Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sukkanauhasukat eroavat tavallsista?

Vierailija
30.11.2013 |

Mulla on siis ihan ylipolvensukkia (tavallisen paksuja) jotka meinaavat rullata alas. Niitä olisi kuitenkin niin mukava käyttää niin mietin saakohan niitä sukkanauhaliivillä kiinni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:39"]

Mulla on siis ihan ylipolvensukkia (tavallisen paksuja) jotka meinaavat rullata alas. Niitä olisi kuitenkin niin mukava käyttää niin mietin saakohan niitä sukkanauhaliivillä kiinni?

[/quote]Saa, jos ne on riittävän pitkät ja riittävän ohuet sieltä yläpäästä siihen kiinnityssysteemiin

Vierailija
2/3 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:39"]

[/quote]Saa, jos ne on riittävän pitkät ja riittävän ohuet sieltä yläpäästä siihen kiinnityssysteemiin

[/quote]http://www.lindex.com/fi/6966425/sukkanauhaliivi Miten esim. tähän saa sukat kiinni? En ymmärrä tuon kiinnityssysteemin päälle! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun sukkanauhaliiveissä sukan varsi "litistetään" semmoisen nipsun väliin. Sukkanauhasukkahan on tavallista ylipolvensukkaa ohuempi ja siten kevyempi.

Jos ne sukat rullautuu alas, ne on liian pieniä/kireitä.