Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin ostaa Burberryn untuvatakin, mitä mieltä laadusta?

Vierailija
18.11.2013 |

Eli tällainen olisi suunnitelmissa. Mitä mieltä, kellään kokemusta merkin untuvatakkien/toppatakkien laadusta, onko hintansa arvoinen? Entä miten lämpimyys, pitääkö lämpimänä paukkupakkasillakin ja onko puolestaan leudommilla keleillä liian kuuma?

Myös hyviä vaihtoehtoja saa mielellään suositella, tarkoituksena siis löytyy hyvännäköinen ja kestävä untuvatakki pääasiassa kaupunkikäyttöön, mutta sen pitää kestää myös ulkona kävelyä, bussin odottelua lumisateessa ym.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itselleni burberryn toppatakin upealla kettukarvalla eikä kylmä ole tullut...sitä ennen käytin kanadalaismerkkiä Nobista,kummassakaan ei ole tullut kylmä -20 asteessakaan...

Vierailija
2/30 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellinen toppis Burberryn ja olin muuten tyytyväinen, mutta n. 5 vuoden käytön jälkeen oli päälliskankaaseen tullut hihojen takapintaan muutaman millin reikiä, vaikka takki ei missään pulkkamäkikäytössä ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi Joutsenen takki, kaikiin olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
4/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry ei ole mielestäni tehty kyllä lämmittämään suomalaisilla pakkasilla. Meidän liikkeessä myydään näitä ja ovat laadukkaita ja kestäviä, mutta en pukisi päälle -20 asteeseen.. Mutta kai se on vähän omasta itsestä kiinni.. Mutta lämpimyyden puolesta suosittelisin ennemmin bossin tai armanin vaihtoehtoja.. Itse olen ollut tyytyväinen peakin takkeihin, joksin ovat kyllä paljon sporttisempia..

Vierailija
5/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan hintaan saa kaksi hyvälaatuista untsikkaa melkein sama miltä merkiltä. Olen ollut todella tyytyväinen esim. Didriksonin takkeihin, vaikka ne ovatkin ruotsalaisten muotialan bloggaajien kuuma blogituote :)

Vierailija
6/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry sietää noin -5 asteen pakkasen, sitten alkaakin jo hytisemään jos kiristyy kylmemmäksi eikä ne pidä tuulta kovin hyvin.

Vierailija
7/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Joutsen, et pety.

Vierailija
8/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Joutsen, et pety.

Vierailija
9/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, täytyy ehkä katsastaa tuo Joutsen ainakin lisäksi. Mistä olet 4 ostanut Didriksonin takkeja?

Haluaisin ehdottomasti, että takki on hieman pitempi, n. polvipituinen tai hieman lyhyempi, jotta peppu ja reidet pysyvät lämpiminä :) Mitä muita hyviä paikkoja mielestänne olisi takin etsimiseen Helsingissä kuin Stocka? Nettikauppojakin olen selaillut jonkin verran, mutta aika inhottava mistään ihan sokkona lähteä tilailemaankaan.

-Ap

Vierailija
10/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

burberryltä voisin ostaa trenssin tms, mutten untuvatakkia. joutsenta suosittelen minäkin.

Vierailija
11/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä jos jossakin maksetaan merkistä.

Vierailija
12/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parajumpers jos haluat laadukkaan/trendikkään/lämpimän takin.

Vierailija
13/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Halosella, siellä on Joutsenen untuvatakkeja ja ainakin viime viikolla oli takeista -20%. Myös Partioaitta ja Lassin retkiaitta kannattaa tsekata, myyvät mm. North Facea ja Fjällräveniä (joiden sisus ei tosin taida olla untuvaa vaan jotain teknistä materiaalia, hmm...?). Joutsen-takit ovat vähän naisellisempia, ja pituudessa on myös valinnanvaraa.

Vierailija
14/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin Modasta löytyy monia eri merkkejä Burberryn lisäksi, mm. Tommy Hilfiger, Boss yms. 

Vierailija
15/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 

Burberryn untuvatakin  4 vuotta sitten, maksoi n, 500 euroa ja se on huippubändin. Kaikki mitä on tässä ketjussa aiemmin kirjoitettu, ihmetyttää minua. Tokihan näitäkin takkeja on kevyttoppiksia ym takkeja, mutta untuvatakit ovat tällä merkillä tosi lämpimiä.moma malli menee pepun yli, mutta ei ole mummomainen kuten Joutsenen takit joskus. Mitä hintaan tulee, niin Joutsenen hyvät takit liikkuu samassa hintaluokassa, joten jos Burberryn haluaa, niin hinta ei ole este. 

Vierailija
16/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 16:06"]

Ostin 

Burberryn untuvatakin  4 vuotta sitten, maksoi n, 500 euroa ja se on huippuLämmin. Kaikki mitä on tässä ketjussa aiemmin kirjoitettu, ihmetyttää minua. Tokihan näitäkin takkeja on kevyttoppiksia ym takkeja, mutta untuvatakit ovat tällä merkillä tosi lämpimiä. oma malli menee pepun yli, mutta ei ole mummomainen kuten Joutsenen takit joskus. Mitä hintaan tulee, niin Joutsenen hyvät takit liikkuu samassa hintaluokassa, joten jos Burberryn haluaa, niin hinta ei ole este. 

Vierailija
17/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ BB:n laatu oli varmasti parempi 4-5 v sitten, eikö nekin tehdä kaikki Kiinassa nykyään?

Vierailija
18/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 7 vuotta sitten ostettu BB-trenssi on huomattavasti laadukkaampi kuin yli 2 vuotta sitten ostamani (trenssien erona on periaatteena vain pituus ja väri).

Vierailija
19/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen on ajattomampi :)

Vierailija
20/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Nuo mainitut Didrikson, Parajumpers, Fjällräven ym. ovat mielestäni hieman liian ulkoilutakkeja, voisin sellaisen toki hankkia koiran kanssa ulkoiluun, mutta työkäyttöön hieman liian... miten sen nyt sanoisi, no ei nyt ihan sitä tyyliä, mitä tässä haetaan.

Joutsenen takeista olen kuullut hyvää ja täytyy tosiaan tsekata, millaisia ovat päällä, mutta niinkun ylempänä sanottiinkin, ovat ne myöskin sellaisissa hinnoissa, että ei sitä mielestäni Burberryä edullisempana vaihtoehtona voi pitää kuin ehkä joidenkin kevyttoppisten osalta.

Kiitos myös 14 kommentista, tämä kuva minullakin on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi