Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte ilman toisen ihmisen läheisyyttä?

Vierailija
18.11.2013 |

Niin, miten te mahdolliset kohtalotoverit torjutte ihon ikävää ja jaksatte elää päivästä toiseen ilman toisen ihmisen kosketusta? Itselläni ei ole pienintäkään mahdollisuutta läheisyyteen, ei edes halaukseen...ja tälläkin hetkellä tuntuu niin pahalta, että voisin vetää itseni kiikkuun. :(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et huoli miestä?

Vierailija
42/46 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei saa miestä :-( terv 3, jolla on sellainen iso virhe ulkonäössä, jonka takia miehet ei halua suhteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:49"]

Miksi ap et huoli miestä?

[/quote]

Huolisin enemmän kuin mielelläni, jos tietäisin, mistä löytää normaaliälyinen, luotettava ja hygieniastaan huolehtiva sinkkumies.

Vierailija
44/46 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tuollaisia ongelmia. Vietän päivittäin aikaa ystäviäni kanssa ja minulla on oikein mukavaa heidän kanssaan. En kaipaa erityisesti kosketusta, ennemminkin henkistä ja sosiaalista seuraa. Toki voisin pitää hauskaa sopivan miehen kanssa, mutta mitään vakavaa ei tee kyllä edes mieli. 

Vierailija
45/46 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:52"]

Kaikki ei saa miestä :-( terv 3, jolla on sellainen iso virhe ulkonäössä, jonka takia miehet ei halua suhteeseen

[/quote]

Uskallatko kertoa tarkemmin?

Vierailija
46/46 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin, sillä en koe läheisyyteen minkäänlaista tarvetta. Päinvastoin kosketus inhottaa mua. Olen ollut tällainen ihan pikkulapsesta saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä