Tällaisille miehille en anna matcheja Tinderissä
Veikkaan, että suurella osalla naisista sama juttu, jos on yksikin näistä alla olevista niin ei matchia:
- ei mitään tekstiä tai tekstinä vain pituus/emojirivi/"mennään kahville tmv"
- kuvia, joissa ei hymyillä
- kuvia, joissa leikattu puolet naamasta pois tai otettu kuva naamasta niin läheltä, ettei kuvassa näy taustaa ollenkaan
- auto- tai ajoneuvokuvat
- kuvat, joissa tupakka suussa tai kännikuva (viinilasi jossain kuvassa ei haittaa, mutta ympärikännissä otettu kuva niin ei matchia)
- vartalon esittelykuvat eli kuvat ilman paitaa ja/tai housuja
- ei osaa kielioppia
Tällaiset miehet saa matcheja:
- hymyilee kuvissa ja profiilitekstissä kerrotaan vaikkapa harrastuksista ja luonteesta omilla lauseilla
Ottakaa opiksenne.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Minä en anna matchia naiselle, joka pitää moisia itsestäänselvyyksiä uutisena..
Ihan sama, olet yli 10 vuotta vanhempi kuin oman ikähaitarini maksimi Tinderissä. Ap
En tiennytkään että Jussi69 ja Jyrki69 ovat 69 vuotiaita...
Ja vielä ikuisia sen ikäisiä.
Allekirjoitan kaikki ap:n väitteet. Sama se oli omalla kohdalla. Ihan sama, miten hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies, niin jos esittelytekstissä on pelkkä emojirivi, tai kokonaan tyhjä, niin ei. Poistoon. Miehet, vaikka teillä olisikin ulkonäköä, niin kehittäkää sitä älyänne ja henkistä puoltannekin. Tai tietysti jos hakee bimboa, niin sitten ei kannata. Mutta älykäs ja hyvännäköinen nainen painottaa enemmän sitä älyn puolta, ulkonäöllä ei saa tyhmyyttä anteeksi.
Ja ei tosiaan mitään paidattomia kuvia, ei kännikuvia, ei tapettuja eläimiä...
Outo tuo AP:n hymypakkomielle. Jokaisessa kuvassa pitäisi olla kuin naantalin aurinko.
No, samapa se minulle kun en edes Tinderissä ole, mutta ihmetyttää mistä tuollainenkin vaatimus oikein tulee.
Samanlaisen listan suunnilleen tekisin naisten profiileista joille en laita matchia. Joku helvetin ig/sc-tunnus pelkästään, ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Outo tuo AP:n hymypakkomielle. Jokaisessa kuvassa pitäisi olla kuin naantalin aurinko.
No, samapa se minulle kun en edes Tinderissä ole, mutta ihmetyttää mistä tuollainenkin vaatimus oikein tulee.
Jos jokaisessa kuvassa mutrunaama niin ei se kyllä viehätä... Tinderissä kuvat ja profiilitekstit ovat määrittäviä, joten niissä kannattaa sitä omaa persoonaansa vilauttaa. Ellei tosiaan ole aina negaileva tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan kaikki ap:n väitteet. Sama se oli omalla kohdalla. Ihan sama, miten hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies, niin jos esittelytekstissä on pelkkä emojirivi, tai kokonaan tyhjä, niin ei. Poistoon. Miehet, vaikka teillä olisikin ulkonäköä, niin kehittäkää sitä älyänne ja henkistä puoltannekin. Tai tietysti jos hakee bimboa, niin sitten ei kannata. Mutta älykäs ja hyvännäköinen nainen painottaa enemmän sitä älyn puolta, ulkonäöllä ei saa tyhmyyttä anteeksi.
Ja ei tosiaan mitään paidattomia kuvia, ei kännikuvia, ei tapettuja eläimiä...
Entä jos on susiruma mies fiksuilla kuvilla? Kompensoiko jos esittelyteksti on tasoa Waltari?
Heh, itsellä tasan yksi kuva jossa suht tuima ilme ja silti tulee naisilta reippaasti matcheja (ja keskustelunaloituksia)
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Minä en anna matchia naiselle, joka pitää moisia itsestäänselvyyksiä uutisena..
Ihan sama, olet yli 10 vuotta vanhempi kuin oman ikähaitarini maksimi Tinderissä. Ap
En tiennytkään että Jussi69 ja Jyrki69 ovat 69 vuotiaita...
Ne taitaa vaan tykätä siitä asennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö teihin vaikutuksen mies joka poseeraa metsästys/kalastussaaliinsa kanssa? Yhdenkin miehen kuvista osa oli pelkkiä maassa lojuvia metsästämiänsä eläimiä, muutamassa kuvassa oli itsekin mukana.
Itse skippaan kaikki kuvat joissa on mukana kuollut eläin.
Metsästä ja kalasta itsekin ja haen saman henkistä seuraa.
Okei, tämä ei minulle juolahtanut mieleen. Olen vaan ihmetellyt noita kuvia että voiko oikeasti jotain kiinnostaa tuollaiset kuvat, omasta mielestä tappaminen ei ole sellainen asia jolla voisi esiintyä edukseen, ainakaan tinderissä. Mutta kyllähän isis-taistelijatkin joihinkin naisiin vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokaisessa kuvassa mutrunaama niin ei se kyllä viehätä... Tinderissä kuvat ja profiilitekstit ovat määrittäviä, joten niissä kannattaa sitä omaa persoonaansa vilauttaa. Ellei tosiaan ole aina negaileva tosikko.
Onko vaihtoehdot tosiaan hymy jokaisessa kuvassa tai mutrunaama jokaisessa kuvassa? Luulisi sen olevan ihan luonnollista, että erilaisissa tilanteissa otetuissa kuvissa on erilaiset ilmeet.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö teihin vaikutuksen mies joka poseeraa metsästys/kalastussaaliinsa kanssa? Yhdenkin miehen kuvista osa oli pelkkiä maassa lojuvia metsästämiänsä eläimiä, muutamassa kuvassa oli itsekin mukana.
Minä taas skippaan kaikki kuvat joissa on mukana elävä eläin.
Heppahullu, koirahullu, liskohullu jne.. never again naista jolla lemmikkejä..
Jes, kiitos tiedosta. Laitanpa kuvia edesmenneestä kissastani niin tulee karsituksi emotionaalisesti epäterveet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästä ja kalasta itsekin ja haen saman henkistä seuraa.
Okei, tämä ei minulle juolahtanut mieleen. Olen vaan ihmetellyt noita kuvia että voiko oikeasti jotain kiinnostaa tuollaiset kuvat, omasta mielestä tappaminen ei ole sellainen asia jolla voisi esiintyä edukseen, ainakaan tinderissä. Mutta kyllähän isis-taistelijatkin joihinkin naisiin vetoaa.
Metsästystä harrastavat miehet varmaan ihan mieleellään välttävät sellaisen seuran, jonka mielestä metsästys on sama asia kuin terrorismi ja joukkomurhat.
Onpa tänne kokoontunut katkeria miehiä, joihin selkeästi nuo kriteerit osuivat. Se koira äläh joho kalikka kalah.
Kerran kävin ja kyllä oli paska paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tyypit, jotka kommentoi tinderiä ja heti samaan hengenvetoon julistavat etteivät itse ole siellä..
M26 kirjoitti:
Samanlaisen listan suunnilleen tekisin naisten profiileista joille en laita matchia. Joku helvetin ig/sc-tunnus pelkästään, ketä kiinnostaa?
Itsekin ihmetellyt näitä nettiporttaaleja, joista linkataan toiseen.
Ole tinderissä, mene insta tilille, sieltä varmaan käsketään periscopeen ja facen kautta tiktoktilille.
Odottaako siellä linkkiviidakon päässä se padallinen kultaa vai mitä?
Tutkimusten mukaan naisia viehättää enemmän ylpeän ja vakavan näköiset kuin hymyilevät miehet.
Itse en ikinä laita matchia miehelle, jolla on kaikissa kuvissa aurinkolasit päässä, eli koko kasvoja ei ole nähtävillä ainoassakaan kuvassa. Minulle ainakin miehen ulkonäöllä on väliä, ei ole pakko olla mikään Chris Hemsworth, mutta mukavan ja miellyttävän näköinen kuitenkin.
Itse en ylenpalttisille metsästyskuville lämpene, mutta jos niitä on sen yksi tinderissä niin ei haittaa, se kertoo miehen harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Eikö se ole hyvä, että ihmiset laittavat kuvia harrastuksistaan? Jos metsästys on jollekkin ehdoton EI, niin eikö ole hyvä että miehellä on se metsästyskuva niin osaat välttää henkilöä jonka kanssa arvot/kiinnostuksen kohteet menevät aivan ristiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui yksi hyvin oleellinen, miehen on oltava myös komea niin match tulee.
LOOL älkää nyt herranjumala viitsikö esittää taas naiset, ettei sillä miehen ulkonäöllä olisi muka mitään väliä :D Vastenmielistä hyvesignalointia.
Itselleni on samantien turnoff, jos mies käyttää "hyvesignalointi"-sanaa. Ylilautalaista pseudoälykkyyttä, kun oikea äly puuttuu. Nolo sana, joka viittaa heti aggressiiviseen persoonaan.
Mistä tiedät hänen iän?