Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suhteesi alkanut tujauksesta, kestikö?

Vierailija
18.11.2013 |

Onko suhteesi alkanut hullaannuttavasta tujauksesta? Kestikö se?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut, olen sen verran pessimistinen, etten vielä voi tietää tuleeko kestämään loppuelämää. Hyvin meillä kuitenkin menee ja yhdessä ollaan oltu 7 vuotta. Kaksi pientä lasta.

Vierailija
2/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Ei mitään räjähdysmäistä intohimoa mun puoleltani mutta kertarysäyksellä kyllä. Olimme olleet työkaverit (hän minun esimieheni) ja ystävät pari vuotta kunnes hän haki minut luokseen ja jäin yöksi. 2 vkon kuluttua minut esiteltiin vanhemmille ja siitä 2 vkon kuluttua mun valmiit lapset oli jo mukana "mummolassa". Tuosta on kohta 18 vuotta ja samalla tiellä ollaan yhä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut, kestänyt on.

Vierailija
4/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut ja hyvin on kestänyt :)

Vierailija
5/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin keskustelun, koska piti tarkastaa, onko tujaus nusauksen synonyymi vai mitä..

Vierailija
6/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama juttu 6, piti avata ja katsoa mitä ihmettä tujaus tarkoittaa ihmissuhteessa, tujaus kun yleensä tarkoittaa että truutataan vaikka ketsuppia tujaus ruuan joukkoon tms. Ei tuo hullaannuttava tujauskaan vielä ihan avannut :)

Vierailija
7/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tujaus? Onko se sama kuin hujaus, siis tosi nopeasti ensitapaamisen jälkeen? Vai onko kyseessä tuikkaus, siis pano tuntemattoman kanssa?

Vierailija
8/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä  muusta se voisi alkaakaan kun hullaantumisesta. ei kai kukaan nyt yhteen mene ihmisen kanssa joka on "ihan OK", mutta parempiakin löytyisi....Kestänytkin on, 15 v. hääpäivämatkalle lähdössä.

Vierailija
9/9 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:22"]

Tavallaan. Ei mitään räjähdysmäistä intohimoa mun puoleltani mutta kertarysäyksellä kyllä. Olimme olleet työkaverit (hän minun esimieheni) ja ystävät pari vuotta kunnes hän haki minut luokseen ja jäin yöksi. 2 vkon kuluttua minut esiteltiin vanhemmille ja siitä 2 vkon kuluttua mun valmiit lapset oli jo mukana "mummolassa". Tuosta on kohta 18 vuotta ja samalla tiellä ollaan yhä:D

[/quote]

Säälittävä reppana taitaa miehesi olla, kun kelpasi valmiit lapset ja vielä kehtasi ne vanhempiensakin luo kuskata. Itse pistäisin välit poikki veljeeni, jos alkaisi kaltaisesi kanssa pyöriä.

Toki jos miehellä itselläänkin lapsia epäonnistuneista suhdeviritelmistä niin eipä hänkään mikään saalis ole ja sovitte varmasti hyvin yhteen.