Onpa ihana sunnuntai aamupäivä.Heräsin just.
Nukuttiin lasten kanssa pitkään. Juon tässä aamukahvia ja luen hesaria.
Kommentit (10)
Minä olen ollut hereillä 07.30 lähtien ja nauttinut ihanasta aamupäivästä, katsonut digiboksista hyvän elokuvan ja Hjalliksen ja käynyt kävelylenkillä. Aamu on elämän parasta aikaa, rakastan herätä aikaisin, silloin on paljon päivää edessä.
Voi ei, ap, lastesi tulevaisuus on nyt mennyttä kauraa, kun nukuitte tänään sunnuntaina pitkään. Ja älä lue sitä hesaria, sekin pilaa yhteiset laatuhetket lasten kanssa.
Nauti päivästä! :) Minäkin olen vielä pyjamassa. Sytettelin kynttilöitä, keitin ison pannun kahvia ja kuuntelen myrskyä.
Oispa mullakin heasari :( itse nukuin puol yötä baarin jälkeen sohvalla mutta siltikin virkee olo. MIkä kommentoijaa nro 2 vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:19"]
Oispa mullakin heasari :( itse nukuin puol yötä baarin jälkeen sohvalla mutta siltikin virkee olo. MIkä kommentoijaa nro 2 vaivaa?
[/quote]
Ois vaan puuttunut tuosta nro 2 avatumisesta, että HÄN on herännyt jo klo 05.00, tehnyt leipätaikinan ja leiponut ziljoona leipää, pessy ja ripustanu 5 koneellista pyykkiä, käyttänyt koirat pihalla, ja nyt lähetään lasten kanssa askartelemaan käpylehmiä.. :D :D
Olin eilen tanssimassa kolmeen asti yöllä, joten tietenkin herääminen menee pitkälle. Aamiaiseksi pannaria ja kylmää kokista. Viikolla oli niin paljon aktiviteetteja, että onneksi tänään ei ole kiire mihinkään.
Ootko 2 ihan varma ettei sitä nutturaa sais enää yhtään tiukemmalle? Sääliks käy sun lapsia kun noin kuiva eukko on äitinä. :)
Minulla on juuri korvapuustit uunissa. Kohta saadaan kaffetta ja tuoretta pullaa sunnuntaihin!
Minusta tuo on lähinnä säälittävää.
Lapset varmasti menee illalla järkevään aikaan nukkumaan että heräävät aamulla aikasin?
Mikä siinä on että viikonloppuna tarttee valvoa yömyöhään ja sitten on ihan ventti seuraavalla viikolla?
Vai oletko vielä kotona lapsien kanssa ja teillä on tuollainen "perusarki"? Entä kun lapset herää aamulla tarhaan tai kouluun? Ne yliväsyy ja kiukuttelee. Koulussa väsyttää ja arvosanat voisi olla paremmat?
Hohhoijaa. On tuo taas jotain mitä en vaan käsitä.