä hankin koiran ja nukun kahden tyynyn kanssa: toinen pään alla ja toinen kainalossa. Joka ikinen yö.
No yök. Musta olis ällöttävää olla hieroja ja miettiä jotain yh-mammaa hieroessa että "tässä tää nyt makaa, koska haluaa toisen ihmisen läheisyyttä MINULTA"
En ihan hirveästi kaipaa fyysistä läheisyyttä. Joskus käy sellainen muljahdus sydämessä, kun mietin miten joku ohimennen halaisi tai vähän silittäisi. Silloin tuntuu hetken tosi pahalta, mutta se menee yleensä aika äkkiä ohi.
Henkistä läheisyyttä kaipaan usein. Tunnetta siitä, että joku rakastaisi ja ajattelisi juuri minua. On minulla lapsia, mutta eihän se oikein sama asia ole. Tottakai olen lapsistani todella kiitollinen ja onnellinen, ja rakastan heitä enemmän kuin elämää.
Olen saanut kokea ihanan ihmissuhteen, ja yritän olla siitä kiitollinen ja ajatella että olen saanut jo paljon. Tyytyä olemaan yksin ja yksinäinen. Ei se ole aina kovin helppoa, mutta minkäs teet.
Olen saanut miehiltä tarpeeksi paljon paskaa kohtelua, ettei paljon fyysiset läheisyydet kiinnosta.
Jaa, olenko sitten outolintu, kun ei mua yhtään haittaa yksinäisyys tai kosketuksen puute tai mikään muukaan sosiaalisuuden muoto?
Viihdyn hiton hyvin itsekseni enkä kaipaa ihimisiä, kaipa tämän voisi vahvuutenakin ottaa!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:26"]
No yök. Musta olis ällöttävää olla hieroja ja miettiä jotain yh-mammaa hieroessa että "tässä tää nyt makaa, koska haluaa toisen ihmisen läheisyyttä MINULTA"
[/quote]
Tähän haluaisin sanoa sen verran, että kaikki kosketus ja läheisyys ei suinkaan ole seksuaalista. Haluammehan kokea näitä asioita esimerkiksi lastemme tai lemmikkiemme kanssa. Toki minustakin olisi ällöttävää, jos joku kokisi kosketukseni olevani seksuaalista, jos se ei sellaiseksi olisi tarkoitettu. Mutta kun esimerkiksi entisessä työssäni silitin vanhuksen hiuksia tai pidin kädestä, olin ennemminkin iloinen siitä, että sain tarjota tälle ihmiselle hänen kipeästi kaipaamaansa kosketusta. Eikä siinä hierojan ja asiakkaan kohtaamisessakaan tarvitse olla mistään sen ällöttävämmästä kysymys.
Melkolailla huonosti, eron jälkeen olen masentunut, pitkällä saikulla nyt ja kateellisena seurannut miten exvaimolla riittää uusia miesystäviä useita aina samaanaikaan.
En käy missään, korkeintaan kaupassa ja sielläkin mieluiten salkkareiden aikaan ettei ole niin paljon muita ihmisiä.. Silti haluaisin tavata jonkun jonka kanssa olla.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:59"]
[/quote]
[/quote]
Sama pisti kans silmään eilisissä l-suomen uutisissa.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:52"]
Kaikki ei saa miestä :-( terv 3, jolla on sellainen iso virhe ulkonäössä, jonka takia miehet ei halua suhteeseen
[/quote]
Uskallatko kertoa tarkemmin?
[/quote]
Luonnottoman pyöreä ja pöhöttynyt naama ja hampaita puuttuu suusta ja ne, mitkä on, ovat vääntyneitä. Ei ole varaa mennä hammaslääkäriin laitattalaan hampaita. Lisäksi olen lihava. Miehet kuitenkin haluaa naisen, jota esitellä kavereille.
[/quote]
Hampaat on tärkeitä omalle hyvinvoinnillekin. Jos sinulla on taloudellisesti tiukkaa, niin ehkä voisit kysyä harkinnanvaraista toimeentulotukea hammashoitoon. Nuo puuttuvat hampaat voidaan korjata yleensä kuitusillalla, joka on paljon halvempi ratkaisu kuin implantti.
Haen lohtua viinasta ja luen Laasasen blogia.
En tiedä. Halaan omia lapsia ja kavereita, kun nähdään. Kohta nuo lapset on niin isoja, etteivät suostu halaamaan. Kai sitä jotenkin näivettyy js muuttuu näkömättömäksi, kun kukaan ei kosketa. Vanhainkodit on täynnä vanhuksia, jotka on aivan sairaita vuosikymmenien kosketuksen puutteessa. Että sitä kohti.... En osaa lohduttaa, anteeksi.
Hakeudu sellaiseen harrastukseen jossa on fyysistä kontaktia.
Ilmoittaudu mummojen ulkoiluttajaksi, mummot rakastavat halailua.
Hanki kissa tai koira.
Hakeudu jonkun lapsen tukiperheeksi. Kukaan ei tarvitse enempää halailua kun hylätty pieni lapsi.
Ymmärrän tarpeesi todella hyvin. Harkitse jotain näistä.
Minulla koira.
Käyn hierojalla joka toinen viikko.
Tapaan ystäviäni pari kertaa viikossa, ja halailen heitä.
Käyn välillä tanssimassa.
Mulla ei valitettavasti aika oikein riitä opiskelun, työn ja urheilun lisäksi uusiin harrastuksiin. Ja koira mulla on, mutta ei sekään ihmistä korvaa, vaikka rakas onkin ja jossain määrin tuskaani lievittää. Mutta kiitos asiallisista ja lämpimistä vastauksistanne, nekin auttavat hieman tämän hetken pahaan oloon.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 09:27"]
Luonnottoman pyöreä ja pöhöttynyt naama ja hampaita puuttuu suusta ja ne, mitkä on, ovat vääntyneitä. Ei ole varaa mennä hammaslääkäriin laitattalaan hampaita. Lisäksi olen lihava. Miehet kuitenkin haluaa naisen, jota esitellä kavereille.
[/quote]