Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa miehen ainaista rahapulaa:(

Vierailija
18.11.2013 |

Tuntuu, ettei meillä ole koskaan mitään kivaa elämässä. Miehelle jää laskujen jälkeen niin vähän rahaa per kuukausi, että ei voi tehdä mitään. Ei puhettakaan, että joskus voisimme käydä esim.ulkomailla. Tai edes ulkona syömässä. Alkanut tosissaan rassata tämä ainainen kituuttaminen. Jos jotain pitää kotiin ostaa, se olen minä, joka ostan. Eikä munkaan palkka suuri ole. Kaiken päälle mies saa raivareita rahasta ja on usein pahalla päällä laskuja maksaessaan. En jaksa!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaako hän edes ulkomaille tai ulos syömään? Mitä jos se rahattomuus on vain tekosyy. Jos ajattelen itseäni, niin en ikimaailmassa tuhlaisi noihin rahaa, eli väitän olevani liian köyhä matkusteluun tai ulkona syömiseen. Minusta se on järjetöntä rahan tuhlausta. Sen sijaan rahaa riittää siihen, mistä itse pidän. Esim. olen tietotekniikkahörhö =). Aina riittää rahaa uuteen koneeseen ja tekniikkaan.

Vierailija
22/22 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja! Jos rakastat miestäsi niin miksi heittäisit sen menemään huonon palkan vuoksi? Oletteko keskustelleet rahasta miehesi kanssa - mihin hän sitä haluaa käyttää ja mihin sinä haluat? Onko esim. matkustelu molempien haave vai vain sinun?

Meillä erisuuruisia palkkoja tasaa se, että molemmat maksaa yhteisistä menoista yhtä suuren prosenttiosuuden, eikä puoliksi, silloin molemmilla jää sitä omaakin rahaa. Omalla rahalla saa tehdä mitä haluaa ilman, että toisella on siihen mitään nokan koputtamista. Jos minä haluan lähteä baariin ja kitata loput rahat kurkusta alas niin voin sen tehdä, jos taas mies haluaa 50 tuumaisen TV:n niin hän voi sen ostaa. Jos on joitain yhteistä suurempaa hankintaa (esim. pesukone hajoaa) niin sitten pitää yhdessä keskustella ja neuvotella miten se rahoitetaan. Huvittavaa on oikeastaan vain se, että silloin kun rahaa on ollut (vuorotellen molemmilla elämäntilanteista riippuen) niin ollaan oltu kovinkin tarkkoja noista omista rahoista. Nyt kun tilanne on se, ettei kummallakaan ole rahaa niin jos yhteiset talousrahat loppuvat ennen tilipäivää niin kumpikin on valmis kaivelemaan kolikkokätköjään, että saadaan maitoa lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi