Miksi jotkut paheksuvat henkeen ja vereen naisten seksin harrastamista?
Miksi jotkut paheksuvat henkeen ja vereen naisten seksin harrastamista? Jos nainen ottaa mukaansa komean ja seksikkään miehen baarista, niin miksi sitä paheksutaan? Miksi sitten kuitenkin samat paheksujat kannattavat bordelleja, joissa naiset harrastavat seksiä vielä enemmän ja useampien miesten kanssa?
Kommentit (47)
Tätähän se on. Ei ymmärretä tai hyväksytä että samalla tavalla se nainenkin voi nauttia. Ja myös nainen voi nauttia siitä ilman niitä tunteita. Myös se tuntuu olevan yleistä, että ajatellaan ettei se maksullinen nainen voi nauttia siitä työstään. Tai säälitään jotenkin sitä. Minä myyn näitä palveluita ja nautin kyllä itsekin samalla. Suurin osa asiakkaista kuitenkin tykkää että nainenkin saa. Viimeisimmän asiakkaan kanssa laukesin kolmesti. Ja välillä enemmän tuntuu että minä käytän hyväkseni näitä miehiä, saan seksiä ja he vielä maksaa siitä. Moni ehkä kuvittelee että ne miehet ovat jotain ällötyksiä jne, mutta omalle kohdalle on sattunut ainakin ihan tavallisia tyyppejä, osaavat käyttäytyä ja ihan tavallisen näköisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tähän on syynä historia.
Naisen pitä varmistaa lapselle elättäjä, se onnistui yksi avioisuudella.
Mies ihan vastaavasti halusi varmistaa kasvattavansa ja elättävänsä omaa jälkeläistään.
Tänä päivänä, tällä ei ole enää mitään väliä. Silti se elää, jossain syvällä asenteissa. Kysyin 18-vuotiaalta pojaltani, kuinka monta miestä on saanut olla naisella, jonka hän ottaa puolisokseen. Vastaus oli 10.
Väitän, että aika harva mies nykyäänkään haluaa kasvattaa ja elättää naapurin tai postimiehen salaista yllätystä.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on. Ei ymmärretä tai hyväksytä että samalla tavalla se nainenkin voi nauttia. Ja myös nainen voi nauttia siitä ilman niitä tunteita. Myös se tuntuu olevan yleistä, että ajatellaan ettei se maksullinen nainen voi nauttia siitä työstään. Tai säälitään jotenkin sitä. Minä myyn näitä palveluita ja nautin kyllä itsekin samalla. Suurin osa asiakkaista kuitenkin tykkää että nainenkin saa. Viimeisimmän asiakkaan kanssa laukesin kolmesti. Ja välillä enemmän tuntuu että minä käytän hyväkseni näitä miehiä, saan seksiä ja he vielä maksaa siitä. Moni ehkä kuvittelee että ne miehet ovat jotain ällötyksiä jne, mutta omalle kohdalle on sattunut ainakin ihan tavallisia tyyppejä, osaavat käyttäytyä ja ihan tavallisen näköisiäkin.
En ihan osta tuota..aika monet haastattelut ja tutkimukset puhuu ihan toista. Että työtä vaan on tuokin. Ja kas kun ne miehet siellä haluavat naiselle nautintoa, kun okeesti keksivät ties mitä syitö ettei vaan voi muuta kuin panna - saa nainen tai ei. Joku poikkeus voi toki olla, en koskaan VÄITÄ toisen puolesta mitään.
Miksi jotkut paheksuu niitä, jotka harrastavat seksiä vain suhteessa?
Saati odottaa avioliittoon, herranjestas.
Ei mua ole ikinä kiinnostanut seksi tuntemattomien kanssa, mutta silti mulla on aktiivinen ja monipuolinen seksielämä, se vaan rajoittuu siihen yhteen kumppaniin. En vaan saa randomien nussimisesta oikein mitään, olen sitä pari kertaa sinkkuna kyllä koittanut kun kaikki siitä jauhaa, ei ollut ihmeellistä ja olisin voinut jättää hyvin kokemattakin.
Itse nautin eniten siitä kun tunnetaan ja luotetaan läpikotaisin ja nimenomaan sielut sulaa yhteen.
Miksi tätä pidetään tylsänä ja rajoittuneena?
Oma valinta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan osta tuota..aika monet haastattelut ja tutkimukset puhuu ihan toista. Että työtä vaan on tuokin. Ja kas kun ne miehet siellä haluavat naiselle nautintoa, kun okeesti keksivät ties mitä syitö ettei vaan voi muuta kuin panna - saa nainen tai ei. Joku poikkeus voi toki olla, en koskaan VÄITÄ toisen puolesta mitään.
No väitit silti. Eikä siinä, jos sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta. Ja minähän puhuin vain omasta puolestani ja siitä, että osa meistä jopa tykkää tästä työstä. Ja omasta kokemuksesta voisin sanoa, että seksi maksua vastaan ei juurikaan eroa jostain satunnaisesta baaripanosta. Osa ei ota naista huomioon, mutta moni ottaa. Ja en odota että asiakas minut siinä tyydyttää. Ja joka kerta en saa, mutta saa siitä sen rahallisen korvauksen. Tiedän kyllä olevani harvinainen alalla, mutta tuskin ainoa olen. Mutta tuntuu ettei tästä saisi puhua, vaikka en ymmärrä miten tämä keneltäkään muulta on pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No väitit silti. Eikä siinä, jos sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta. Ja minähän puhuin vain omasta puolestani ja siitä, että osa meistä jopa tykkää tästä työstä. Ja omasta kokemuksesta voisin sanoa, että seksi maksua vastaan ei juurikaan eroa jostain satunnaisesta baaripanosta. Osa ei ota naista huomioon, mutta moni ottaa. Ja en odota että asiakas minut siinä tyydyttää. Ja joka kerta en saa, mutta saa siitä sen rahallisen korvauksen. Tiedän kyllä olevani harvinainen alalla, mutta tuskin ainoa olen. Mutta tuntuu ettei tästä saisi puhua, vaikka en ymmärrä miten tämä keneltäkään muulta on pois.
Eli mies taas tässäkin puhuu. terve vaan terve, mieshoro.
Mustasukkaisuudesta ja naisten nautinnon kieltämiseksi.