Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit yllättäen vaikka sairaalaan vähäksi aikaa niin yrittäisikö miehesi pitää kotia yllä omin voimin vai pyytäisikö heti jonkun apuun

Vierailija
20.09.2020 |

Kenet?

Äidin, siskon, mummon?

Teettäisi kotityöt vanhimmalla tyttärellänne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo, ei pyytäis kun meillä ei ole ketä ketä pyytää😁Aina hoidettu kaksin kaikki ja kyllä meillä on suurperhe. Pahimpia on juurikin nuo tilanteet kun toinen on ollut niin kipeä/sairaalassa tai, 2lasta joutunut yhtä aijaa sairaalaan, mutta aina on selvitty jotenkin. Välillä tuntuu siltä, että ne ketkä siihen apuun on tottuneet valittaa eniten..

Vierailija
22/27 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eronnut lasteni isästä, joten koti pysyisi kunnossa ja lapset isällään sairaalassa oloni ajan. Myös lasten isän koti olisi siisti ja lapset ruokittuina ja puhtaat vaatteet päällä.

Todennäköisesti lapset (17v ja 14v) kävisi mun luona leipomassa ja laittamassa ruokaa ennen kuin tulisin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaisi hyvin kaiken, tekee nyttenkin paljon kotihommia.

Mutta rakkaalle koirallemme täytyisi pyytää sukulaisia apuun. Koiraa ei jätetä kahdeksaksi tunniksi yksin sisälle. Onneksi serkkupoika tulee mielellään lenkittämään ja pihalle palloa heittelemään.

Vierailija
24/27 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoituisi kaikki ja enemmänkin. Imetys ei onnistuisi mutta osaisi kyllä ruokkia vauvan muutoin.

Vierailija
25/27 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nytkin isoäiti mukana arjessa, joten veikkaan että hänen panoksensa lisääntyisi mikäli aikaa ja jaksamista olisi. Sama juttu vaikka sairaalaan lähtijä olisi mies. Meillä on kaksi vaippaikäistä, yksi uhmaikäinen ja iso talo, kyllä nämä yksikin hoitaa mutta leppoisampaa se on kun on useampi aikuinen.

Vierailija
26/27 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:n mies pärjäsi ennen kuin tapasi AP:n?

Yleisemminkin ihmetyttää nämä avuttomat miehet, joista palstalla usein kerrotaan, että kuinka he ovat sinkkuna pärjänneet.

Äidit, siskot, mummot, ex-tyttöystävät tekee kotityöt. En tiedä ainuttakaan sinkkumiestä, joka tekisi kotityöt itse. En tunne kyllä parisuhteessakaan kotitöitä tekeviä miehiä.

Aika outoa porukkaa tunnet. Asutko jossain lesta-alueella tms?

Minä taas tunnen vain yhden aikuisen miehen, joka asuu vanhempiensa nurkissa, kaikki muut tuntemani miehet ovat ihan normaaleita itsestään ja kodistaan huolehtivia ihmisiä.

Vierailija
27/27 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä, millaine perhe on.

Minkaikäisia lapsia perheessä on.

Millaisessa työssä isä tai siis sairastuneen vaimon mies on.

Jos käyt vuortotyössä, kuten 3-vuorotyössä, pakko on kotiin apua saada, muutoin ei elämä pyöri.

Nukkuisivatko pienet lapset yksin koko yön, kun isä on yövuorossa.

Jos taas isä on iltavuorossa, kuka hakee lapset tarhasta ja syöttää ja panee nukkumaan.

On myös miehiä jotka ovat matkatyössä. Ja myös niitä joilla on pitkät työmatkat päivittäin.

Ei kaikkien elämä ole mitään klo 8 - 16 elämää.