Jos deitti ei kahteen viikkoon ota yhteyttä niin se ei ole kiinnostunut
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mnääh... Olin kiinnostunut yhdestä tyypistä ja oletin, että hänkin musta. Laitoin viestin ja kutsuin kahville. Ei vastannut mitään. No, nuolen haavani ja siirryn eteenpäin. Kaveri on kyllä ujohko, mutta ei väkisin.
Ei pidä olettaa. Minä olen joskus tehnyt noin. Olen antanut numeron jotta pääsisin tilanteesta mahdollisimman nopesti ja sujuvasti pois. Sitten en ole vastannut kun se ihminen laittaa viestiä, koska mitään kiinnostusta siihen häneen ei ole. Ja joo, olen ujo, mutta sillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Jos olen ihmisestä kiinnostunut, todellakin vastaan ja menen häntä tapaamaan.
Törkeää.
Ehkä, mutta aloitteentekijä otti itse riskin. Jos ei kestä pakkeja, annettiin ne miten tahansa, jättää sitten aloitteet tekemättä.
Oikein tuplatörkeä olet.
Et ole ilmeisesti itse koskaan joutunut haluamattasi tilanteeseen, jossa joudut antamaan pakit? Tiedätkö, ei se mitään herkkua ole. Siksi toivon ettei kukaan minulle noita tilanteita järjestä. Jos järjestää, itse ottaa riskin.
Kyllä olen useammatkin “pakit” antanut elämäni varrella.
Ja kaikki ovat suhtautuneet hyvin? Jos näin, onneksi olkoon. Numeron olen antanut ei-kiinnostavalle ihan siitä syytä, että kieltäytymistä ei monesti uskota vaan jäädään vänkäämään ja anomaan mahdollisuutta, jotkut suhtautuvat jopa aggressiivisesti. Tunnistan miestyypin heti kun sellainen lähestyy. Tilanteesta on joskus helkkarin vaikea päästä pois. Numeron antaminen on keino päästä pois jouhevasti, ja pakkeja ei tarvitse antaa kasvotusten. Ne tulevat sitten selviksi kun treffikutsuun ei kuulu vastausta.
Seli seli seli... Joo, on minulle yksi sattunut joka ei uskonut ei kiitos - sanaa. Sille annoin väärän numeron. Tapahtui yöbussissa joskus kun olin 17v.
Sinä taas tunnut tekevän noin kaikille, koska “oma moka et yrittää”, “pitää kestää pettymyksiä” ym. Törkeää tuollainen käytös on.
Jotkut pitävät pakkien antamista itsessään jo törkeänä, antoi ne miten tahansa. Ja ei, en tee noin kaikille, vaan ainoastaan niille jotka lähestyvät tietyllä tyylillä, asenteella "minähän otan sinut", tai muuten kyseenalaisesti. Mitä suurta vahinkoa tapahtuu, jos pakit selviävät vasta siinä vaiheessa kun en vastaakaan viestiin? Ihan samat pakit ne ovat silloinkin. Mulla ei ole mitään velvollisuutta alkaa selittämään jollekin randomille miksi en halua hänen kanssaan treffeille, ja sitä selitystä nuo yleensä vaativat.
Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mnääh... Olin kiinnostunut yhdestä tyypistä ja oletin, että hänkin musta. Laitoin viestin ja kutsuin kahville. Ei vastannut mitään. No, nuolen haavani ja siirryn eteenpäin. Kaveri on kyllä ujohko, mutta ei väkisin.
Ei pidä olettaa. Minä olen joskus tehnyt noin. Olen antanut numeron jotta pääsisin tilanteesta mahdollisimman nopesti ja sujuvasti pois. Sitten en ole vastannut kun se ihminen laittaa viestiä, koska mitään kiinnostusta siihen häneen ei ole. Ja joo, olen ujo, mutta sillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Jos olen ihmisestä kiinnostunut, todellakin vastaan ja menen häntä tapaamaan.
Törkeää.
Ehkä, mutta aloitteentekijä otti itse riskin. Jos ei kestä pakkeja, annettiin ne miten tahansa, jättää sitten aloitteet tekemättä.
Oikein tuplatörkeä olet.
Et ole ilmeisesti itse koskaan joutunut haluamattasi tilanteeseen, jossa joudut antamaan pakit? Tiedätkö, ei se mitään herkkua ole. Siksi toivon ettei kukaan minulle noita tilanteita järjestä. Jos järjestää, itse ottaa riskin.
Kyllä olen useammatkin “pakit” antanut elämäni varrella.
Ja kaikki ovat suhtautuneet hyvin? Jos näin, onneksi olkoon. Numeron olen antanut ei-kiinnostavalle ihan siitä syytä, että kieltäytymistä ei monesti uskota vaan jäädään vänkäämään ja anomaan mahdollisuutta, jotkut suhtautuvat jopa aggressiivisesti. Tunnistan miestyypin heti kun sellainen lähestyy. Tilanteesta on joskus helkkarin vaikea päästä pois. Numeron antaminen on keino päästä pois jouhevasti, ja pakkeja ei tarvitse antaa kasvotusten. Ne tulevat sitten selviksi kun treffikutsuun ei kuulu vastausta.
Seli seli seli... Joo, on minulle yksi sattunut joka ei uskonut ei kiitos - sanaa. Sille annoin väärän numeron. Tapahtui yöbussissa joskus kun olin 17v.
Sinä taas tunnut tekevän noin kaikille, koska “oma moka et yrittää”, “pitää kestää pettymyksiä” ym. Törkeää tuollainen käytös on.
Jotkut pitävät pakkien antamista itsessään jo törkeänä, antoi ne miten tahansa. Ja ei, en tee noin kaikille, vaan ainoastaan niille jotka lähestyvät tietyllä tyylillä, asenteella "minähän otan sinut", tai muuten kyseenalaisesti. Mitä suurta vahinkoa tapahtuu, jos pakit selviävät vasta siinä vaiheessa kun en vastaakaan viestiin? Ihan samat pakit ne ovat silloinkin. Mulla ei ole mitään velvollisuutta alkaa selittämään jollekin randomille miksi en halua hänen kanssaan treffeille, ja sitä selitystä nuo yleensä vaativat.
Lopeta jo.
Ilmeisesti oli liian vaikea kysymys vastata. Mitään vahinkoa ei tapahdu, sen enempää kuin kasvotusten annetuissa pakeissa. Ainoa ero on, että pakkien antaja ei joudu kuuntelemaan taivuttelua ja vänkäämistä ja vtuilua.
Kolmannen kerran kun miehen kanssa tavattiin ja hän oli yötä luonani, niin aamulla sai puhelun vielä kun nukuttiin ja hän lähti samantien ovesta ulos! Sen jälkeen en todellakaan ottanut yhteyttä ja joskus viikon päästä mies soitteli ja ihmetteli kun olin vähän nuiva! Tosin näin 20 vuoden jälkeen tuo vain naurattaa. Tuolla se katoamistempun tehnyt mies katselee telkkaria olohuoneessa...
Muistan kun vuosia sitten juttelin eräällä palstalla tapaamani miehen kanssa tsätissä päivittäin. Siinä tutustuimme, kun välimatkaakin oli. Vaikutti oikein hyvälltä. Kerran sitten näin että hän oli paikalla, mutta vastasi monen minuutin viiveellä minulle. Kysyin sitten että nauruhymiöiden kera että mitä mies oikein tekee siellä samalla. Tuli tulikivenkatkuinen viesti takaisin että ei hän ole luvannut olla vain minun kanssani viestiyhteydessä, että kyllä hänellä on oikeus viestitellä muidenkin kanssa. Totesin ett äilman muuta, ja pahoittelin että en voinut telepaattisesti tietää että hänellä on siellä useampi nainen viestittelyssä samalla kun juttelee minun kanssani, että minulla on tässä kyllä myös nyt muuta, ett äkatsellaan myöhemmin. Tuo myöhemmin oli 2kk päästä, kun "ei siitä toisesta jutusta tullut mitään". Onneksi kertoi tuon heti ensimmäisessä viestissä, koska estin henkilön vastaamatta hänelle mitään sen koomin.