Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalimmat työnantajan joululahjat?

Vierailija
17.11.2013 |

Toisessa ketjussa kyseltiin kivoja joululahjoja joita voi työntekijöille antaa. Siellä muutama kammotuskin oli, mutta mikä on ollut hirvein lahja työnantajalta jonka sinä olet saanut?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOL tämänkin on ihanuuden antoi viime jouluna: jonkinlainen rinnan yli meneväksi (ehkä?) tarkoitettu juomapullovyö. Kauniissa punakeltaisissa väreissä. En vain ymmärrä mihin sitä kukaan käyttäisi... Ei pysynyt paikoillaan muuten kuin rauhallisessa kävelyssä ja oli ihan järkyttävän ruma. Ehkä joku sitten sen kanssa mennä viuhtoo menemään tuolla jossain sunnuntailenkillänsä, firman mies/nainen...

Vierailija
102/107 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus ei edes anna joululahjoja, Ikinä. Minkäänlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 05:19"]

Hus ei edes anna joululahjoja, Ikinä. Minkäänlaisia.

[/quote]

Ei julkisella sektorilla pidäkään törsätä kymppitonneja joululahjoihin.

Vierailija
104/107 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yt:t ja potkut. Kitiskää vaan te halvasta krääsästä mutta voin taata että tämä oli kyllä ikävin joululahja.

Vierailija
105/107 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen IKEA kassin kokoinen ja tyyppinen kassillinen halkoja. 

En tiedä että oliko pomo omasta puuvajastaan ne käräillyt vai kuinka.

Suurin osa työntekijöistä kulki töihin julkisilla. Osalla ei ollut mökkiä tai puulämmitystä muutenkaan kotonaan. Niillä joilla oli oli tietysti liiterit täynnä puuta. Eli kyllä joulupyhienkin jälkeen osan halko kassit vielä työpaikalla olivat..

Vierailija
106/107 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli tuonut kahvihuoneeseen kaksi suklaarasiaa jaettavaksi 35 hlö kesken. Mukavahan se oli tulla kahville viimeisten joukossa kun ensimmäiset olivat syöneet jo kaikki...

Vierailija
107/107 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt kirjoitan ehkä vähän aiheen vierestä, mutta taka-ajatuksena on nostaa ketjua ;). Mun julkisen puolen työnantaja antaa kaikille aina pienen joulukukan. Se on mun mielestä ihan kiva ele, mutta oikeastaan toivoisin, että nekin rahat käytettäisiin mielummin johonkin hyödylliseen. En ainakaan itse pahastuisi, jos lahjaa ei tulisi. Joulupuuro kuitenkin tarjotaan.