Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten opettaja ei tiennyt Ruotsin Estelleä Haluatko Miljonääriksi-ohjelmassa?

Vierailija
19.09.2020 |

Miten on voinut välttyä tiedolta, kun mainitsi lukevansa kaikkea mainoskatalogeista lähtien?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuleva opettaja ja olen kauhuissani, koska en tiedä MISTÄÄN MITÄÄN.

En tiedä mitään Estellestä, vaikka soittaakin jotain kelloja. Googletin äsken, kuka on kirjoittanut Nummisuutarit. Ei myöskään olisi ollut hajuakaan, millä Sorbus on maustettu (en tosin juo alkoholiakaan).

Kysykää multa mitä tahansa, niin voin käytännössä vannoa, etten tiedä vastausta.

Oon kusiläikkä hangella kun lopulta pääsen töihin opettajaksi. Jos pääsen. Olisi mulle oikein, etten pääse.

Vierailija
22/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tää pähkinäsaari joku järjestetty juttu?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v Tarton rauhan

Klassikko siinä, kun joku sanoo että opettaja on todella innostava. Mun rasittava hissanope ala-asteelta opetti kyllä tarkkaan noi vuosiluvut noin niinkuin pääpiirteittäin. Ja Pähkinäsaaren muistan kuin eilisen päivän, kun se on 1323.

Vierailija
24/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään Estellestä, vaikka soittaakin jotain kelloja. Googletin äsken, kuka on kirjoittanut Nummisuutarit. Ei myöskään olisi ollut hajuakaan, millä Sorbus on maustettu (en tosin juo alkoholiakaan).

Kysykää multa mitä tahansa, niin voin käytännössä vannoa, etten tiedä vastausta.

Oon kusiläikkä hangella kun lopulta pääsen töihin opettajaksi. Jos pääsen. Olisi mulle oikein, etten pääse.

Toivottavasti et opiskele opettajaksi.

Vierailija
25/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa triviaa.

Vierailija
26/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee kaiken, mainoskatalogeja myöten, on ihan ymmärrettävää, ettei kaikki jää päähän, mitä lukee. Ehkä hänpitää tärkeämpänä painaa pitkäkestoiseen muistiin jakkupuvun hinta vuodelta 2014, kuin naapurimaan kruununperimysjärjestyksessä toisena olevan henkilön etunimi.

Vierailija
27/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et opiskele opettajaksi.

Siis luitko ollenkaan? :D Ei millään pahalla!

Mutta joo, yleistiedon testaaminen ei kuulunut soveltuvuuskokeisiin.

Vierailija
28/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opettajan on tarkoitus opettaa jos ei ole mitään yleissivistystä?

Vierailija
29/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kyllä Estellen ja sen että on tuleva kuningatar, mutta en tiennyt onko hän serkuksista vanhin. Sitähän siinä kysyttiin. Ei mitään hajua onko Madden lapsista joku vanhempi kuin Estelle.

Vierailija
30/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se opettaja ei vaan uskaltanut pelata, kyllähän se niitä oikeita vastauksia siinä ääneen ajatteli. Ei halunnut ottaa mitään riskejä.

Vierailija
31/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lukee kaiken, mainoskatalogeja myöten, on ihan ymmärrettävää, ettei kaikki jää päähän, mitä lukee. Ehkä hänpitää tärkeämpänä painaa pitkäkestoiseen muistiin jakkupuvun hinta vuodelta 2014, kuin naapurimaan kruununperimysjärjestyksessä toisena olevan henkilön etunimi.

Asioita seuraavat ihmiset myös ymmärtävät lukemansa. Tälläkin hetkellä Estelle on monessa lehdessä ja iltapäivälehtien vakiokamaa. Jos vaikka kaupassa käydessä kassajonossa koskaan silmäilee otsikoita.

Vierailija
32/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita seuraavat ihmiset myös ymmärtävät lukemansa. Tälläkin hetkellä Estelle on monessa lehdessä ja iltapäivälehtien vakiokamaa. Jos vaikka kaupassa käydessä kassajonossa koskaan silmäilee otsikoita.

Mutta onko se tärkeää yleistietoa?