Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten opettaja ei tiennyt Ruotsin Estelleä Haluatko Miljonääriksi-ohjelmassa?

Vierailija
19.09.2020 |

Miten on voinut välttyä tiedolta, kun mainitsi lukevansa kaikkea mainoskatalogeista lähtien?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuleva opettaja ja olen kauhuissani, koska en tiedä MISTÄÄN MITÄÄN.

En tiedä mitään Estellestä, vaikka soittaakin jotain kelloja. Googletin äsken, kuka on kirjoittanut Nummisuutarit. Ei myöskään olisi ollut hajuakaan, millä Sorbus on maustettu (en tosin juo alkoholiakaan).

Kysykää multa mitä tahansa, niin voin käytännössä vannoa, etten tiedä vastausta.

Oon kusiläikkä hangella kun lopulta pääsen töihin opettajaksi. Jos pääsen. Olisi mulle oikein, etten pääse.

Vierailija
22/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tää pähkinäsaari joku järjestetty juttu?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v Tarton rauhan

Klassikko siinä, kun joku sanoo että opettaja on todella innostava. Mun rasittava hissanope ala-asteelta opetti kyllä tarkkaan noi vuosiluvut noin niinkuin pääpiirteittäin. Ja Pähkinäsaaren muistan kuin eilisen päivän, kun se on 1323.

Vierailija
24/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään Estellestä, vaikka soittaakin jotain kelloja. Googletin äsken, kuka on kirjoittanut Nummisuutarit. Ei myöskään olisi ollut hajuakaan, millä Sorbus on maustettu (en tosin juo alkoholiakaan).

Kysykää multa mitä tahansa, niin voin käytännössä vannoa, etten tiedä vastausta.

Oon kusiläikkä hangella kun lopulta pääsen töihin opettajaksi. Jos pääsen. Olisi mulle oikein, etten pääse.

Toivottavasti et opiskele opettajaksi.