Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin sitten jälleen viime yönä hänen instakuviaan

Vierailija
20.09.2020 |

Kaverimiekkosen. Bısse ja avoimessa suhteessa. Voi v...u! Ihan ensin, kun hän näytti kuvat, kun olimme vasta muutamat viestit vaihdelleet, olin että okei, kiva :) Symppiksen näköinen miekkonen.

Nyt yhtäkkiä odotan hänen viestejään koko ajan ja olen miettinyt jopa, että millaista sekšı mahtaisi olla hänen kanssaan. Tiedostan, että netissä on helppo kuvitella asioita, mutta tosielämässä esimerkiksi tosi korkea ääni, paha haju tai vastaava vie kyllä tehokkaasti mielenkiinnon kokonaan. XD

Tosin en jaksa uskoa, että miekkonen voisi millään haista pahalta. On niin pitkiä aikoja suihkussa.

En tajua mikä minua vaivaa!! XD Miekkonen väittää, että seksıjutut olivat läppää. Niinpä niin, totta kai...

Naisen vaistoni sanoo, että miekkosella on jotain ajatuksia, joita avoimessa suhteessa olevalla ei tulisi olla... Eli sellaisia henkisiä ajatuksia....

Olen alkanut miettimään kauhulla tulevaa tapaamista. Mitä jos kaverimiekkosen olemus ja tuoksu vetoavat minuun?! Minä en osaa peitellä sitä mitenkään XDDD Kerron kohta yhden hauskan jutun XDDDD

Mutta sitä ennen, eilen kaupassa joku miekkonen, arviolta muutaman vuoden minua vanhempi katsoi hädissään poispäin, kun katseemme kohtasivat XDDDDDDD Olipas suloista XDDD :3333

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tosiaan, muutama vuosi sitten tutustuin naikkoseen (ei se kaveruus toiminut, ylläri ylläri.) Tapasin sitten kerran hänen miekkosystävänsä, joka oli muuten selkeästi jotenkin vaikeana lähelläni.... XDDD ;]]]

No 'kaveri' sitten jossain vaiheessa sanoi, en nyt sanatarkasti muista enää, mutta sanoi että miekkosystävänsä oli ajatellut, että kauhistuin häntä XDDDDD Katsoin häntä kuulemma jotenkin sen näköisenä XDDDD Siinä kohtaa tajusin, että tiedostamattani teen todella vahvoja ilmeitä XDDDDD Vaikka luulen katsovani ihan neutraalisti XDDD

Todellisuudessahan en kauhistunut, mutta...

Vierailija
2/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kyllä suoraan sanottuna, että 'kaverilla' oli sen näköinen miekkonen. Ei hän mikään sexybeibehottis-miekkonen ollut, mutta mielestäni paljon tasokkaampi kuin naikkonen XDDDD pois lukien ne ainaiset collarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten-hullu, olet taas vironnut!

Vierailija
4/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän varmaan molemmilla on päässä vikaa. On Instaprofiili ja joku pässi katsoo sitä. Eihän se kuvien ja tekemisten nettiin postaaminen normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen toimintaa ole. Sen kyttääminen on ehkä vielä sairaampaa.

Vierailija
5/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt listaan juttuja, joita on tapahtunut lyhyen ajan sisällä. Muistakaamme, että AVOIN SUHDE. Eli tinderit, seksıt sun muut ovat sallittuja hänelle.

Eli miekkonen aloitti silmieni kehumisella. Ei sanonut sitä ohimennen, vaan painotti useampaan otteeseen, että ne ovat kauniit ja kuvaukselliset XDDD

Kerroin hänelle m.a.m.u.s.t.a, joka tölläsi häpeilemättä julkisissa, vaikka näki että huomasin sen töllötyksen. Tähän kaverimiekkonen tuumasi, että "no sinua varmaan tuijottaa monikin."

Jatkuu

Vierailija
6/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jossian vaiheessa miekkonen valitti, että naikkosia ei kiinnosta. Ihmettelin sitä kyllä, koska ei hänen naamassaan ole mitään vikaa, toki hänellä on eräs vahva piirre, mutta mielestäni se tekee hänestä persoonallisen. Ja jos se alkaa haittaamaan elämää konkreettisesti, on sen korjaus helppoa, nimimerkillä kokemusta on.

Hän sitten alkoi pyytelemään neuvoa, että miten saisi naikkoset kiinnostumaan. Oli jo näyttämässä minulle tinder-profiilinsa, jotta olisin voinut antaa neuvoja sen sisältöön, mutta sitten hän muisti että oli poistanut tinderin jo.

Vierailija
7/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten näytti kuvia, joita profiilissaan oli ollut, ja annoin niistä mielipiteeni.

Vierailija
8/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten tosiaan oli kaikkea sekșipuhetta ja miekkonen sanoi, että voidaan nukkua kolmistaan minun sängyssäni XD eli hän, miekkosystävänsä ja minä XD

Vierailija
9/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi, että miekkosystävä on h0m0, joten olen turvassa häneltä. Ja että kaverimiekkonen voi nukkua meidän välissämme. Sanoin, että niin, mutta sinulta en ole turvassa.... No sitten jutut menivät siihen, että kaverimiekkonen nukkuu minun ja miekkosystävän välissä ja tökkii minua kýřväłłä. XD

Vierailija
10/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan nyt yhtäkkiä kaverimiekkosen viestit ovat tosi asiallisia ja viestittelemme vain harvoin, verrattuna aiempaan.

Vierailija
11/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin näitä kaikkia juttuja, niin eihän nämä nyt kovin tavallisia kaveripuheita ole XDDDD minua suoraan sanottuna pelottaa tavata miekkonen, koska tosiaan noh... Suoraan sanottuna epäilen, että emme ehkä osaakaan suhtautua toisiimme täysin platonisesti. XD

Vierailija
12/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pysty lukemaan. Plaaa plaaa plaaaa...

mitä sä olet? 13vee?

Vierailija
13/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi palstahullu on syntynyt? 

Vierailija
14/15 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: