Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hämmentävintä, mitä tiedät tuttavasi tehneen maniavaiheessa?
Kommentit (23)
naapuri aikoo nyt mania vaiheessaan hommata baarista miehen oviksen aikaan ja tehdä lapsen. Pisti välit poikki kun kerroin miten typerä idea se on. luuli etten halua hänen tulevan äidiksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:10"]
naapuri aikoo nyt mania vaiheessaan hommata baarista miehen oviksen aikaan ja tehdä lapsen. Pisti välit poikki kun kerroin miten typerä idea se on. luuli etten halua hänen tulevan äidiksi
[/quote]
lisään tähän, ettei hän "tajua" että mania on päällä. itse vuosia seuranneena tiedän
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:31"]Mun bipo exä luuli mua kummitukseksi, sitä ennen olin salainen agentti joka on lähetetty vakoilemaan häntä
[/quote]
Ettei ois enemmänkin skitso?
[/quote]ei ollut. oltiin oltu reilu puoli vuotta yhdessä. Tänä aikana ei ollut sen kummenpia ongelmia, paitsi että mies ärsyyntyi todella helposti. sitten alkoi ongelmat, ensin luulin vitsailevan mutta sitten kyllä alko jo pelottaan ja tossa vaiheessa asuttiin jo yhdessä. pakotin miehen lääkäriin ton kummitusjutun jälkeen, joutu sairalaankin vähäks aikaa. Enää ei olla yhdessä, mutta ollaan silti yhteydessä. Lääkitystäkään ei enää tarvitse eikä noita harhoja oo sen koommin ollut.