Olen alkanut viihamaan ihmisiä aina vain enemmän ja enemmän ja töihin pitäisi taas mennä.
Miten helkkarissa mun pää kestää 8 tuntia päivässä sitä, että joudun kuuntelemaan muiden länkytystä ja olemaan niin helkkarin sosiaalinen ja tekopirteä? Olin siis lomautettuna pitkään ja elämänlaatu parani huomattavasti, koska mun ei tarvinnut olla sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Joka päivä saa kuulla ja lukea kaikkea raivostuttavaa. Joka päivä saa huomata tavalla tai toisella, kuinka esimerkiksi seksuaalisen väkivallan uhreja syylliestetään, massasta poikkeavat ihmiset saataisiin hävittää maapallolta, kaikki mitä teen tai en tee on aina väärin, tietyn mallin mukaan täytyisi elää tai on epäonnistuja jne. Eniten mun uskon ihmisiin saa romahtamaan se, kuinka paljon nämä täysin järjettömät, oksettavat, vähättelevät ja puhtaasti vihamieliset kommentit saavat kannatusta. Se on todella, todella pelottavaa.
Mä en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, mua ei kiinnosta, ei vain kiinnosta. Mulla on oma pieni ihana lähipiiri, mutta muita en sitten jaksakkaan katsoa enkä kuunnella, se saa mut ärsyyntymään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Joka päivä saan huomata, kuinka itsekkäitä ja ilkeitä ihmiset ovat. Oma napa on se tärkein ja oma mielipide on totuus, jonka mukaan kaikkien tulisi elää ja olla, ei hyväksytä mitään, mikä menee oman kapean ajatusmaailman ulkopuolelle, ollaan ahdasmielisiä ja pyritään jyräämään kaikki muu tieltä. Ihmiset syö mun energian, etten jaksa välittää enää mistään. Tässä negatiivisuuden ilmapiirissä musta tulee töykeä ja v-mäinen ihan tahtomatta. En vain jaksa olla mukava.
Syyllinen on media, joka kiusaa ihmistä tahallaan. Vähennä näitä, niin huomaat eron.
Vierailija kirjoitti:
Mäki haluun ilmasta rahaa seinästä!
Mä oon niin hyvä, että on väärin vaatia minua töihin.
Menköön persut!
Meille kulttuurin ja hyvän maun arvostelijoille voisi antaa enemmänkin omaa aikaa, me osaisimme arvostaa sitä.
Luo lantapuntit eivät erota edes madeiraa sherrystä, ihan turhaa heille mitään antaa, eivät kumminkaan osaa arvostaa.
Aivotonta ulinaa, jonka aikaansaamiseksi ei tarvita muuta kuin lammasmainen mieli ja oikean median seuraamista.
Mikään ei estä vapaassa maassa työelämän ulkopuolelle jäämistä, eikä kenellekään ole mitään haittaa jos yksilöt, vaikkapa tuhansittain jäisivät oravanpyörän ja työorjuuden ulkopuolelle, sillä jos näin tapahtuisi, halukkaille avautuisi mahdollisuuksia päästä harvoihin työpaikkoihin joita vielä on jäljellä.
Mielestäni vapaaehtoisesta työttömyydestä ihmisiä tulisi palkita jollakin tavalla ja vetäytymisestä erakoksi vielä enemmän.
Syrjäseuduille erakoituneet ihmiset, jotka eivät kuormita Kelaa, sossua, työkkäriä tai muita yhteiskunnan palveluita, tulisi maksaa erakoitumisestaan kohtuullista korvausta, esim. 1000 euroa kuukaudessa.
Totta kai ihmiset laukoo suustaan kaikkiea tyhmää jos niitä opeta että niin ei saa tehdä! Se auttaa kun ottaa pesismailan ja kalauttaa sillä. Ens kerralla kun tapaa on varmasti paljon mukavempi.
Mäki haluun ilmasta rahaa seinästä!
Mä oon niin hyvä, että on väärin vaatia minua töihin.
Menköön persut!
Meille kulttuurin ja hyvän maun arvostelijoille voisi antaa enemmänkin omaa aikaa, me osaisimme arvostaa sitä.
Luo lantapuntit eivät erota edes madeiraa sherrystä, ihan turhaa heille mitään antaa, eivät kumminkaan osaa arvostaa.