FB ja exät
Olenko ainoa, josta on hämmentävää hyväksyä exien kaveripyyntöjä facebookissa? Kaksi eksääni pitkän ajan takaa on nyt pyytänyt kaveriksi hiljattain, molemmat laittoivat myös viestiä. Toisen kanssa olin pari vuotta joskus 15 vuotta sitten, toisen kanssa oli vain reilun kuukauden lomaromanssi 22 v sitten. Jotenkin tuntuu melkein stalkkaukselta, kun yhtäkkiä pyytävät kaveriksi, olenko outo?
Kommentit (23)
Mulla on kaksi exää, jotka on edelleen tosi hyviä kavereita ja skypetetään viikottain. Suhteeseen en heidän kanssa lähtisi, mutta on molemmat silti läheisiä. En tiedä miten sitten käy kun ryhtdyn vakavampaan suhteeseen, mutta en kyllä usko että kokonaan lopettaisin yhteydenpidon heihin vaikka varmaan harvemmin olisin kontakteissa.
Ei yhen yhtä exää kavereissa. Ei mitään mielenkiintoo heitä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 15:34"]
Hei, ihan ystävällisellä mielellä ilmoitan etten ota sinua kaverikseni faceen. Olen tehnyt itselleni tietyn rajajaon facekavereiden suhteen. Oikein hyvää talvenjatkoa sinulle ja perheellesi.
[/quote] Ap, joko kirjoitit niille?
[/quote]
Joo. Toivottavasti eivät googleta tota viestiä, ties vaikka päätyisivät tähän ketjuun ;-)