Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan eroamassa ja kodin tavarat menossa puoliksi. Mies ruinaa vanhemmiltani tavaroita uuteen kotiinsa.

Vierailija
19.09.2020 |

Ihan yhtä lailla molemmat joutuu hankkimaan uusiin koteihin osan tavaroista. Silti mulle ei tulisi mieleenkään lähestyä anoppia tai miehen sisaruksia, että olisiko niillä antaa minulle jotain huonekaluja tai keittiötarvikkeita. Omilta vanhemmiltani voisin vastaanottaa heille ylimääräisiä tavaroita, mutta miespä on suuna päänä siihenkin suuntaan ja haluaa niistäkin osansa. Miten se kehtaa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelisin, että onko kysyminen ruinaamista. Jos mulla on ollut joku keittiön pöytä varastossa, eikä kellekään ole kelvannut. Ja tyttärellä menee poikki muuten ihan kunnollisen pojan kanssa. Ja tämä kysyy ihan kohteliaasti, onko sille pöydälle käyttöä, vai voisiko hän saada sen uuteen asuntoon keittiönpöydäksi. Mies voisi jopa auttaa kärryn kanssa viemään sen sinne.

Jos tytär ei saa suutaan auki, että häntä on petetty tai on varastettu rahaa, niin mistä voin tietää. Ei kaikkiin eroihin liity mitään draamaa, eikä kaikki exät ole ilkeitä ja pettäjiä. Jos kaksi tavallista nuorta päättää kulkea eri suuntiin, ei ole mitään syytä, ettei voisi olla kohtelias. Ei nyt ylimmät ystävät, mutta kohtelias ja inhimillinen voi aina olla.

Nämä voi olla kynnysmattonaisten ongelmia. Poikkis on tehnyt vaikka mitä, mutta ulospäin on pidetty kulissia, eikä ole kerrottu kelleen mitään. Repa on niin ihana vaan, vaikka luuhaa baareissa ties kenen naisten kanssa. Jos näin on, niin suuta auki naiset.

Vierailija
42/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on erosta yli 10 vuotta ja minun äiti maksaa yhä ex mieheni laskuja ja antaa "viikkorahaa". Onneksi vain yksi existäni on onnistunut käyttäytymään minua kohtaan edes minimaallisen inhimillisesti. Äitini olisi vararikossa jos elättäisi niitä kaikkia.

Onko tämä ex Keijo? Säälittävä tapaus.

Ei ole. Näköjään näitäkin sitten riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin anoppina ajattelen, että jes! pääsee romuista eroon. Ja toisaalta kyllä sitä mielellään antaa: tietää, että omat lapsenlapset sen pöydän ääressä aamiaistaan syö tai sohvalla istuu...

Vierailija
44/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisi kyllä anoppina nauru.

Vierailija
45/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti olisi enemmän aikuinen, kuin sinä. Hän kyllä auttaisi ihmistä, joka on ollut läsnä hänen elämässä vuosia ja antaisi edelleen sitä hyvää esimerkkiä, jota on antanut läpi meidän lapsuuden. Ero ei anna kenellekään oikeutta pilkata ja käyttäytyä huonosti.

Vierailija
46/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Vierailija
47/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin anoppina ajattelen, että jes! pääsee romuista eroon. Ja toisaalta kyllä sitä mielellään antaa: tietää, että omat lapsenlapset sen pöydän ääressä aamiaistaan syö tai sohvalla istuu...

Tässähän ei missään käynyt ilmi onko pariskunnalla yhteisiä lapsia. Jos on, niin asia on jo eri. Itsellä ei esim. ollut yhteisiä lapsia sen ihmisen kanssa, jonka mielestä oli törkeää että äitini vaati poistamaan renkaat varastostaan ja palauttamaan avaimen kun erosta oli jo kuitenkin kulunut kuukausia. Hänestä hänen olisi pitänyt saada käyttää sitä ikuisesti. Tässä oli takana väkivaltaa minua kohtaan sun muuta, joten todellakaan ei kukaan suvusta halunnut häntä auttaa. Jätkä jätti myös sukulaisiltani vippaamansa velat maksamatta. Velat, joista ei minun mielipidettäni kyselty että onko sopivaa ruinata. 

Vierailija
48/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei missään käynyt ilmi onko pariskunnalla yhteisiä lapsia. Jos on, niin asia on jo eri. Itsellä ei esim. ollut yhteisiä lapsia sen ihmisen kanssa, jonka mielestä oli törkeää että äitini vaati poistamaan renkaat varastostaan ja palauttamaan avaimen kun erosta oli jo kuitenkin kulunut kuukausia. Hänestä hänen olisi pitänyt saada käyttää sitä ikuisesti. Tässä oli takana väkivaltaa minua kohtaan sun muuta, joten todellakaan ei kukaan suvusta halunnut häntä auttaa. Jätkä jätti myös sukulaisiltani vippaamansa velat maksamatta. Velat, joista ei minun mielipidettäni kyselty että onko sopivaa ruinata. 

Kuulostaa muuten kuin mun kamun eksältä paitsi että heillä on yhteisiä lapsia. Vaati korvausta jopa yhteisten lasten kanssa vietetystä ajasta o.O

Vierailija
49/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun naisia haukutaan aina onnenonkijoiksi. Osaa ne miehetkin hyötyä muista ;)

Kierrättäminen onnenonkimista?

Kun me oltiin nuoria ei paljon uusia osteltu, mutta nyt ajat on muuttuneet. Siihen opiskelija kämppään ostetaan kaikki uutena, siihen ekaan yhteiseen ostetaan kaikki uutena ja näköjään erossakin pitäisi ostaa uutena, eikä moukkamaisesti kysellä oliko jollain antaa.

Vierailija
50/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun naisia haukutaan aina onnenonkijoiksi. Osaa ne miehetkin hyötyä muista ;)

Kun me oltiin nuoria ei paljon uusia osteltu, mutta nyt ajat on muuttuneet. Siihen opiskelija kämppään ostetaan kaikki uutena, siihen ekaan yhteiseen ostetaan kaikki uutena ja näköjään erossakin pitäisi ostaa uutena, eikä moukkamaisesti kysellä oliko jollain antaa.

Niin siis nykyään on tapana suosiakin kierrätystä käymällä kirppareilla tai torissa. Ei kaikilla ole aina antaa omistaan. Rahasta ei voi olla kiinni, koska roskalavoillekin tunnutaan järjestään heittävän hyvää tavaraa pois johtuen siitä syystä ettei ne kelpaa Facessa tms.

Maailmassa on ihan liikaa tavaraa!

Vierailija
51/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän ei nyt kuulostanut siltä että avoimesti kyselisi kaikilta että hei, tarttisin tätä ja tätä, sattuisiko olemaan, vaan ollaan lypsämässä exän vanhempia. 

Ymmärrän jos kautta rantain kyselee vähän jokaiselta oisko kellään ylimääräisiä kalusteita tai muuta, mutta en kyllä itse kehtaisi mennä jonkun listan kanssa jonkun luo, että mä haluun tämmöset. Saati exän vanhemmille. Jos on yhteisiä lapsia, niin lapsille vois ehkä kyselläkin jotain. Muuten toi kyllä kuulostaa vähän siltä että ostaisitteko mulle nää. Omat vanhemmat vissiin on laittaneet jo piikin kiinni.

Vierailija
52/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa muuten kuin mun kamun eksältä paitsi että heillä on yhteisiä lapsia. Vaati korvausta jopa yhteisten lasten kanssa vietetystä ajasta o.O

Ehkä on sama. En oo seurannut, kunhan kuullut ohi mennen että on käynyt naimisissa ja eroon päätynyt kohtuu pian. Voin vain kuvitella että sama meno on jatkunut. Ei tietoa onko sillä lapsia, koska todellakin haluan vaan pyyhkiä pois elämästäni moisen virheen.

Vierailija
53/55 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on erosta yli 10 vuotta ja minun äiti maksaa yhä ex mieheni laskuja ja antaa "viikkorahaa". Onneksi vain yksi existäni on onnistunut käyttäytymään minua kohtaan edes minimaallisen inhimillisesti. Äitini olisi vararikossa jos elättäisi niitä kaikkia.

Montakos exää sulta mahtaa löytyäkään?

-ohis

Vierailija
54/55 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mies on suhteen aikana tottunut ruinaamaan tavaraa?

Vierailija
55/55 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mies on suhteen aikana tottunut ruinaamaan tavaraa?

Ja tavaralla tässä tarkoitettiin tietysti naisen toosaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan