Tällaisille miehille en anna matcheja Tinderissä
Veikkaan, että suurella osalla naisista sama juttu, jos on yksikin näistä alla olevista niin ei matchia:
- ei mitään tekstiä tai tekstinä vain pituus/emojirivi/"mennään kahville tmv"
- kuvia, joissa ei hymyillä
- kuvia, joissa leikattu puolet naamasta pois tai otettu kuva naamasta niin läheltä, ettei kuvassa näy taustaa ollenkaan
- auto- tai ajoneuvokuvat
- kuvat, joissa tupakka suussa tai kännikuva (viinilasi jossain kuvassa ei haittaa, mutta ympärikännissä otettu kuva niin ei matchia)
- vartalon esittelykuvat eli kuvat ilman paitaa ja/tai housuja
- ei osaa kielioppia
Tällaiset miehet saa matcheja:
- hymyilee kuvissa ja profiilitekstissä kerrotaan vaikkapa harrastuksista ja luonteesta omilla lauseilla
Ottakaa opiksenne.
Kommentit (71)
Mutta miksi ihmeessä kaikilla kiinnostavilla naisilla pitää olla kissa tai kissoja.. minä kun olen allerginen kissoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä mies saa kylläkin tutkimusten mukaan vähemmän matcheja kuin pokerinaama.
Erikoista. Olen itse sen verran vekkuli luonne, että en myrtsinaamoja jaksa yhtään katsella, mutta kaipa siinä sitten porukkaa joku viehättää. Olisko laittaa lähdettä tutkimuksiin? Ja oliko minkämaalainen tutkimus muuten?
No mitä väliä, kun selvästi sinun yksittäinen mielipiteesi peittoaa kaikenmaailman tutkimukset.
inhorealisti kirjoitti:
Eiköhän se ole TInder-maailmassa nyt kuitenkin silleen, että homma perustuu vain ja ainoastaan naaman vetovoimaan. Pärstäkertoimeen nähden lienee melko toissijaista, mitä sinne tekstiosuuteen runoilee...
Tinderissa joku katsoo tekstiäkin. Baarissa on vain ulkoinen olemus esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan kaikki ap:n väitteet. Sama se oli omalla kohdalla. Ihan sama, miten hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies, niin jos esittelytekstissä on pelkkä emojirivi, tai kokonaan tyhjä, niin ei. Poistoon. Miehet, vaikka teillä olisikin ulkonäköä, niin kehittäkää sitä älyänne ja henkistä puoltannekin. Tai tietysti jos hakee bimboa, niin sitten ei kannata. Mutta älykäs ja hyvännäköinen nainen painottaa enemmän sitä älyn puolta, ulkonäöllä ei saa tyhmyyttä anteeksi.
Ja ei tosiaan mitään paidattomia kuvia, ei kännikuvia, ei tapettuja eläimiä...
Entä jos on susiruma mies fiksuilla kuvilla? Kompensoiko jos esittelyteksti on tasoa Waltari?
Vastaan omasta puolestan: kyllä kompensoi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naiset tuntuu kaipaavan hymyä miesten kuvissa, niin itse en valitettavasti sitä osaa. Siis sellaista pepsodent-hymyä, jossa hampaatkin näkyvät juuri sopivasti. Kun yritän sellaista, niin se näyttää omasta mielestä väkinäiseltä irvistykseltä. :D
Hymyilen kuvissa kevyesti suu kiinni ja suupielet kuitenkin ylöspäin, muuhun en valitettavasti pysty.
Tämä on jo oikein hyvä! Tulee heti myönteisempi ja lähestyttävämpi vaikutelma kuin mutrusuumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä mies saa kylläkin tutkimusten mukaan vähemmän matcheja kuin pokerinaama.
Erikoista. Olen itse sen verran vekkuli luonne, että en myrtsinaamoja jaksa yhtään katsella, mutta kaipa siinä sitten porukkaa joku viehättää. Olisko laittaa lähdettä tutkimuksiin? Ja oliko minkämaalainen tutkimus muuten?
No mitä väliä, kun selvästi sinun yksittäinen mielipiteesi peittoaa kaikenmaailman tutkimukset.
Kun tällä palstalla deittailuaiheisessa keskustelussa joku miesoletettu sanoo "tutkimusten mukaan", niin kyse ei juuri koskaan ole oikeista tutkimuksista. Miehet menevät joukolla halpaan ja pitävät kaikenkarvaisia analyyseja, arveluja ja selvityksiä "tutkimuksina", vaikka tieteellinen metodologia loistaisi poissaolollaan. En ymmärrä miksi, kun miesten piti olla se loogisempi sukupuoli. Naisten en ole missään nähnyt väittävän tutkimukseksi jotain, joka ei sellainen ole, tai vetoavan näihin keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
inhorealisti kirjoitti:
Eiköhän se ole TInder-maailmassa nyt kuitenkin silleen, että homma perustuu vain ja ainoastaan naaman vetovoimaan. Pärstäkertoimeen nähden lienee melko toissijaista, mitä sinne tekstiosuuteen runoilee...
Tinderissa joku katsoo tekstiäkin. Baarissa on vain ulkoinen olemus esillä.
Juuri tästä syystä olen Tinderissä, mutta en käy baareissa.
t. Nainen, joka deittaili viimeksi kirjailijaa ja todellakin katsoo sitä tekstiä enemmän kuin ulkonäköä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tällä palstalla deittailuaiheisessa keskustelussa joku miesoletettu sanoo "tutkimusten mukaan", niin kyse ei juuri koskaan ole oikeista tutkimuksista. Miehet menevät joukolla halpaan ja pitävät kaikenkarvaisia analyyseja, arveluja ja selvityksiä "tutkimuksina", vaikka tieteellinen metodologia loistaisi poissaolollaan. En ymmärrä miksi, kun miesten piti olla se loogisempi sukupuoli. Naisten en ole missään nähnyt väittävän tutkimukseksi jotain, joka ei sellainen ole, tai vetoavan näihin keskusteluissa.
Ohis, mutta eiköhän näitä löydy molemmista sukupuolista läjäpäin. Naiset tuntuvat olevan yliedustettuina etenkin terveyteen ja lääketieteeseen liittyvässä hömpässä, miehiä taas tuntuu viehättävän etenkin salaliittoteoriat. Niitä bro-science tasoisia keittiöpsykologiateorioita taas levittävät minun kokemukseni mukaan aikalailla kaikki tiedevastaiset ihmiset sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta eiköhän näitä löydy molemmista sukupuolista läjäpäin. Naiset tuntuvat olevan yliedustettuina etenkin terveyteen ja lääketieteeseen liittyvässä hömpässä, miehiä taas tuntuu viehättävän etenkin salaliittoteoriat. Niitä bro-science tasoisia keittiöpsykologiateorioita taas levittävät minun kokemukseni mukaan aikalailla kaikki tiedevastaiset ihmiset sukupuoleen katsomatta.
Bro-science? Uusi termi minulle, mutta kuvittelen heti tajunneeni, mitä tuolla tarkoitetaan. Miksi jo nimessä on "bro", jos se kiinnostaa kumpaakin sukupuolta yhtä paljon?
SIitä olen samaa mieltä että naisille pystyy kyllä myymään uskomattomia määriä höpöhöpökosmetiikkaa pseudotieteellisiä lupauksia esittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Outo tuo AP:n hymypakkomielle. Jokaisessa kuvassa pitäisi olla kuin naantalin aurinko.
No, samapa se minulle kun en edes Tinderissä ole, mutta ihmetyttää mistä tuollainenkin vaatimus oikein tulee.
Tulee varmaankin Amerikan vaikutuksesta ja ylenmääräisesti "Tosi-TV" sarjojen seuraamisesta. Lätäkön takana kun on tapana se että pintakiilto ja feikkihymy on todella tärkeitä