Kerro kivasta joululahjasta jonka olet saanut työnantajalta.
Olen tänä vuonna työpaikan "joululahjavastaava". Otan vinkkejä kiitollisuudella vastaan mitä henkilökunnalle voisi antaa :-) Lahjan hinta maks 60€.
Kommentit (46)
Saimme 50 euron lahjakortin paikkakunnan parhaaseen ruokakauppaan.
Lahjakortit on aina hyvä. Pomona varmaan tiedät mistä työntekijäsi tykkää?
Lahjakortista pitää maksaa verot, siksi se on huono vaihtoehto. Herkkukori on kiva!
Lahjakortit on veronalaista tuloa! Voi tulla ikävä yllätys vaikka myöhemmin jos yrityksessä tehdään verotarkastus.
Hyasintti, kiva, paras ja ainoa : D
Mun työnantaja on kunta joka ei vuoden 2003 jälkeen ole antanut mitään lahjaa työntekijöilleen. Siihen asti kaikki kuulemma saivat aina samanlaisen kynttilänjalan. Vuorojouluina valkoisen ja punaisen. :=)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:35"]
Hyasintti, kiva, paras ja ainoa : D
[/quote]
ei käy, ei sovi allergikoille ja astmaatikoille joita on nykyään joka toinen
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:34"]
Lahjakortit on veronalaista tuloa! Voi tulla ikävä yllätys vaikka myöhemmin jos yrityksessä tehdään verotarkastus.
[/quote]
Onneksi meillä on tarkka johtaja ja oli kyllä huolehtinut verotkin :)
Mies sai muutama vuosi sitten herkkukorin, joka oli kyllä tosi kiva. Korissa oli kahvia, pipareita, konvehteja, glögiä, hilloja, suolakeksejä ja jotain muutakin, mutta en nyt muista mitä. Voisihan tuohon lisätä vielä vaikka punaviiniä ja kynttilöitä.
Jos irtisanottais vain 40 eikä 70, niin olis paras lahja.
Meidän työpaikalla on jo vuosia saatu joululahjaksi joko kinkku tai herkkukori. Jokainen voi itse sitten valita hyvissä ajoin kumman haluaa ja merkitsee listoille. Kinkun valinneet saavat sitten hakea kaupasta haluamansa kokoisen ja näköisen. Herkkukorin saa työpisteeseen toimitettuna. :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:38"]
Jos irtisanottais vain 40 eikä 70, niin olis paras lahja.
[/quote]
Kunhan irtisanot mut, olen jo kauan odottanut pääseväni lusmuilemaan kotiin.
KUINKA JOKU LUULEE HERKKUKORIKSI TUOLLAISTA jossa on jotain pipareita ja glögipullo????? Ei hyvää päivää.... ette ole ole tainneet oikeaa herkkukoria koskaan edes nähdä!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:45"]
. ette ole ole tainneet oikeaa herkkukoria koskaan edes nähdä!
[/quote]
Minä tahtoisin antaa oikeita herkkukoreja joululahjoiksi. Mitä niihin kuuluu laittaa?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:39"]
Meidän työpaikalla on jo vuosia saatu joululahjaksi joko kinkku tai herkkukori. Jokainen voi itse sitten valita hyvissä ajoin kumman haluaa ja merkitsee listoille. Kinkun valinneet saavat sitten hakea kaupasta haluamansa kokoisen ja näköisen. Herkkukorin saa työpisteeseen toimitettuna. :)
[/quote]
No nää on just näitä, joita työnantaja hankkii paikallisista Siwoista halvalla ja joissa on päivämäärät menossa umpeen.
terv. eräs henkilöstöassistentti, jonka on tullut paketoineeks "muutaman" tällaisen korin
Kulttuuri -ja liikuntasetelit on kivoja. Eivät vie tilaa kotona, sopivat kaikkien makuun eikä kukaan voi olla niille allerginen.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:39"]
[/quote]
mä olin takavuosina töissä yhdessä firmassa, jossa omistaja-toimitusjohtajan vaimo ajoi kerran ennen joulua isolla pakulla pihaan ja tuli hakemaan meitä kahta toimiston työntekijää (mä olin silloin uusi) että täällä nää joululahjakamat nyt on ja kerätkää ne helevetin äkkiä sittenkin, hän ei niitä ala enää ikinä laittamaan. mentiin kattomaan niin siellä on pakettiauton öljyselle lattialle viskottu kaikenlaista ruokatavaraa ja kuiva-aineskamaa, niin me jouduttiin keräämään ne ja pussittamaan niistä satakunta ns. herkkukoria työntekijöille. tosin herkkuja noi ei ollu ikinä nähnykään esim. kinkkupala tyhjiöpakkauksessa, jotain palvattua, ei mitään merkintää missä tehty, ainooastaan päivämäärä jollon menee vanhaksi. glögipakkaukset vanheni uutena vuotena. eniten hirvitti se, kun ei yhtään tiennyt miten kauan ne kamat oli auton lattialla maanneet. ette varmaan ihmettele etten itelleni ottanu koria lainkaan...
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:58"]
Kulttuuri -ja liikuntasetelit on kivoja. Eivät vie tilaa kotona, sopivat kaikkien makuun eikä kukaan voi olla niille allerginen.
[/quote]
Nehän on normaaleja työsuhde-etuja eikä mitään joululahjoja!
Ne mitään lahjoja tartte. Saisivat olla onnellisia että saavat pitää työpaikkansa. Se käy lahjasta hyvin.