Nainen antoi väärän puhelinnumeron!
Viime viikonloppuna jäin eräänä iltana juttelemaan yhden kaupan kassan kanssa. Vaihdettiin sitten puhelinnumeroita ja laitoin hänelle viestiä. Yllätyksekseni sain vastauksen tyyliin ”kuka ihmeessä sinä olet”. Soitin sitten vielä perään ja puhelimeen vastannut nainen oli äänen perusteella joku ihan muu. Eli minulle oli annettu väärä numero. Tuskin epähuomiossa, sillä kyllähän jokainen oman numeronsa muistaa. Minusta tosi törkeää.
Kysymys kuuluukin, mitä seuraavaksi? Lähetänkö palautetta kauppaketjulle vai voiko tässä tehdä jotain muuta? Tuohan on tahallista erehdyttämistä ja saattoi minut hyvin kiusalliseen tilanteeseen.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö antaa aina kaikille numeron kinuajille isänsä numeron. Usein pyytäjä käyttäytyy uhkaavan oloisesti, helpoin ja nopein tapa päästä eroon.
Voihan ne ensitreffit sopia isäukonkin kautta. Miesväki ensin bondailee puhelimitse ja isukki sitten suosittelee kosijaehdokasta tyttärelleen.
Olisikin hauska nähdä kun uhkaavan oloinen numeron vonkaaja muuttuu piipittäjäksi kun koittaa isää saada suosittelijakseen.
Ei ole mistään uhkailusta ollut kyse vaan mitä herrasmiehisimmästä aloitteenteosta, johon ei ole mitään syytä suhtautua noin kielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö antaa aina kaikille numeron kinuajille isänsä numeron. Usein pyytäjä käyttäytyy uhkaavan oloisesti, helpoin ja nopein tapa päästä eroon.
Voihan ne ensitreffit sopia isäukonkin kautta. Miesväki ensin bondailee puhelimitse ja isukki sitten suosittelee kosijaehdokasta tyttärelleen.
Olisikin hauska nähdä kun uhkaavan oloinen numeron vonkaaja muuttuu piipittäjäksi kun koittaa isää saada suosittelijakseen.
Ei ole mistään uhkailusta ollut kyse vaan mitä herrasmiehisimmästä aloitteenteosta, johon ei ole mitään syytä suhtautua noin kielteisesti.
Tuossa puhuttiinkin uhkaavasta käytöksestä, ei suoranaisesta uhkailusta. Herrasmies tarjoaisi ehkä omaa numeroaan tai kysyisi kerran toisen numeroa ja tyytyisi vastaukseen, agressiivinen inttäminen ei ole mikään aloite vaan häirintää.
Kun tätä keskustelua, ja tän yhden per ... iän vinkuvonkuvänkäämistä on tässä nyt seurannut, voi vain antaa neuvoksi kaikille vastaavanlaisiin häiriköihin törmääviä olemaan antamatta sen enempää oikeaa, kuin väärääkään numeroa. Tuo on ahdistelua, häiriköintiä, eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Jos mahdollista, tavalla, tai toisella, taustatukea, mm. lähistöllä olevista muista ihmisistä, ellei ne vallan lampaita, niin uskaltavat ainakin soittaa virkavallan paikalle, ehkä kuvatakin tapahtumien kulkua poliisia varten. Porttikielto, rikosilmoitus ..
Valitettavasti, vaikka tämä osoittautuisikin trolliksi, on vastaavia tapauksia tuolla reaalimaailmassa ..
Vierailija kirjoitti:
Kun tätä keskustelua, ja tän yhden per ... iän vinkuvonkuvänkäämistä on tässä nyt seurannut, voi vain antaa neuvoksi kaikille vastaavanlaisiin häiriköihin törmääviä olemaan antamatta sen enempää oikeaa, kuin väärääkään numeroa. Tuo on ahdistelua, häiriköintiä, eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Jos mahdollista, tavalla, tai toisella, taustatukea, mm. lähistöllä olevista muista ihmisistä, ellei ne vallan lampaita, niin uskaltavat ainakin soittaa virkavallan paikalle, ehkä kuvatakin tapahtumien kulkua poliisia varten. Porttikielto, rikosilmoitus ..Valitettavasti, vaikka tämä osoittautuisikin trolliksi, on vastaavia tapauksia tuolla reaalimaailmassa ..
Tietenkin on parasta olla antamatta numeroa ollenkaan, mutta kuten tässä on todettu, tilanne voi olla pelottava tai ainakin ahdistava ja pääsee nopeammin pois siitä antamalla väärän numeron. Tai sitten ei vain jaksa vängätä koko iltaa idiootin kanssa, joka ei ymmärrä sanaa EI. Tai ei kehtaa torjua päin naamaa, joten on antavinaan numeron. Vähän sama kuin ghostaaminen suorien pakkien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista, tavalla, tai toisella, taustatukea, mm. lähistöllä olevista muista ihmisistä, ellei ne vallan lampaita, niin uskaltavat ainakin soittaa virkavallan paikalle, ehkä kuvatakin tapahtumien kulkua poliisia varten. Porttikielto, rikosilmoitus ..Valitettavasti, vaikka tämä osoittautuisikin trolliksi, on vastaavia tapauksia tuolla reaalimaailmassa ..
Pääasia ettei anna oikeaa numeroa. Parikymppisenä deittailin paljon, ja annoin helposti numeron jos joku kysyi. Yksikin sankari lähetti ensin vonkausviestejä ja kun ei lohjennut, alkoi tulla tappouhkauksia.
Nykyään on salainen numero, jonka tietävät vain läheisimmät.
Antakaa joku poliisin numero. Eiköhän siinä tule viesti kerralla selväksi :D.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa joku poliisin numero. Eiköhän siinä tule viesti kerralla selväksi :D.
Tai psykiatrin, ainakin AP aistittuine "kemioineen" vaikuttaa niin harhaiselta että on kipeästi ammattiavun tarpeessa.
Mä jaoin aina tätä numeroa asiakkaille, jotka vonkas mun numeroa 0700 123 123😂
Nyt ei onneks tarvi olla fyysisesti asiakkaiden kanssa samassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei onneks tarvi olla fyysisesti asiakkaiden kanssa samassa tilassa.
Mikä numero tuo sitten on?
Kylläpä täällä on nyt kriittinen suhtautuminen. Ilmeisesti osa on mustasukkaisia kaupparatsulle, jolla käy flaksi, ja osa kassaneitokaiselle, jolta kysytään numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on nyt kriittinen suhtautuminen. Ilmeisesti osa on mustasukkaisia kaupparatsulle, jolla käy flaksi, ja osa kassaneitokaiselle, jolta kysytään numeroa.
Siksi hän AP teki avauksen kun EI käy flaksi, ei vaikka kuinka stalkkaa ja inttää, todella mystinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi hän AP teki avauksen kun EI käy flaksi, ei vaikka kuinka stalkkaa ja inttää, todella mystinen juttu.
Aloittajahan kertoi, että kemiaa oli. Hän ihmettelee sen sijaan sitä, että toinen osapuoli tuntemattomasta syystä antoi hänelle virheellisen puhelinnumeron. Vaikka saattoihan se olla vahinkokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei onneks tarvi olla fyysisesti asiakkaiden kanssa samassa tilassa.Mikä numero tuo sitten on?
Seksipuhelinnumero jota mainostettiin maikkarilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan kertoi, että kemiaa oli. Hän ihmettelee sen sijaan sitä, että toinen osapuoli tuntemattomasta syystä antoi hänelle virheellisen puhelinnumeron. Vaikka saattoihan se olla vahinkokin.
Kuinkahan usein mullakin oli kemiaa asiakkaiden kanssa asiakkaiden mielestä vaikkei mulla ollut minkäänlaista tietoa edes asiakkaiden nimistä. Yksi päätti kerran suudella väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap myös pohti palautteen laittamista kaupalle tästä niin vahva epäilys että kemia oli vain aplla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei onneks tarvi olla fyysisesti asiakkaiden kanssa samassa tilassa.Mikä numero tuo sitten on?
Seksipuhelinnumero jota mainostettiin maikkarilla :)
Tämä jakoon! 🤣
Nämäkin ovat pelottavia jotka ilmoitus taululle on laittanut esim " hei sinä tumma, sorja, sinisilmäinen n. 20-25 vuotias nainen joka katsoit minua tänään 21.9, klo 20.35 kassalla, otathan yhteyttä jos tunnet että haluat tavata, puh nro".... Ps, sinulla oli punainen takki, musta laukku
Tääkin kertoo jotakin,, mistä se mies tietää onko tämä nainen parisuhteessa, lesbo, yms?
Ja kaikista pelottavinta ja epätoivoisempia on ne jotka laittaa oikein iltalehteen yms jutun koko kansan nähtäväksi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjä juttelee ja ehkä jopa hymyilee kun AP asioi kassalla -> AP ajattelee että heillä on "kemiaa", ja selvittää myyjän numeron keinolla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan usein mullakin oli kemiaa asiakkaiden kanssa asiakkaiden mielestä vaikkei mulla ollut minkäänlaista tietoa edes asiakkaiden nimistä. Yksi päätti kerran suudella väkisin.
Oho, vahvaa kemiaa! Päädyittekö yhteen? Onko lapsia?