Toivoisin ettei lapseni rippijuhlia pilaa rivo isoveli.
Olen eronnut.Minulla on lapsi.Ex-mieheeni välit on oikein hyvät.Sen sijaan hänen veljensä on kironnut minut koska sain lapsen.Nyt tämä lapsi on iso jo ja mietin että en halua uskovaisena tätä ex-miehen isoveljeä kirkkoon pilaamaan kaunista konfirmaatiota.Miten saisin ex-miehen ystävällisesti sanomaan ettei veli mahdu kirkkoon istumaan.Ei ole myöskään lapsen kummi,joten voisiko hän jäädä pois.Vietämme kuitenkin erilliset kahvihetket omissa kodeissamme,mutta tuo kirkko jännittää minua aika lailla.Pelkään että pyörryn kauhusta jos tuo suurisuinen huutaja veli saapuu paikalle.Hän on hieman liian tunteikas ja herkkä tällaisissa tilaisuuksissa,kokemusta on.Toisissa rippijuhlissa aikoinaan,haukkui isosen jne.Nolo tapaus.
Kommentit (13)
Kirkkoon et voi estää ketään tulemasta, avoin paikka.
Toisaalta, ei teidän kaltaisista hihhuleista aina tiedä, jos kerta kiroamisetkin on ihan tuttua kauraa.
Ap, jos aiot jatkaa itsellesi vastailemista, niin jätä edes osissa viesteistä väli pisteen ja sitä seuraavan lauseen ensimmäisen kirjaimen väliin. Nyt tyylisi on liian tunnistettava.
Höh, 10. Menit sitten paljastamaan! Kerrankin virkistävä palstahullu, sanan varsinaisessa merkityksessä.
Pitkästä aikaa tämä palstahullu asialla! Ei se ole ennenkään tajunnut muuttaa kirjoitustyyliään, vaikka sille on huomauteltu asiasta. ;)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:03"]
Aikoinani kun minulla oli konfirmaatio, oli papin yms toive, ettei kirkkoon tulisi kuin vanhemmat ja isovanhemmat ja kummit ja sisarukset. Jos riparilla on 25 nuorta, kaikilla äiti ja isä,mummit ja vaarit, kaksi kummia ja vaikka kaksi sisarusta, eli 10 vierasta per nuppi, on kirkossa jo n.300 ihmistä. Jos kaikki toisivat vielä vanhempienkin sisarukset ja lapset, väkimäärä nousee helposti kuuteen sataan.
Kerro veljelle, että seurakunta on toivonut vain lähimpiä tai ns "välttämättöminpiä" sukulaisia tulevan kirkkoon :)
[/quote]
Onko kyseessä kenties joku pienen pieni kirkko joka voi sulkea ovensa seurakuntalaisilta...
Välttelin aikoinaan tätä veljeä muutoinkin.Emme oikeastaan ole juuri koskaan tavanneet juuri näiden veljen sanomisten takia.En voi antaa anteeksi. Eikä minun kuulu.
Eikös se rukoilu autakaan?
Tuskin häntä kiinnostaa satuolennon ylistämisriitit, itse jättäisin ainakin moisen pelleilyn väliin.
Sä et sitten ymmärrä.Etkä tajua toisten tunne-elämää.Tarkoitus olikin loukata minua aikoinaan ja haukkua maanrakoon.Olen aika hyvin päässyt elämässäni eteenpäin enkä kaipaa muistutusta tästä henkilöstä.
Aikoinani kun minulla oli konfirmaatio, oli papin yms toive, ettei kirkkoon tulisi kuin vanhemmat ja isovanhemmat ja kummit ja sisarukset. Jos riparilla on 25 nuorta, kaikilla äiti ja isä,mummit ja vaarit, kaksi kummia ja vaikka kaksi sisarusta, eli 10 vierasta per nuppi, on kirkossa jo n.300 ihmistä. Jos kaikki toisivat vielä vanhempienkin sisarukset ja lapset, väkimäärä nousee helposti kuuteen sataan.
Kerro veljelle, että seurakunta on toivonut vain lähimpiä tai ns "välttämättöminpiä" sukulaisia tulevan kirkkoon :)
Pyydä poliisi paikalle.Tai tee rikosilmoitus jos huutelee sulle vielä.Kenenkään ei tartte kuunnella suun soittoa.Vaikka on lapsen setä,ei oikeuta arvosteluun.Katsokoon peiliin mokoma läskikasa.
Omituinen juttu että isoveli aukoo päätään kun pikkuveli lisääntyy..mitä se sille veljelle kuuluu.En mä ainakaan ole koskaan kommentoinut sukulaisten lisääntymistä millään tavalla.Onnittelukortti voi olla paikallaan tai sitten ei.Ei kait ottanut hernettä nenään kun ei päässyt kummiksi?
Minusta tuntuu kyllä nyt omituiselta.Miksi kenenkään veli haukkuisi tuoreen äidin ja tuomitsisi lapsen saamisen? Aika sairas mies.Onko hän itsekin uskovainen?Onko lapsi sairas?
nosto,onko hän itse Kallion palstailija.