Ollaan eroamassa ja kodin tavarat menossa puoliksi. Mies ruinaa vanhemmiltani tavaroita uuteen kotiinsa.
Ihan yhtä lailla molemmat joutuu hankkimaan uusiin koteihin osan tavaroista. Silti mulle ei tulisi mieleenkään lähestyä anoppia tai miehen sisaruksia, että olisiko niillä antaa minulle jotain huonekaluja tai keittiötarvikkeita. Omilta vanhemmiltani voisin vastaanottaa heille ylimääräisiä tavaroita, mutta miespä on suuna päänä siihenkin suuntaan ja haluaa niistäkin osansa. Miten se kehtaa?
Kommentit (55)
Eikö teillä nyt ole omasta takaa tarpeeksi rojua jaettavaksi?
Timanttilaikalla saa aika kovatkin tavarat puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pärjää se joka kehtaa. Nöyrä tyytyy siihen mitä saa. Miksi eksän pitäisi murehtia siitä mitä ex-appivanhemmat ajattelevat hänestä?
Tässä tuli viikon viisaus. On niin totta, ja näitä ihmisiä riittää!
Uuh mikä mies, hehhh. Onnea eron johdosta, koko sydämestäni!
Sano sille että Torissa annetaan viikottain käyttökelpoista roinaa ilmaiseksi. Osaa varmasti käyttää nettiä ja puhelinta.
No ihan vaikka sanot omille vanhemmillesi ja sisaruksillesi, etteivät anna ex puolisolle mitään. Sillä siitäkin ongelmasta pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pärjää se joka kehtaa. Nöyrä tyytyy siihen mitä saa. Miksi eksän pitäisi murehtia siitä mitä ex-appivanhemmat ajattelevat hänestä?
Tai mitä ap ajattelee asiasta. :D
Vierailija kirjoitti:
No ihan vaikka sanot omille vanhemmillesi ja sisaruksillesi, etteivät anna ex puolisolle mitään. Sillä siitäkin ongelmasta pääsee.
Miksi heidän pitäisi lähteä mukaan tähän katkeruuden kitkerään höttöön? Jos heillä on annettavaa ja he haluaa antaa mitä se aloittajalle kuuluu?
Teidän suhde on päättymässä. mutta nuo muut ihmissuhteet saattaa siltikin edelleen jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän pitäisi lähteä mukaan tähän katkeruuden kitkerään höttöön? Jos heillä on annettavaa ja he haluaa antaa mitä se aloittajalle kuuluu?
Aloittajan eksä on lokki. Lokeille ei ikinä anneta mitään
Oma exä oli ihan samanlainen. Mm. hänestä oli ihan ok eron jälkeen säilyttää autonrenkaita äitini verkkokellarissa ja jättää avain palauttamatta. Hirveä riita siitäkin jälkeen että sai sen hakemaan ne sieltä lopulta. Ei muuten hakenut sinne luvatta viemiään romuosia ja öljyjä, vaan jätti ne autottoman eläkeläisen varastoon.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän he ole ihan aikuisia ihmisiä, jotka osaavat itse sanoa ei, jos eivät siis halua antaa. Heillä voi olla paljonkin tavaraa, joista haluaa eroon. Ei ap ole mitään valtaa alkaa määräilemään mitä muut tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kierrätystä suosivat ovat lokkeilijoita ja heille ei pidä antaa mitään ja lopettaa tällainen kierrättäminen ja kaikki ostaa aina uutena?
Meillä on erosta yli 10 vuotta ja minun äiti maksaa yhä ex mieheni laskuja ja antaa "viikkorahaa". Onneksi vain yksi existäni on onnistunut käyttäytymään minua kohtaan edes minimaallisen inhimillisesti. Äitini olisi vararikossa jos elättäisi niitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Omistaa he antaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kierrätystä suosivat ovat lokkeilijoita ja heille ei pidä antaa mitään ja lopettaa tällainen kierrättäminen ja kaikki ostaa aina uutena?
Ei ole paitsi jos kyseessä on syystäkin ex tunnuksen saanut. Miksei voi mennä yleisiltä markkinoilta etsimään kamoja?
Mieti ennemmin, miksi itse et osaa pyytää apua.
Ja miksi heidän pitäisi olla auttamatta häntä? Ehkä hän on heidän mielestä ihan mukava ihminen. Jos ei ole, miksi et ole kertonut heille?
Vierailija kirjoitti:
Mieti ennemmin, miksi itse et osaa pyytää apua.
Ja miksi heidän pitäisi olla auttamatta häntä? Ehkä hän on heidän mielestä ihan mukava ihminen. Jos ei ole, miksi et ole kertonut heille?
Ehkä sille on syynsä miksei miehen omat sukulaiset tai kaverit halua enää auttaa.