Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen antoi väärän puhelinnumeron!

Vierailija
20.09.2020 |

Viime viikonloppuna jäin eräänä iltana juttelemaan yhden kaupan kassan kanssa. Vaihdettiin sitten puhelinnumeroita ja laitoin hänelle viestiä. Yllätyksekseni sain vastauksen tyyliin ”kuka ihmeessä sinä olet”. Soitin sitten vielä perään ja puhelimeen vastannut nainen oli äänen perusteella joku ihan muu. Eli minulle oli annettu väärä numero. Tuskin epähuomiossa, sillä kyllähän jokainen oman numeronsa muistaa. Minusta tosi törkeää.

Kysymys kuuluukin, mitä seuraavaksi? Lähetänkö palautetta kauppaketjulle vai voiko tässä tehdä jotain muuta? Tuohan on tahallista erehdyttämistä ja saattoi minut hyvin kiusalliseen tilanteeseen.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistain miehistä huomaa heti, että mikäli kieltäytyy antamasta numeroa, alkaa sellainen kitinä ja valitus ja vänkääminen ettei mitään rajaa. Silloin helpommalla pääsee, jos antaa väärän numeron. Ikävä kyllä joillain miehillä on nykyisin tapana testata heti numeron saatuaan, naisen vielä läsnäollessa soittamalla, että numero on varmasti oikea. Onneksi sinä et tuossa tilanteessa sitä tajunnut.

Olisi ilman muuta pitänyt pyytää ottamaan puhelin esiin ja tehdä tuo tarkistus. Sen sitä saa, kun luottaa lähimmäisiinsä. Jatkossa olen sitten viisaampi. Kiitos vinkistä.

Näin sitä pitää tehdä. Saa nainen sitten häpeillä siinä kun on niin epäkypsä ja lapsellinen ettei osaa sanoa ei.

Ja mitä hän sitten onkaan jos sanoo ei... Siinä tilanteessa niitä haukkumasanoja vasta saakin kuulla. Ihan rehellisesti, osaatko ottaa pakit vastaan? Kun joillain miehillähän on ajatus että hänelle ei sanota ei, ja silloin nuo tilanteet ovat TODELLA ahdistavia. Parempi kun ei ota riskiä ja antaa kiltisti numeron.

Parempi saada pakit kuin tuollainen nöyryytys. Etkö ite ymmärrä miten sikamaista tuollainen käytös on?

Mutta ei, naisethan ne on aina viattomia uhria. Tuokin oli 100% miehen vika. Se moraaliton sika oikein kerjäsi sitä väärää numeroa.

Naisethan on nykyisin ihan täys sosiopaatteja. Ihan sama miten muilta tuntuu kunhan itselle ei vaan tulisi paha mieli.

No älkää ahdistelko naisia niin ei tarvitse pelätä nöyryytyksiä tai pippurisumutteita, ei ole rakettitiedettä. Ehkä AP ei ollut inttäjä, mutta valepuhelunnumeron antaja on kohdannut liian monta "en hyväksy kieltävät vastausta"-hullua ja alkanut jaella valenumeroa, varsinkaan töissä ei ole kiva alkaa inttää ahdistelijoiden kanssa, sitä haluaa vain nopeasti päästä eroon tilanteesta ja jatkaa töitä.

Normaali ihminen tajuaisi, että antoi valenumeron = ei ole kiinnostunut,uutta matoa koukkuun, ei tuosta kyllä saa mitenkää väännettyä "huonoa asiakaspalvelua", asiakas tässä on huonosti käyttäytynyt.

Vierailija
82/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi vain kertoa sitä nimeä ja numeroa kun kysytään. Tai jos se on vaikeaa, painattaa vanhan ajan käyntikortin ja antaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voi vain kertoa sitä nimeä ja numeroa kun kysytään. Tai jos se on vaikeaa, painattaa vanhan ajan käyntikortin ja antaa sen.

Miksi numero pitäisi antaa, jos ei toivo yhteydenottoa numeron kysymällä? Se, ettei anna numeroa tai antaa väärän numeron, johtuu siitä ettei kyseinen vonkaaja ole kiinnostava, ei se asia vänkäämällä parane.

Vierailija
84/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspatyössä jos numeroa halusivat niin sanoin aina että siinä kuitissa on. En kyllä alkaisi liikkeenpuhelimeen puhua mitään henkilökohtaisia asioita, se olisi huonoa käytöstä.

En ymmärrä mitä ap tässä nyt haluaa. Hän ei selvästi erota tätä kassaa henkilönä työstään.

Vierailija
85/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin ahdistuksesta ja lievästä sosiaalisten tilanteiden pelosta,, muistan erään kerran kun olin pizzeriassa ja se turkkilainen ukko istuutui samaan pöytään missä mä kun odotin ruokaa mukaan otettavaksi, oli siis työntekijä

Jutteli ensin normaalisti, sitten yks kaks työnsi kännykkänsä ja tokaisi, anna numerosi,, mua ahdisti, ja annoin vaikka en halunnut, kehui mua nätiksi ja sanoi et voi tuoda pizzaa tms,, sanoin et ei käy kun aamuun menen,, ahdisteli ja tivasi osoitettani yms, kunnes keksi sanoa että Juu poikaystävä on ja ei tykkää miespuolisista kavereista,, pikkusen naama venähti, kun ruoka tuli otin sen ja lähdin taakse katsomatta,, eipä ottanut yhteyttä, luultavasti poisti numeroni

Onneks,, oli kuka tahansa mies, niin tuollainen tivaaminen ja ahdistelu tuntuu pahalta jo senkin takia et sosiaalisten tilanteiden pelko,, mitä tulee kehuu että olen nätti, en todellakaan ole vaan ylipainoinen finninaama eli tiedän kyllä et oli vaan sitä yhtä vailla

Vierailija
86/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaanaisetmiehiä kirjoitti:

Kärsin ahdistuksesta ja lievästä sosiaalisten tilanteiden pelosta,, muistan erään kerran kun olin pizzeriassa ja se turkkilainen ukko istuutui samaan pöytään missä mä kun odotin ruokaa mukaan otettavaksi, oli siis työntekijä

Jutteli ensin normaalisti, sitten yks kaks työnsi kännykkänsä ja tokaisi, anna numerosi,, mua ahdisti, ja annoin vaikka en halunnut, kehui mua nätiksi ja sanoi et voi tuoda pizzaa tms,, sanoin et ei käy kun aamuun menen,, ahdisteli ja tivasi osoitettani yms, kunnes keksin sanoa että Juu poikaystävä on ja ei tykkää miespuolisista kavereista,, pikkusen naama venähti, kun ruoka tuli otin sen ja lähdin taakse katsomatta,, eipä ottanut yhteyttä, luultavasti poisti numeroni

Onneks,, oli kuka tahansa mies, niin tuollainen tivaaminen ja ahdistelu tuntuu pahalta jo senkin takia et sosiaalisten tilanteiden pelko,, mitä tulee kehuu että olen nätti, en todellakaan ole vaan ylipainoinen finninaama eli tiedän kyllä et oli vaan sitä yhtä vailla

Vierailija
87/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä kysyt puhelinnumeroa ym. YKSITYISTÄ tietoa toiselta ihmiseltä, EI OLE VELVOITE sille toiselle ihmiselle niistä mitään antaa.

Kaikenlainen vinkuvonkuvänkääminen on vaan, sen lisäks, että RASITTAVAA,myös SAIRASTA, KUVOTTAVAA, ja hitokseen VASTENMIELISTÄ. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
88/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaanaisetmiehiä kirjoitti:

Jutteli ensin normaalisti, sitten yks kaks työnsi kännykkänsä ja tokaisi, anna numerosi,, mua ahdisti, ja annoin vaikka en halunnut, kehui mua nätiksi ja sanoi et voi tuoda pizzaa tms,, sanoin et ei käy kun aamuun menen,, ahdisteli ja tivasi osoitettani yms, kunnes keksi sanoa että Juu poikaystävä on ja ei tykkää miespuolisista kavereista,, pikkusen naama venähti, kun ruoka tuli otin sen ja lähdin taakse katsomatta,, eipä ottanut yhteyttä, luultavasti poisti numeroni

Älä dissaa itseäsi. Finnit ovat söpöjä.

Vierailija
89/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppavastaava varmaan repeäisi nauruun lukiessaan jotein "Hei! Teidän törkeä kassaneiti antoi minulle väärän puhelinnumeron kun niin kovin halusin hänen pöksyihinsä"

Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa. Ja kauppa-asiointi perustuu luottamukseen, joten tuollainen erehdyttäminen ei ole soveliasta. Mitä jos itse kävisit vaikka hammaslääkärillä ja hän antaisi sinulle jonkin feikkinumeron? Kuluttajalla on oikeudet.

Millä hinnalla se kassaneiti oli myynnissä, kun oikein kuluttaja olet? 

Pitääkin ilmeisesti ilmiantaa kauppaketju ihmiskaupasta vielä kaiken lisäksi. :( 

Vierailija
90/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppavastaava varmaan repeäisi nauruun lukiessaan jotein "Hei! Teidän törkeä kassaneiti antoi minulle väärän puhelinnumeron kun niin kovin halusin hänen pöksyihinsä"

Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa. Ja kauppa-asiointi perustuu luottamukseen, joten tuollainen erehdyttäminen ei ole soveliasta. Mitä jos itse kävisit vaikka hammaslääkärillä ja hän antaisi sinulle jonkin feikkinumeron? Kuluttajalla on oikeudet.

Kuluttajalla EI TODELLAKAAN OLE minkään valtakunnan oikeuksia häiriköidä työtään tekevää ihmistä tekemällä intiimiä tuttavuutta, ja/tai tivaamalla tämän YKSITYISIÄ asioita.

Kassaneiti tuskin on sinulle OMISTA YKSITYISASIOISTAAN avautunut tilanteessa, joten haisee selityksesi, kuin pesemätön pers ...si .. 🤢🤮

HammaslääkäriKIN saattaa antaa feikkinumeron, jos ahdistelet, häiriköit, ja tivaat yksitysiä yhteystietojaan, ja se oikeus on myös häiriötä kokeneella hammaslääkärillä .. 🤦‍♀️

Vierailija
91/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen elämäntilanteensa siis liittyi sinun asiakkuuteesi? Jos se siis hankaloittaa aspan työtä niin sitten kannattaa olla yhteydessä liikkeeseen.

Vierailija
92/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella,nainen ei muuten päässyt eroon äijästä joka vinku hänen punteissa kii.Piti keksii jotain..hänhän keksi.Hyväää good for you

Vierailija
93/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa.

Miten niin ilmisen vaikeassa elämäntilanteessa? Tuskin hän sinulle elämäntarinaansa kuitenkaan kertoi?

Vai pidätkö kassatyöskentelyyn joutumista vaikeana elämäntilanteena? Siinä tapauksessa olet ylimielinen juntti.

Varmaan stalkannut naista jos oikein arvaan.

Ei ole stalkkausta jos julkisista lähteistä selvittää henkilöllisyyden ja kysyy luottotiedot.

Tuo nimenomaan on stalkkausta ja äärimmäisen ahdistavaa. Ihan syystä asiakaspalvelijoilla nimikyltissä näkyy vain etunimi, ettei kaikenmaailman sekopäät ala selvittää nimen perusteella yhteystietoja.

Vierailija
94/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen elämäntilanteensa siis liittyi sinun asiakkuuteesi? Jos se siis hankaloittaa aspan työtä niin sitten kannattaa olla yhteydessä liikkeeseen.

Luulisi myös että kassalla on ystäviä siihen tarkoitukseen, tai ehkä jopa terapeutti. Tuskin oli ap:n "apua" vailla.

Aikaisemmin ketjussa luki myös, että väärän numeron takia "kuvat leviävät ties missä", liittyikö sekin aspan "auttamiseen" vai oliko kyseessä muu trolli kuin ap?

Vierailija
95/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi myös että kassalla on ystäviä siihen tarkoitukseen, tai ehkä jopa terapeutti. Tuskin oli ap:n "apua" vailla.

Aikaisemmin ketjussa luki myös, että väärän numeron takia "kuvat leviävät ties missä", liittyikö sekin aspan "auttamiseen" vai oliko kyseessä muu trolli kuin ap?

Tuskin on kassaneiti edes mitenkään omia asioitaan omasta elämäntilanteestaan tolle pököpäälle kertonu yhtään mitään, kuhan selittelee omiaan ..

Näitä oman elämänsä "luomakunnan kruunuja" sekä "taivaanlahjoja kaikille maailman naisille" valitettavasti riittää tuolla reaalimaailmassa .. 😬

Osa uskoo kerralla kieltävän vastauksen, ja jättää sikseen, osalle taas tuottaa suuria vaikeuksia, ja vielä suurempaa tuskaa kuulla se kieltävä vastaus, ja käyttäytyvät, kuin ei kukaan koskaan ikinä missään ole heiltä kieltänyt mitään, eikä sanonut EI, ja se käytös onkin sitten ihan kaikkea alkaen solvaamisesta väkivallalla uhkailuun, ja kaikkea siltä väliltä .. 🤬

Vierailija
96/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa.

Miten niin ilmisen vaikeassa elämäntilanteessa? Tuskin hän sinulle elämäntarinaansa kuitenkaan kertoi?

Vai pidätkö kassatyöskentelyyn joutumista vaikeana elämäntilanteena? Siinä tapauksessa olet ylimielinen juntti.

Varmaan stalkannut naista jos oikein arvaan.

Ei ole stalkkausta jos julkisista lähteistä selvittää henkilöllisyyden ja kysyy luottotiedot.

Tuo nimenomaan on stalkkausta ja äärimmäisen ahdistavaa. Ihan syystä asiakaspalvelijoilla nimikyltissä näkyy vain etunimi, ettei kaikenmaailman sekopäät ala selvittää nimen perusteella yhteystietoja.

Hyvin monissa paikoissa aspolla on lupa tehdä töitä jollain muulla kuin oikealla nimellään. Tämä pitäisi olla joka paikassa.

Vierailija
97/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin kerran johonkin suurpeto ilmoitus linjalle. 😂😂😂😂👍

Vierailija
98/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistain miehistä huomaa heti, että mikäli kieltäytyy antamasta numeroa, alkaa sellainen kitinä ja valitus ja vänkääminen ettei mitään rajaa. Silloin helpommalla pääsee, jos antaa väärän numeron. Ikävä kyllä joillain miehillä on nykyisin tapana testata heti numeron saatuaan, naisen vielä läsnäollessa soittamalla, että numero on varmasti oikea. Onneksi sinä et tuossa tilanteessa sitä tajunnut.

Tuo tarkituksen tekeminen on todella, todella karmivaa ja kertoo ihmisestä, että ei ole kaikki kotona :D

Vierailija
99/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkituksen tekeminen on todella, todella karmivaa ja kertoo ihmisestä, että ei ole kaikki kotona :D

Tietävät varmaan itsekin olevansa niin iljettäväiä, etteivät todennäköisesti saa oikeaa numeroa. Pahinta on, että jotkut epävarmat tai liian kiltit antavat oikean numeron ja sitten näistä perskärpäsistä ei pääse eroon niin millään.

Tuli paha mieli sen puolesta, jota ahdisteltiin pitseriassa. Minulla on ystävä, jolla on samanlaisia ongelmia, esimerkiksi silloin harvoin kun käymme lähipubissa aina joku yllätys tulee tekemään väkisin tuttavuutta kun hän ei pysty tylysti häätämän heitä.

Vierailija
100/190 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo huolellisuudesta ja ehkä myös aiemmasta erehdytetyksi tulemisesta. Luottamus kanssaihmisiin ei välttämättä ihan heti palaa sellaisen hyväksikäytön jälkeen.