Heteromies, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan tätä epäsuhtaa kun näillä foorumeilla tuntuu että 100 prosenttia miehistä on toisista miehistä kiinnostuneita, mutta tosi elämä ei vastaa tätä.
Niin. Puhtaita homomiehiä on 2-3%, jonkinlaista kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan varmasti enemmän, mutta kuitenkin vähemmistössä. Elinaikanaan muistaakseni 40% miehistä kokeilee jotain (yleensä nuorena) saman sukupuolen edustajan kanssa, mutta suurin osa toteaa ettei ole minua varten.
Miesten seksuaalisuus on kuitenkin opportunistista: vankiloissa, sota-aluksilla, jne. myös heteroksi itsensä mieltävät tekevät asioita ns. paremman puutteessa.
On ihan helppoa ajatella syitä siihen, miksi joku anonyymi vauvapalsta ei välttämättä ole edustava otos koko valtakunnan miehistä...
Heteromiehet suorastaan määritelmällisesti seurustelevat vain naisten kanssa. Yhdessäkään naisen solussa ei ole Y-kromosomia.
Miehen ja naisen kehot eroavat toisistaan, enkä kiihotu miesten kehoista. Miesten ja naisten aivot eroavat toisistaan, enkä kiihotu miesten aivoista. Haluan ettei kumppanilla ole mielenterveysongelmia, ne tulee hoitaa ennen kuin alan suhteeseen. En myöskään halua kumppania joka ei ole luonnollinen, että kehoa on mitenkään leikelty, muuta kuin fyysisen terveyden näkökulmasta. Vahvasti meikatuista ihmisistä en tykkää, enkä varsinkaan heistä jotka käyttävät tekoripsiä, koska en halua kumppania joka käyttää naamaria.
Jos nämä täyttyvät, niin kelpuutan ihmisen sille tasolle missä arvioin ulkonäköä ja muita ominaisuuksia.
En voisi seurustella. Ajatus siitä, että lopulta, noin niiku, en tiedä miten tämän voi sanoa poliittisesti korrektisti. Siis se ajatus siitä, että hän on kuitenkin geneettisesti tai kromosomeilta lopulta mies, niin ei nappaa. Seksi seuraksi kyllä kelpaa ihan kuka vain. Mutta sellaiseen halailuun ja läheisyyteen tarvitsen naisen, tai siis että on syntynyt naiseksi. Anteeksi nyt jos oli loukkaavasti sanottu. Olen hieman vanhempaa ikäpolvea, enkä pysy enää perässä oikeissa nimityksissä.
Hehheh. Sehän tekee minusta homon mitä en ole. Etsi joku homomies.
Olet mies. Minä olen herero mies.
Jos sinä omalla päätökselläsi muutut naiseksi, se sinun päätös ei ulotu minun seksiaaliseen suuntautumiseen. Miten harhainen ihminen kuvittelee että, kun hän sanoo olevansa nainen, se vaihtaisi minun seksiaalisuuteni joksikin muuksi.
Sinuna menisin jutteleen lääkärin kanssa, koska olet harhainen. Hetero mies haluaa naisen, eikä mies voi muuttua naiseksi.
Kaikki jotka toista väittää on mieleltään sairaita, koska samalla luulevat voivan määritellä muiden seksuaalisuutta.
M42 kirjoitti:
Ei ole kokemusta, mutta jos lihastuisin transnaiseen, en minä sen vuoksi jättäisi että hänellä onkin pillun sijasta kulli.
Feikkinaisella on feikkireikä, se on valmistettu tämän cullista.
Biologisen naisen vulvan ja feikkinaisen vulvan vertailu:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Comparing_biological_vagina_(le…
Homomies on ratkaisu ongelmiisi. Homomeis, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Ei ikinä! Ei kuuna kullan valkeana! Ei ei eijei jei!
Transxxxut ovat hirveitä. Ne ovat tosi groteskin näköisiä epäolentoja, luonnonoikkuja, sekopäitä.
Kunnon asialliset homot ovat ihan ok ja yksi sellainen välillinen kavereitteni kaverikin oli homo ja kävimme humanitäärisessä köyhien ruokalassa aina porukalla syömässäkin, mutta sitten tämä seurueemme homojäsen äkkiarvaamatta kuoli johonkin alkoholiliitännäiseen sairauskohtaukseen tai tapaturmaan muutama vuosi sitten parhaaseen kesä- ja lomahuvitteluaikaan.
Myös paikan pätkätyöllistettyyn ruuanjakeluhenkilökuntaan kuului yksi homopariskunta, jonka toisen osapuolen tunsin entuudestaan kielikurssilta, joten turhaa on nyt kenenkään tulla sössöttämään mistään homofobiasta sanaakaan.
Tuolla humanitäärisessä käyminen loppui sittemmin muuten, kun syntyi vodkariita erään muun, heteroseksuaalisen (tosin huonolla menestyksellä hänkin) köyhäläisseurueemme jäsenen kanssa.
Mutta tranvfsut ovat kauheita: YÖK!
Tulee oksennus!
Ja siks'toiseen trhansut haisevatkin.
YRJÖ
Minä vaihdoin kerran Clion keulalle mersun johtotähden. Autosta ei tullut yhtään erilainen, se oli edelleen muuten ihan sama auto. Seuraava auto olikin ihan ehta Mersedes.
Tällä kokemuksella voin sanoa, että ei nimi miestä pahenna.
Minä tunnen itseni rikkaaksi, mutta kun koitin ostaa huvipurren, minulle sanottiin ettei rahani riitä.
Mikä siinä on että minun tunne ei voi mennä todistettavien faktojen ohi?
Riippuu ihmisestä. Jos törmäisin kiinnostavaan ihmiseen, en minä varmaankaan jättäisi hommaa sikseen sen takia, mitä housusta löytyy. Mutta kokemusta ei ole, tähän mennessä kaikki kumppanit ja ihastukset on kyllä olleet naisia, joilla on pillu.
Transmiehen kanssa voisin seurustella, jos ei ole karvainen ja vielä aloittanut hoitoja. Poikamainen pukeutuminen tms. vielä menisi.
Transnaisen eli miehen kanssa en.
Ennemmin ihan 'tavallinen' mies, jonka kanssa tulisi hyvin juttuun, vaikka en koe olevani biseksuaali. Pidän miehen sukuelimiä kauniina ja jos seurustelisin miehen kanssa, niiden pitäisi olla ehjät ja toimivat. Transnaisella ei ilmeisesti näin ole.
Ehkä ajatuksen tasolla voisin mutta en ehkä oikeasti. Tai lähinnä häiritsisi mitä muut ajattelevat. Lapset,kaverit ja sukulaiset.. ja en kyllä ole sellaista oikeaa trans ihmistä vielä kokeillut.. Vielä.. Näitä ristiinpukeutujia kyllä olen nainut. Bi-m40