Nainen antoi väärän puhelinnumeron!
Viime viikonloppuna jäin eräänä iltana juttelemaan yhden kaupan kassan kanssa. Vaihdettiin sitten puhelinnumeroita ja laitoin hänelle viestiä. Yllätyksekseni sain vastauksen tyyliin ”kuka ihmeessä sinä olet”. Soitin sitten vielä perään ja puhelimeen vastannut nainen oli äänen perusteella joku ihan muu. Eli minulle oli annettu väärä numero. Tuskin epähuomiossa, sillä kyllähän jokainen oman numeronsa muistaa. Minusta tosi törkeää.
Kysymys kuuluukin, mitä seuraavaksi? Lähetänkö palautetta kauppaketjulle vai voiko tässä tehdä jotain muuta? Tuohan on tahallista erehdyttämistä ja saattoi minut hyvin kiusalliseen tilanteeseen.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistain miehistä huomaa heti, että mikäli kieltäytyy antamasta numeroa, alkaa sellainen kitinä ja valitus ja vänkääminen ettei mitään rajaa. Silloin helpommalla pääsee, jos antaa väärän numeron. Ikävä kyllä joillain miehillä on nykyisin tapana testata heti numeron saatuaan, naisen vielä läsnäollessa soittamalla, että numero on varmasti oikea. Onneksi sinä et tuossa tilanteessa sitä tajunnut.
Itse testaan aina numeron heti, ja muutun aggressiiviseksi, jos numero on väärä. Aika äkkiä on neideiltä löytynyt oikea numero runsaiden pahoitteluiden kera. Niille pitää näyttää, kuka määrää.
Jänniksille heruu. Varovasti ja epävarmasti numeroa kysyvää, kunnollista kilttistä sen sijaan haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistain miehistä huomaa heti, että mikäli kieltäytyy antamasta numeroa, alkaa sellainen kitinä ja valitus ja vänkääminen ettei mitään rajaa. Silloin helpommalla pääsee, jos antaa väärän numeron. Ikävä kyllä joillain miehillä on nykyisin tapana testata heti numeron saatuaan, naisen vielä läsnäollessa soittamalla, että numero on varmasti oikea. Onneksi sinä et tuossa tilanteessa sitä tajunnut.
Itse testaan aina numeron heti, ja muutun aggressiiviseksi, jos numero on väärä. Aika äkkiä on neideiltä löytynyt oikea numero runsaiden pahoitteluiden kera. Niille pitää näyttää, kuka määrää.
Tämä varmasti provo mutta kerran annoin väärän numeron baarissa ja mies alkoi puhua että kokeilee numeroa. Vastasin että annoin väärän. Sen verran yksinkertainen oli että kysyi miksi.
Vastasin rehellisesti etten halua antaa numeroani. Tästä seurasi hyvin rasittava jankutus miksi en anna. Koska en halua. Miksi et anna. Koska en halua. Miksi et halua. Koska en halua. Miksi et. Koska en halua.
Aika kauan sain samaa lausetta toistaa mikä vain ei mennyt tämän ilmeisesti vajaaälyisen miehen päähän sitten millään.
Olisiko vinkkejä miten tämän oman ajan tuhlaamisen voisi estää?
Toinen juttu sitten nuo agressiiviset miehet joita kohtaa pienemmästäkin. Niistä pääsee baarissa eroon poken avulla mutta töissä vaikeampi. Vartijanappi joka paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarkituksen tekeminen on todella, todella karmivaa ja kertoo ihmisestä, että ei ole kaikki kotona :D
Kertoo huolellisuudesta ja ehkä myös aiemmasta erehdytetyksi tulemisesta. Luottamus kanssaihmisiin ei välttämättä ihan heti palaa sellaisen hyväksikäytön jälkeen.
Pikemminkin kertoo vainoharhaisuudesta
Ei, koska vainoharhaisuuteen liittyy harhaisuutta. Numeron tarkistaminen sen varalta, että numeron antaja on tekemässä käytännön pilaa, on aivan aiheellista, kuten tässäkin ketjussa on käynyt ilmi.
Kyseessä ei ole "käytännön pila" vaan vilpitön halu päästä eroon numeron kysymästä ilman että tämä alkaa huutaa ja haukkua kun kieltäydytään antamasta numeroa.
Ei ole vilpitön vaan nimenomaisesti vilpillinen, kun valehdellaan numero.
Ei se halu muutu vilpilliseksi vaan on täysin aito ja oikea huolimatta siitä mitä keinoa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavana päivänä neiti hankkii uuden liittymän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmasti provo mutta kerran annoin väärän numeron baarissa ja mies alkoi puhua että kokeilee numeroa. Vastasin että annoin väärän. Sen verran yksinkertainen oli että kysyi miksi.
Vastasin rehellisesti etten halua antaa numeroani. Tästä seurasi hyvin rasittava jankutus miksi en anna. Koska en halua. Miksi et anna. Koska en halua. Miksi et halua. Koska en halua. Miksi et. Koska en halua.
Aika kauan sain samaa lausetta toistaa mikä vain ei mennyt tämän ilmeisesti vajaaälyisen miehen päähän sitten millään.
Olisiko vinkkejä miten tämän oman ajan tuhlaamisen voisi estää?Toinen juttu sitten nuo agressiiviset miehet joita kohtaa pienemmästäkin. Niistä pääsee baarissa eroon poken avulla mutta töissä vaikeampi. Vartijanappi joka paikkaan?
Isän numeron antaminen oli aika hyvä idea. Voi siinä paikan päällä kun testaaja isälle soittaa pyytää että kertoo isälle samalla terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmasti kokenut tilanteen työpaikallaan, kesken työvuoron ja mahdollisesti jonon kerääntyessä taaksesi kassalle, todella ahdistavaksi ja ajatellut että näin pääse sinusta ja vaivaanuttavan ahdistavasta tilanteesta nopeiten eroon.
Ei ollut jonoa. Ja minä en ole sellainen ihminen, josta olisi mitään syytä ”päästä eroon”. Naiset tykkäävät ja miehetkin joskus lähestyvät. 😀
No mitä helkkaria sä asiakkaana teet kassan henkilökohtaisella numerolla!? Toi paikka ja tilanne on totaalisen väärä kysyä mitään numeroa, noloa! Luuletko sä, että olet ainoa ihminen maailmassa joka hänelle tarjoutuu soittamaan?
En ehkä ainoa, mutta kyllä meidän välillämme oli jotain erityistä kemiaa.
Niinhän ne vonkaajat aina ajattelevat, jos se "kemia" olisi molemminpuolista, olisit saanut OIKEAN numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppavastaava varmaan repeäisi nauruun lukiessaan jotein "Hei! Teidän törkeä kassaneiti antoi minulle väärän puhelinnumeron kun niin kovin halusin hänen pöksyihinsä"
Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa. Ja kauppa-asiointi perustuu luottamukseen, joten tuollainen erehdyttäminen ei ole soveliasta. Mitä jos itse kävisit vaikka hammaslääkärillä ja hän antaisi sinulle jonkin feikkinumeron? Kuluttajalla on oikeudet.
Hänen elämäntilanteensa siis liittyi sinun asiakkuuteesi? Jos se siis hankaloittaa aspan työtä niin sitten kannattaa olla yhteydessä liikkeeseen.
Luulisi myös että kassalla on ystäviä siihen tarkoitukseen, tai ehkä jopa terapeutti. Tuskin oli ap:n "apua" vailla.
Aikaisemmin ketjussa luki myös, että väärän numeron takia "kuvat leviävät ties missä", liittyikö sekin aspan "auttamiseen" vai oliko kyseessä muu trolli kuin ap?
Tuskin on kassaneiti edes mitenkään omia asioitaan omasta elämäntilanteestaan tolle pököpäälle kertonu yhtään mitään, kuhan selittelee omiaan ..
Näitä oman elämänsä "luomakunnan kruunuja" sekä "taivaanlahjoja kaikille maailman naisille" valitettavasti riittää tuolla reaalimaailmassa .. 😬
Osa uskoo kerralla kieltävän vastauksen, ja jättää sikseen, osalle taas tuottaa suuria vaikeuksia, ja vielä suurempaa tuskaa kuulla se kieltävä vastaus, ja käyttäytyvät, kuin ei kukaan koskaan ikinä missään ole heiltä kieltänyt mitään, eikä sanonut EI, ja se käytös onkin sitten ihan kaikkea alkaen solvaamisesta väkivallalla uhkailuun, ja kaikkea siltä väliltä .. 🤬
AP sanoi selvittäneen sä nimen ja luottotiedot, ehkä kassaneidillä oli vaikkapa maksuhäiriöitä ja halusi "auttaa" vastapalveluksia vastaan.619
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmasti kokenut tilanteen työpaikallaan, kesken työvuoron ja mahdollisesti jonon kerääntyessä taaksesi kassalle, todella ahdistavaksi ja ajatellut että näin pääse sinusta ja vaivaanuttavan ahdistavasta tilanteesta nopeiten eroon.
Ei ollut jonoa. Ja minä en ole sellainen ihminen, josta olisi mitään syytä ”päästä eroon”. Naiset tykkäävät ja miehetkin joskus lähestyvät. 😀
No mitä helkkaria sä asiakkaana teet kassan henkilökohtaisella numerolla!? Toi paikka ja tilanne on totaalisen väärä kysyä mitään numeroa, noloa! Luuletko sä, että olet ainoa ihminen maailmassa joka hänelle tarjoutuu soittamaan?
En ehkä ainoa, mutta kyllä meidän välillämme oli jotain erityistä kemiaa.
Niinhän ne vonkaajat aina ajattelevat, jos se "kemia" olisi molemminpuolista, olisit saanut OIKEAN numeron.
Niinhän sitä luulisi. En voi ymmärtää, miksi antoi silti väärän. Mutta aloin jo käydä numeronaapureita läpi, toivottavasti tärppäisi vielä tänään.
Sain kerran naiselta osoitteen. Menin kukkapuskan kanssa ovikelloa soittamaan. Oven avasi turpea mieshenkilö. Säikähdin mutta kysyin kuitenkin Hilkkaa. Ei meillä semmosta ole tuumasi ukko ja löi oven kiinni.
Olipa hauska pila tältä naiselta.
Kai tämä on vain uusi versio vanhasta "Kassaneiti hymyili mulle, onko hän kiinnostunut"-.provosta?
Ellei ole, niin asiakaspalvelijan kanssa hoidetaan se palvelutilanne ja kiitetään sekä toivotetaan päivänjatkoja. Ei mennä henkilökohtaisuuksiin tai udella numeroita.
Eikö kukaan tule ajatelleeksi, että se väärä numero on jonkun muun numero! Poikani sai työpuhelimeensa tuosta hyvästä tappouhkauksia! Eikä takuulla ollut se edellisen illan juttu, kun oli meillä käymässä silloin! Onneksi puhelin oli vain firman nimissä ilman pojan omaa nimeä. Poika laittoin asiallisesti, että olet varmaan saanut väärän numeron, tämä on hänen firman puhelin ja hän on käymässä paikkakunnalla X. Tuo numero olisi voinut olla vaikka jonkun 80-v mummelin. Mun numero oli ilmeisesti joitakin vuosia sitten kirjoitettu ylös, varsinainen numero lie ollut joku lähellä oleva joku toinen, johonkin palvelutaloon omaisen numeroksi. Ei sekään ollut kiva, että äkäinen hoitaja ilmeisesti jostain dementiakodista soittaa äitini tekemisistä vastaajaan - paikkakunnalta, missä en ole koskaan edes käynyt ja äitini oli jo tuolloin ollut kuolleena vuosia. Soitin takaisin ja käskin poistaa numeroni.
Sen haluan vielä täsmentää, että olen tehnyt tätä paljon (liikun työssäni pitkin maakuntaa, joten näen paljon eri vähittäiskauppaliikkeitä) ja osaan jo hyvin arvioida, milloin kemiaa on ja milloin ei. Eli kyse ei ole nyt siitä, että kemiaa ei olisi ollut, vaan jostain muusta.
Kuules ap. Sinulla on ihan väärä lähestymistapa kun yrität hieroa tuttavuutta. Et sä numeroa vänkäämällä ja sitä tarkistelemalla pääse tulokseen. Siinä käy tasan päin vastoin.
Jos joku nainen kiinnostaa, vaikkapa se kassa, niin kysäise rennosti, että voitaisko joskus vapaa-ajalla jutella tai muuta vastaavaa. Jos nainen ei vastaa mitään tai vastaa kieltävästi, niin anna olla. Jos vastaus on myönteinen tai vaikka vaan ehkä, anna oma numerosi ja lopeta siinä tilanteessa. Jatkat asiointia tai häivyt paikalta ja annat toisen tehdä työtään. Seuraavilla kerroilla kun tapaatte asioinnin merkeissä, et kysele etkä tivaa mitään, olet aivan normaalisti, vaikkei soittoa ole kuulunut.
Olet ilmaissut kiinnostuksesi. Jos sitä kuvittelemaasi kemiaa on, nainen ottaa itselleen sopivalla hetkellä yhteyttä. Sinä et kuluttajana (tää sana antaa kyllä sinusta todella ikävän kuvan) voi vaatia yhtään mitään. Se on nainen joka valitsee, et sinä. Vain jos nainen itse ehdottaa jotain, olet sinä se joka päättää jatkosta.
Näin minä toimin aikoinaan sinkkuna ollessa. Joskus joku otti yhteyttä hyvvnkin pitkän ajan päästä. Joskus kun törmättiin sattumalta, oli helppo jatkaa jutustelua.
Mutta, useimmat eivät soitelleet. Mikä oli selvä viesti minulle, että en kiinnostanut häntä. Miksi loukkaantuisin moisesta?
Vierailija kirjoitti:
Sen haluan vielä täsmentää, että olen tehnyt tätä paljon (liikun työssäni pitkin maakuntaa, joten näen paljon eri vähittäiskauppaliikkeitä) ja osaan jo hyvin arvioida, milloin kemiaa on ja milloin ei. Eli kyse ei ole nyt siitä, että kemiaa ei olisi ollut, vaan jostain muusta.
Taitaa olla juuri toisin päin. Sinulla ei ole minkäänlaista kykyä aistia kemiaa. Tilannetajusi on ilmeisen kehno. Teet vain omia vääriä tulkintoja ja luot itsellesi turhia odotuksia ja pettymyksiä.
Ylläolevat todistaa jo pelkästään se, että sinulle annetaan vääriä numeroita. Se tarkoittaa, että sinusta halutaan eroon.
Paljon maakunnan kauppaliikkeitä kierrelleenä sinut tunnetaan. Todennäköisesti kaupan taukotilassa on valokuvasi tunnettujen iillimatojen galleriassa, jotta uudet työntekijät tietävät varoa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppavastaava varmaan repeäisi nauruun lukiessaan jotein "Hei! Teidän törkeä kassaneiti antoi minulle väärän puhelinnumeron kun niin kovin halusin hänen pöksyihinsä"
Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa. Ja kauppa-asiointi perustuu luottamukseen, joten tuollainen erehdyttäminen ei ole soveliasta. Mitä jos itse kävisit vaikka hammaslääkärillä ja hän antaisi sinulle jonkin feikkinumeron? Kuluttajalla on oikeudet.
Ai, sä käyt kaupassa ostamassa naisia? Kyllä sinun ehdottomasti kaltoin kohdeltuna kuluttajana pitää saada hyvitys tuollaisesta huijauksesta ja loukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen elämäntilanteensa siis liittyi sinun asiakkuuteesi? Jos se siis hankaloittaa aspan työtä niin sitten kannattaa olla yhteydessä liikkeeseen.
Luulisi myös että kassalla on ystäviä siihen tarkoitukseen, tai ehkä jopa terapeutti. Tuskin oli ap:n "apua" vailla.
Aikaisemmin ketjussa luki myös, että väärän numeron takia "kuvat leviävät ties missä", liittyikö sekin aspan "auttamiseen" vai oliko kyseessä muu trolli kuin ap?
Tuskin on kassaneiti edes mitenkään omia asioitaan omasta elämäntilanteestaan tolle pököpäälle kertonu yhtään mitään, kuhan selittelee omiaan ..
Näitä oman elämänsä "luomakunnan kruunuja" sekä "taivaanlahjoja kaikille maailman naisille" valitettavasti riittää tuolla reaalimaailmassa .. 😬
Osa uskoo kerralla kieltävän vastauksen, ja jättää sikseen, osalle taas tuottaa suuria vaikeuksia, ja vielä suurempaa tuskaa kuulla se kieltävä vastaus, ja käyttäytyvät, kuin ei kukaan koskaan ikinä missään ole heiltä kieltänyt mitään, eikä sanonut EI, ja se käytös onkin sitten ihan kaikkea alkaen solvaamisesta väkivallalla uhkailuun, ja kaikkea siltä väliltä .. 🤬AP sanoi selvittäneen sä nimen ja luottotiedot, ehkä kassaneidillä oli vaikkapa maksuhäiriöitä ja halusi "auttaa" vastapalveluksia vastaan.619
Sairasta, ja kuvottavaa 🤢🤮
Kassaneitiä kehoitetaan olemaan yhteydessä viranomaisiin HETI, kun siltä tuntuu, ja ehkä työpaikkaansakin olis hyvä informoida tosta yrjötyksestä .. 😡🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et todellakaan uskalla julkisesti muiden silmien alla rähjäämään, sillä tiedät itsekin, ettei sillä keinolla irtoa mitään muuta, kuin aggressiivinen niska -arse -ote, ja uloslento, ehkäpä porttikielto siihen kaupan päälle 🤣
Tuo sinun käytöksesi kun on POLIISIASIA, ja aika herkästi nykypäivänä pääsee tuomarille selitteleen, ja itkuahan se sinäkin siellä silloin väännät 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö antaa aina kaikille numeron kinuajille isänsä numeron. Usein pyytäjä käyttäytyy uhkaavan oloisesti, helpoin ja nopein tapa päästä eroon.
Voihan ne ensitreffit sopia isäukonkin kautta. Miesväki ensin bondailee puhelimitse ja isukki sitten suosittelee kosijaehdokasta tyttärelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse on kiinnostunut tai jopa ihastunut niin ihan minkä tahansa voi tulkita niin, että tunne on molemminpuolinen. Vaikka sitten sen kassaneidin asiakaspalveluhymyn.
Mitä luulet hyötyväsi, jos saatkin oikean numeron selville tuolla numerotestailulla? Jos väärän numeron saaminen on nöyryyttävää, niin meinaatko että on vähemmän nöyryyttävää saada lisäksi suoraan pakit kun soitat/viestittelet oikeaan numeroon?
No nyt on oikein harvinaisen säälittävä voimafantasia. Mene nyt jo herran tähden töihin. Äitiäskin jo nolottaisi nämä höpinäsi.