Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös poskiontelotulehdus lähde yleensä itsestään pois?

Vierailija
18.11.2013 |

Taitaa olla mulla se,flunssa jo loppui mutta nyt särkee poskia ja räkä on paksua&valuu nieluun.Eiks nämä nyt kuitenkin yleensä mene ohi itsestäänkin ilman antibioottia? On mulla se nenähuuhtelukannu jota voisin kokeilla..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on myös se jokin uusi (?) suihke, jonka pitäisi peräti putsata poskiontelot. En ole kokeillut.

Vierailija
22/25 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että en ole koskaan saanut poskiontelontulehdusta paranemaan ilman antibiootteja. Omaan tosi ahtaat röörit, jotka ovat muutenkin helposti turvoksissa ja tukossa, nuhan tms. tulehduksen aikana turpoavat niin ettei siihen lääkkeet/suihkeet juuri pure ja yleensä pääsee kehittymään tosi ärhäkkä poskiontelontulehdus, jota on täytynyt punktoida ja päälle ab.kuuri. Välillä lääkärit sanoneet, että paranee itsestään ja kannua kehiin, mutta kun ei parane, voi mennä viikkoja kärsiessä ja lopulta nostaa kuumeet ja kuontalo aivan turvoksissa ja pää halkeaa. Ei kun uudestaan eri lääkärille kuuria hakemaan. Eli ei se kaikilla mene itsestään ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok no ehkä mä tässä nyt kuitenkin muutaman päivän uskallan katsella miten tilanne etenee :) 6kk sitten söin pari viikkoa antibioottia ja maha ei ole vieläkään siitä toipunut kunnolla joten mielellään en ota niitä ellei ole pakko.ap

Vierailija
24/25 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:07"]

Ok no ehkä mä tässä nyt kuitenkin muutaman päivän uskallan katsella miten tilanne etenee :) 6kk sitten söin pari viikkoa antibioottia ja maha ei ole vieläkään siitä toipunut kunnolla joten mielellään en ota niitä ellei ole pakko.ap

[/quote]

Antibiootteja on montaa eri sorttia, et välttämättä saisi poskiontelontulehdukseen samoja kuin viimeksi. Ja herkästä mahasta kannattaa mainita lääkärille.

Vierailija
25/25 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole IKINÄ lähtenyt vaan aina on vähintään antibiootit tarvittu ja joskus buntioitukin. Kaverin täti muuten KUOLI poskiontelotulehdukseen kun ei mennyt ajoissa lääkäriin, oli noussut otsaan ja päässyt kehittymään liian kauan siellä  :(  Itselläkin ollut otsassa asti 2 kertaa, eli kannattaa mennä ajoissa lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan