Tällaisille miehille en anna matcheja Tinderissä
Veikkaan, että suurella osalla naisista sama juttu, jos on yksikin näistä alla olevista niin ei matchia:
- ei mitään tekstiä tai tekstinä vain pituus/emojirivi/"mennään kahville tmv"
- kuvia, joissa ei hymyillä
- kuvia, joissa leikattu puolet naamasta pois tai otettu kuva naamasta niin läheltä, ettei kuvassa näy taustaa ollenkaan
- auto- tai ajoneuvokuvat
- kuvat, joissa tupakka suussa tai kännikuva (viinilasi jossain kuvassa ei haittaa, mutta ympärikännissä otettu kuva niin ei matchia)
- vartalon esittelykuvat eli kuvat ilman paitaa ja/tai housuja
- ei osaa kielioppia
Tällaiset miehet saa matcheja:
- hymyilee kuvissa ja profiilitekstissä kerrotaan vaikkapa harrastuksista ja luonteesta omilla lauseilla
Ottakaa opiksenne.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä laita matchia miehelle, jolla on kaikissa kuvissa aurinkolasit päässä, eli koko kasvoja ei ole nähtävillä ainoassakaan kuvassa. Minulle ainakin miehen ulkonäöllä on väliä, ei ole pakko olla mikään Chris Hemsworth, mutta mukavan ja miellyttävän näköinen kuitenkin.
Itse en ylenpalttisille metsästyskuville lämpene, mutta jos niitä on sen yksi tinderissä niin ei haittaa, se kertoo miehen harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Eikö se ole hyvä, että ihmiset laittavat kuvia harrastuksistaan? Jos metsästys on jollekkin ehdoton EI, niin eikö ole hyvä että miehellä on se metsästyskuva niin osaat välttää henkilöä jonka kanssa arvot/kiinnostuksen kohteet menevät aivan ristiin...
Chris Hemsworth on ihana! T. Nainen 50+
Eipä ole pelkoakaan että treffisivuille sellainen osuisi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tänne kokoontunut katkeria miehiä, joihin selkeästi nuo kriteerit osuivat. Se koira äläh joho kalikka kalah.
Katkerat naiset myös märisemässä vastaavissa miesten aloittamissa ketjuissa, joihin ilmiselvästi kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ette anna minulle matchia, vaikka hymyilen kuvissa ja kerron itsestäni, hä?
Ja miksi Clint Eastwoodmainen stoalainen kylmä katse kasvoilla oleva tekstitön profiili sitten saa aivan helvetisti matcheja?
Kaikki on kiinni ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö teihin vaikutuksen mies joka poseeraa metsästys/kalastussaaliinsa kanssa? Yhdenkin miehen kuvista osa oli pelkkiä maassa lojuvia metsästämiänsä eläimiä, muutamassa kuvassa oli itsekin mukana.
Itse skippaan kaikki kuvat joissa on mukana kuollut eläin.
Minä taas skippaan kaikki kuvat joissa on mukana elävä eläin.
Heppahullu, koirahullu, liskohullu jne.. never again naista jolla lemmikkejä..
Jes, kiitos tiedosta. Laitanpa kuvia edesmenneestä kissastani niin tulee karsituksi emotionaalisesti epäterveet miehet.
Osa meistä on eläimille allergisia, mutten tiennytkään allergioiden johtuvan emotionaalisesta epäterveellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan kaikki ap:n väitteet. Sama se oli omalla kohdalla. Ihan sama, miten hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies, niin jos esittelytekstissä on pelkkä emojirivi, tai kokonaan tyhjä, niin ei. Poistoon. Miehet, vaikka teillä olisikin ulkonäköä, niin kehittäkää sitä älyänne ja henkistä puoltannekin. Tai tietysti jos hakee bimboa, niin sitten ei kannata. Mutta älykäs ja hyvännäköinen nainen painottaa enemmän sitä älyn puolta, ulkonäöllä ei saa tyhmyyttä anteeksi.
Ja ei tosiaan mitään paidattomia kuvia, ei kännikuvia, ei tapettuja eläimiä...
Entä jos on susiruma mies fiksuilla kuvilla? Kompensoiko jos esittelyteksti on tasoa Waltari?
Olen eri ja vastaan vain omasta puolestani. Jos kirjoitat kuin Cyrano, saat näyttää häneltä myös. En tosin ole Tinderissä, mutta tällaisia miehiä minulla on ollut.
P.S. Sivulauseen eteen laitetaan pilkku.
Itse tykkään veneilystä ja kalastuksesta. Jos siis mies kuvassa veneessään kalansaaliin kanssa niin oikein hyvä. Jos kuvassa vielä vaikka koira mukana niin aina parempi.
Se sijaan jos mukana rööki niin se on nou-nou.
Myös vaelluskuvat hyviä, etsin aktiivista miestä. Metsästyskuvatkaan ei haittaa. Tektstiä pitää olla toki.
Aurinkolasit ja lippis. Maisemakuvat (wtf?), kuvat lapsista, 99 % kuvista jotain riippuliitoa ja lumilautailua. "En etsi kirjekavereita".
AP kuvaili juuri noin 99% naisten Tinder-profiilien sisällön :D
Miksi jätit sanomatta, että miehen on kuuluttava ulkonäöllisesti top 10%:iin?
Ja kaikki tämä on lopulta ihan yhdentekevää. Se miesten komein kymmenys saa niin paljon matcheja , että jos joku nainen muka heille rupeaa ehtoja sanelemaan niin saakin jäädä matchaamättä.
Vierailija kirjoitti:
No höpsö, ei naiset ole yhtä pinnallisia kuin miehet. Vanhan Ron Jeremyn näköinen mieskin kelpaa kunhan vaan hymyilee kuvissa vaatteet päällä ja kertoo itsestään ja harrastuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpsö, ei naiset ole yhtä pinnallisia kuin miehet. Vanhan Ron Jeremyn näköinen mieskin kelpaa kunhan vaan hymyilee kuvissa vaatteet päällä ja kertoo itsestään ja harrastuksistaan.
Minkä näköisille naisille?
Mahtaisiko kelvata vain naisille joiden ulkonäkö on korkeintaan samaa tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan kaikki ap:n väitteet. Sama se oli omalla kohdalla. Ihan sama, miten hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies, niin jos esittelytekstissä on pelkkä emojirivi, tai kokonaan tyhjä, niin ei. Poistoon. Miehet, vaikka teillä olisikin ulkonäköä, niin kehittäkää sitä älyänne ja henkistä puoltannekin. Tai tietysti jos hakee bimboa, niin sitten ei kannata. Mutta älykäs ja hyvännäköinen nainen painottaa enemmän sitä älyn puolta, ulkonäöllä ei saa tyhmyyttä anteeksi.
Ja ei tosiaan mitään paidattomia kuvia, ei kännikuvia, ei tapettuja eläimiä...
Entä jos on susiruma mies fiksuilla kuvilla? Kompensoiko jos esittelyteksti on tasoa Waltari?
Olen eri ja vastaan vain omasta puolestani. Jos kirjoitat kuin Cyrano, saat näyttää häneltä myös. En tosin ole Tinderissä, mutta tällaisia miehiä minulla on ollut.
P.S. Sivulauseen eteen laitetaan pilkku.
Ei noissa kummassakaan pilkkua tarvita, kun sivulausetta edeltää vain yhden sanan päälause. Kotuksen ohje on jo pitkään ollut, että tuollaisia lyhyitä lauseita ei tarvitse erottaa pilkulla.
Jos haluaa nipottaa netissä, niin kannattaa tarkistaa faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisille naisille?
Mahtaisiko kelvata vain naisille joiden ulkonäkö on korkeintaan samaa tasoa?
Mitä ihmettä? Näenkö tasoteorian esiinpukkaamista naisten puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä mies saa kylläkin tutkimusten mukaan vähemmän matcheja kuin pokerinaama.
Erikoista. Olen itse sen verran vekkuli luonne, että en myrtsinaamoja jaksa yhtään katsella, mutta kaipa siinä sitten porukkaa joku viehättää. Olisko laittaa lähdettä tutkimuksiin? Ja oliko minkämaalainen tutkimus muuten?
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä mies=kaappihomo.
Ei, kyllä se on ihan palkittu suomalainen elokuva.
Vaikka naiset tuntuu kaipaavan hymyä miesten kuvissa, niin itse en valitettavasti sitä osaa. Siis sellaista pepsodent-hymyä, jossa hampaatkin näkyvät juuri sopivasti. Kun yritän sellaista, niin se näyttää omasta mielestä väkinäiseltä irvistykseltä. :D
Hymyilen kuvissa kevyesti suu kiinni ja suupielet kuitenkin ylöspäin, muuhun en valitettavasti pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naiset tuntuu kaipaavan hymyä miesten kuvissa, niin itse en valitettavasti sitä osaa. Siis sellaista pepsodent-hymyä, jossa hampaatkin näkyvät juuri sopivasti. Kun yritän sellaista, niin se näyttää omasta mielestä väkinäiseltä irvistykseltä. :D
Hymyilen kuvissa kevyesti suu kiinni ja suupielet kuitenkin ylöspäin, muuhun en valitettavasti pysty.
Silmillä hymyillään, suu on sivuseikka.
Kumma kun joku Brad Pitin Fight Club roolin kropan omaava mies ilman paitaa saa kuitenkin lähes jokaisen naisen sydämen tinderissä.
Älä kuuntele mitä he sanovat, katso mitä he tekevät.