Kerro kivasta joululahjasta jonka olet saanut työnantajalta.
Olen tänä vuonna työpaikan "joululahjavastaava". Otan vinkkejä kiitollisuudella vastaan mitä henkilökunnalle voisi antaa :-) Lahjan hinta maks 60€.
Kommentit (46)
Herkkukori. Työnantaja oli itse koonnut sen eikä ollut ostanut kaupan valmista settiä.
Olen kaupan alalla, isolla ketjulla, eikä saada mitään joululahjaa. Liikuntaseteleitäkään ei saa jokainen työntekijä ja ne jotka saavat, joutuvat maksamaan niistä puolet.
Mutta haaveilen joskus näistä, joita kaverini ovat saaneet:
- Hackmannin laadukas paistinpannu
- kattila/pata
- lahjakortti ruokakauppaan (josta on jo verot maksettu etukäteen)
- palkallinen vapaapäivä
- leffaliput
- kuukauden palkka (siis se vuoden 13. kuukausi)
Parhaita mitä olen saanut: Hackmanin kattila, Hackmanin aterinsetti, Finlaysonin peitto ja tyyny, Dolce Gusto kahvikone.
Mutta olen ollut myös ilahtunut kirjalahjakortista ja herkkukorista, myös leffaliput tai joulukukka olisi mieleen. Tai vaikka joulukuusilahjakortti!
Ja sitten vinkkinä kaikille: Jos firmasta on juuri jouduttu irtisanomaan porukkaa, silloin ei kalliista lahjasta tule kuin paha mieli. Kun on huonot ajat, niin ymmärretään, että lahjakin on vaatimattomampi.
Sihteeriltä torttua pikkujouluissa 1990-luvulla. Ikimuistoinen hetki wanhoilta hyviltä ajoilta, jolloin miehet olivat miehiä ja naiset miesten leikkikaluja.
50 euron lahjakortti Citymarketiin.
Saatiin joskus nimellä kaiverrettu matkalaukkusetti, oikein kunnollinen. Se on ollut kiva. Noita herkkukoreja tulee joka vuosi ja puolet niistä on sellasta paskaa että syömättä jää. Joskus on saatu paistisettiä ja muuta sellasta kivaa.