Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luvulla tai 70-luvun alkuvuosina syntyneet:

Vierailija
18.11.2013 |

Minkä ikäisenä olit ensimmäisen kerran ravintolassa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm -68 ei käyny ravintoloissa lapsena, mutta vuonna -82 kävin pizzeriassa. En ihan heti tykänny, mutta jo vuotta myöhemmin (?) kävin kaverin kans, pizza jo maistu ja taustamusana oli David Bowien China Girl.

Vierailija
22/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömässä 17-vuotiaana. Juomassa 20-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhehän ei mihinkään ravintolaan tai kahvilaan tuhlannut, tosin eipä meillä juuri ollut sitä tuhlattavaakaan. Ravintolaan pääsin ekaa kertaa 18-vuotiaana, siihen aikaan vähän sisäänpääsymaksuun lisää maksamalla sai ravintolassa syödäkin. Voi että, miten hyvältä pihvi ja ranskalaiset maistuivatkin! Tuskin ne oikeasti nyt niiin hyviä olivat, mutta oli se vaan hienoa syödä ravintolassa!

Vierailija
24/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailaamassa heti kun täytin 18v. ja vamhempien kanssa ulkona syömässä pienestä pitäen, en muista kuinka vanha olin, noin 5 vuotias varmaan kun aloimme käydä ulkona syömässä.

Vierailija
25/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä lapsena/vauvana. Käytiin mm. vuosittain vappulounaalla ravintolassa Helsingissä. Ja kotimaassa matkaillessa myös muissa kaupungeissa. Jopa yksityinen leikkikoulu vei meidät opettelemaan 5-vuotiaina ravintolassa syömistä.

Kielikurssilla ulkomailla kävin discossa alaikäisenä, Suomessa viihteellä vasta 18 v täytettyäni.

Vierailija
26/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista, olen ollut varmaan jo aika pienenä, ensimmäiset muistot on lounaspaikassa jossa käytiin kun olin jotain 5, tilasin aina nakit ja muusin :)

-74

Vierailija
27/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistaakseni 13-vuotiaana syömässä lehtipihviä

vm- 70

Vierailija
28/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 11 tai 12. Isosiskon kanssa pääsin Savosta Helsinkiin ja käytiin syömässä omenapuussa.  tai samoihin aikoihin li luokkaretkellä, jolloin syötiin ravintolassa.

Vierailija
29/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa? Siis syömässä perheen kanssa vai ns viihteellä?

Ravintolassa olen ollut syömässä n 5v lähtien, kävimme vähintään kerran kuussa ulkona syömässä. Viihteellä kävin tasan 18 veenä :)

t. vm 1971

Vierailija
30/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena, olisko siinä 8-10 vuotiaana. Ehkä aikaisemminkin, mutta muistan hyvin erään ravintolan, jossa kävimme.

Vierailija
31/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena, en muista. Ihmeellinen kysymys :) Siis olen ollut niin nuori, etten tiedä asiaa. 

Mutta jos tarkoitetaan nuorena aikuisena, niin 17-vuotiaana, luokkakaverin papereita lainaten.

Vierailija
32/32 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, olinko koskaan ennen kuin itse menin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi