Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko nyt "kivijalka"yrittäjäksi? Mille alalle ja mille et?

Vierailija
18.11.2013 |

???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennetaan vielä, jos joku ihmettelee kivijalka sanaa... Siis kiinteä yrityspaikka kodin ulkopuolella. Eikä myöskään nettifirma ole kivijalkayritys, jolla esim.koti postituspaikkana.

Vierailija
2/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturiksi ryhtyisin.

Pyöräkauppiaaksi en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin kirpputorin, vaatekauppaa en.

Vierailija
4/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloin 2009, alana tukkukauppa, kaikennäköistä teknistä pikku- ja vähän isompaakin kivaa maailmalta, pääosin Kiinasta yrityksille. Ainakin itsellä riski on kannattanut myös taloudellisesti. Itse hoidan hallinnon, pääosin ostot ja hinnoittelun, kolme (+talvisin pari apulaista) työntekijää asiakaskontaktit ja pari työntekijää logistiikan. Parturia tai muuta hieromoa en perustaisi koska työllä ei ansaitse.

Vierailija
5/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturiksi tai hierojaksi voisi alkaa.

Kenkäkauppiaaksi en. Siellä käy nykyisin aivan liikaa kokeilijoita, jotka ostaa sitten tavarat jostain nettikaupasta.

Vierailija
6/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mille alalle alkaisin just nyt. Täällä kun ei ole taantumasta huolimatta oikein tuota vapaata liiketilaa. Mutta sen mä tiedän mille alalle mä en alkaisi ja se on ravintola-ala. Heti kun liiketila vapautuu, niin siihen tulee jonkinlainen ravintola. Ja niitä on paljon. Ihmettelen, että miten ihmeessä kaikkiin riittää asiakkaita?

Vierailija
7/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä. Olen yli 5 v myynyt kotoa käsin erilaisia helminauhoja ja helmikoruja. Olen kultaseppä, hopeaa opiskellut vähän. Asuttiin Kiinassa aikoinaan lähes 10 v ja ostin kymmeniä kiloja sieltä todella naurettavan halvalla helmiä ja toin ne Suomeen monessa erässä.

Jos olis kivijalka, ehkä menis paremmin kaupaksi. Toisaalta mä saan ihan tarpeeksi nytkin myyntiä, varsinkin kun kulut ovat lähes olemattomat. Mun palkka on suurin.

Vierailija
8/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 16:09"]

Helmiä. Olen yli 5 v myynyt kotoa käsin erilaisia helminauhoja ja helmikoruja. Olen kultaseppä, hopeaa opiskellut vähän. Asuttiin Kiinassa aikoinaan lähes 10 v ja ostin kymmeniä kiloja sieltä todella naurettavan halvalla helmiä ja toin ne Suomeen monessa erässä.

Jos olis kivijalka, ehkä menis paremmin kaupaksi. Toisaalta mä saan ihan tarpeeksi nytkin myyntiä, varsinkin kun kulut ovat lähes olemattomat. Mun palkka on suurin.

[/quote]

Ei kannata myydä kivijalkamyymälässä tavaraa, jossa myytävät mahtuvat kätevästi taskuun. Tänä päivänä on yllättävän paljon epärehellisiä, ikävä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän