Uskallatko olla yksin mökillä
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 19:21"]
Tietenkin uskallan. Tätä ketjua lukiessa en yhtään ihmettele, miksi naisia pidetään avuttomina.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä. Säälittävää miten aikuiset ihmiset ovat kuin pikkutyttöjä. Sitten heillä on vielä lapsiakin joihin he tartuttavat tuon asenteen
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 19:21"]
Tietenkin uskallan. Tätä ketjua lukiessa en yhtään ihmettele, miksi naisia pidetään avuttomina.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä. Säälittävää miten aikuiset ihmiset ovat kuin pikkutyttöjä. Sitten heillä on vielä lapsiakin joihin he tartuttavat tuon asenteen
[/quote]
Jaa, mä taas olen eri mieltä. Pelko on osa ihmisen itsesuojeluvaistoa. Ei ole sattumaa, että ihmiset pelkäävät pimeää ja yksin jäämistä vieraampaan paikkaan (ja etenkin niiden yhdistelmää), koska tuolle pelolle on vahvat biologiset perusteet. Uskallan kyllä olla mökillä yksin, mutta tämä on faktaa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 17:25"]
En. Mökki sijaitsee meren saaressa, en osaa uida enkä ajaa veneellä. Ja saaressa on nähty karhuja ja muita isoja villieläimiä. Lisäksi siellä on paljon kyykäärmeitä. Niin ja olen ampiaisille hengenvaarallisesti allerginen, niitäkin siellä riittää :)
[/quote]
Kannattaisiko opetella?