Heteromies, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnaisia nyt on niin erilaisia. Jotkut ovat ihan naisia, jotkut taas... Noh... Eivät ihan sellaisia vaan jonkinlaisia outolintuja.
Heterona haluan naista, en heti ekana sinne haarojen väliin katso. Ulkonäköä ja yleistä olemusta ja luonnetta enemmänkin. Mutta jos oikeasti naisellinen ja kaunis transnainen haluaisi minut, niin kysyisin ensimmäisenä, etteihän minun tarvitse koko aikaa kuunnella ongelmiasi sukupuoli dystofirian kanssa, vaan voisiko olla vaan ihan normaalisti sen enempiä miettimättä.Kuinka paljon niitä transnaisia tunnet? Ja missä olet tutustunut?
En yhtään. Mitä sitten?
No kun tekstistäsi sai vaikutelman, että paljonkin heitä tunnet. Minä tunnen vain yhden, niin ihmettelin miten olet tutustunut niin moneen, kun on kuitenkin aika harvinaista olla transnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnaisia nyt on niin erilaisia. Jotkut ovat ihan naisia, jotkut taas... Noh... Eivät ihan sellaisia vaan jonkinlaisia outolintuja.
Heterona haluan naista, en heti ekana sinne haarojen väliin katso. Ulkonäköä ja yleistä olemusta ja luonnetta enemmänkin. Mutta jos oikeasti naisellinen ja kaunis transnainen haluaisi minut, niin kysyisin ensimmäisenä, etteihän minun tarvitse koko aikaa kuunnella ongelmiasi sukupuoli dystofirian kanssa, vaan voisiko olla vaan ihan normaalisti sen enempiä miettimättä.Kuinka paljon niitä transnaisia tunnet? Ja missä olet tutustunut?
En yhtään. Mitä sitten?
No kun tekstistäsi sai vaikutelman, että paljonkin heitä tunnet. Minä tunnen vain yhden, niin ihmettelin miten olet tutustunut niin moneen, kun on kuitenkin aika harvinaista olla transnainen.
Yhden kanssa kadulla olen jutellut. Oli niin naisellinen että kerrottuaan vasta tajusin, että hän on transnainen. Ääni oli naisen ja ulkonäkö. Täydestä meni. Leffoissahan niitä kauniitakin näkee paljonkin, tiedä sitten miltä livenä näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on vähän hassu, koska heteromies ei viehäty peniksistä, vaan pre op -transnaisen kanssa seurusteleva on biseksuaali.
Miksi transideologiaan kuuluu tällainen asioiden normalisointi kuten biseksuaalisuuden kutsuminen heteroseksuaaliksi? Ihan tarpeetonta, koska on ok olla biseksuaali ja transnainen.
Ei kumminkaan pitäisi hämärtää sitä mitä heteroseksuaalisuus ja biologinen naiseus on.
En ihan allekirjoita tuota. Olen itse heteromies, eikä minua kiihota yhtään toisten miesten penikset. Mutta jos tapaisin transnaisen, joka on kaikki muut hoidot käynyt lävitse ja olisi ihan nainen muuten, lukuunottamatta sitä roikkuvaa juttua haarojen välissä, niin en tiedä kuinka oikeasti suhtautuisin. Jos olisin kerennyt ihastua toisen luonteeseen ja ulkonäköön, niin... En oikeasti osaa vastata, koska ei ole itselleni tullut eteen tuollaista tilannetta. Pois en sulje ajatusta, koska rakkaus on joskus ihmeellinen.
Tästä on tehty elokuvakin, The Crying Game https://www.imdb.com/title/tt0104036/
Hyvä leffa. Silloin joskus kun se tuli telkusta, en itse aavistanut yhtään ennen sitä sänkykohtausta, että se olikin transnainen siinä :D
Ei ole kokemusta, mutta jos ihastuisin transnaiseen, en minä sen vuoksi jättäisi että hänellä onkin pillun sijasta kulli. Olisin kyllä avoin kokeilulle, kun seksin aika tulisi ja peppuseksiä voisin mielelläni harrastaa kumminkin päin, samoin suuseksiä. Seksiä en kuitenkaan harrastaisi kenenkään kanssa ilman ihastumisen tunteita. Sama koskee toisia miehiä, en ole koskaan vetoa tuntenut miehiin, mutta en minä kategorisesti sulkisi poiskaan ketään.
En todellakaan. Mies on mies vaikka luulisikin olevansa nainen, eikä miehet houkuta siinä mielessä.
Tuskin, vaikka olisi kuinka kaikki operaatiot tehty niin se että kyseinen nainen on ollut joskus mies melko varmasti jäytäisi mieltä.
Vihaan näitä sivuja niin paljon että kyttään täällä ja ihmettelen muiden elämiä , omaa elämää en ehdi elää ollenkaan , kiihotun siitä kun saan täällä mouhota....tunsitko lämpöä otsassasi.
Asiaan , kuka tahansa itsevarma on kaunis.
Mikä tahansa upea on kaunis , olkoot nenä tai peppu
Upea luonnollinen trans joka on naisellinen ja upea on upea.
Upeaa on myös se että hänkin nauttii kun saa tai ottaa suihin.
Samoin kun häntä naidaan tai hän nauttii tunnemme samoin ja siis nautimme tilanteesta , tilanteen olematta pakollista pullaa.
Yhtälailla on upeata kun hän tiedostaa miltä tuntuu lastin lähettäjästä jos saaja arvostaa lähetettyä arvokasta lastia.
Stayup ja upeat korkkarit eivät latista nekään tunnelmaa.
Peukutan kaikkia jotka saavat tai pystyvät.
Luetaanko transnaiseksi myös hermadofiitit, eli joilla on se yksi ylimääräinen kromosomi, ja molemmat värkit, ja joka leikkauttaa itsensä ja saa tarvittavat hoidot? Heitäkin kuulema yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Mitä sitten?
Yhden kanssa kadulla olen jutellut. Oli niin naisellinen että kerrottuaan vasta tajusin, että hän on transnainen. Ääni oli naisen ja ulkonäkö. Täydestä meni. Leffoissahan niitä kauniitakin näkee paljonkin, tiedä sitten miltä livenä näyttävät.
Tapasit kadulla tuntemattoman tyypin, joka juteltuanne kertoi olevansa transnainen vaikka luulit häntä naiseksi? Ei nyt ihan kuulosta uskottavalta kyllä. Jo ihan turvallisuuden takia transnaiset varovat kertomasta olevansa trans. Väkivallan uhka tuossa tilanteessa on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Sievä tv?
Joo, tämä on sw sama transfoobikko joka näitä tehtailee. Raukalta menee vielä vähän sekaisin transvestiitit ja transsukupuoliset. Tosin sillä ei ole väliä koska paheksuu kaikkia.
Voin kertoa että transhenkilön puoliso on 90% varmuudella nainen: transnaisen puoliso on lepakko, transmiehen puoliso on herero. Jostain syystä on näin. Ei ole kunniaksi meille miehille.
Omalta osaltani sanoisin diplomaattisesti että riippuu naisesta. Transtausta saattaisi vaikuttaa kyllä. Toivon silti että kullekin löytyy omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievä tv?
Joo, tämä on sw sama transfoobikko joka näitä tehtailee. Raukalta menee vielä vähän sekaisin transvestiitit ja transsukupuoliset. Tosin sillä ei ole väliä koska paheksuu kaikkia.
Voin kertoa että transhenkilön puoliso on 90% varmuudella nainen: transnaisen puoliso on lepakko, transmiehen puoliso on herero. Jostain syystä on näin. Ei ole kunniaksi meille miehille.
Omalta osaltani sanoisin diplomaattisesti että riippuu naisesta. Transtausta saattaisi vaikuttaa kyllä. Toivon silti että kullekin löytyy omansa.
Näin munkin kokemusten mukaan. Transnaisista kertovissa leffoissa joita olen nähnyt on yliromanttinen transprinsessatarina, missä heteromies rakastuu transnaiseen, mutta sellaista harvemmin tapahtuu. En minäkään tiedä yhtään tapausta missä ns. normihetero seurustelisi transnaisen kanssa.
Voisin kyllä. Monestihan nuo eksoottisempien maiden transnaiset ovat todella kuumia ja jopa kuumempia mitä suomalaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Luetaanko transnaiseksi myös hermadofiitit, eli joilla on se yksi ylimääräinen kromosomi, ja molemmat värkit, ja joka leikkauttaa itsensä ja saa tarvittavat hoidot? Heitäkin kuulema yllättävän paljon.
Noissa tapauksissa sukupuoli päätetään jo lapsena. Jos sitten myöhemmin selviää eli murrosiässä alkaa tulla toisen sukupuolen piirteitä niin ihminen ei silloin halua muuttaa sukupuoltaan, johon on kasvanut lapsesta asti. Eli kyseessä on aivan täydellisesti eri asia kuin transnaisen kohdalla.
Olen itse hetero ja oon tota asiaa käynyt läpi että voisinko seurustella transnaisen kanssa. Jos luonteeseen ja persoonaan ihastuisin niin voisin kyllä. Toisen miehen kanssa mua ei suhteeseen saisi sen verran hetero kyllä oon.
Miten tuo "kyllä" luku voi olla noin korkea? :D Siis oikeasti nyt. N
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hetero ja oon tota asiaa käynyt läpi että voisinko seurustella transnaisen kanssa. Jos luonteeseen ja persoonaan ihastuisin niin voisin kyllä. Toisen miehen kanssa mua ei suhteeseen saisi sen verran hetero kyllä oon.
Transnsinen on biologisesti 100% mies.
Vanha kysymys, mutta kuvittelisin että pystyisin, koska ihminen on kuitenkin se johon ihastun ja rakastun. Ja kun asiaa enemmän ajattelee, niin oikeastaan operoimaton tuntuisi ajatuksena mukavammalta, koska kuvittelen ainakin, että keinotekoiset värkit saattaisivat olla jollakin tavalla "ongelmalliset" eikä välttämättä toteuttaisi tehtäväänsä toivotulla tavalla. Mutta en oikeasti tiedä, miten sen asian kanssa on.
Henkilökohtaisesti musta siis tuntuu siltä, ettei ne värkit ole kovinkaan olennainen osa sukupuoli-identiteettiä, mutta ymmärrän kyllä hyvin niitäkin, joille se on ja hakeutuvat siksi korjausleikkaukseen. Mulle kuitenkin sosiaalinen sukupuoli on jotenkin merkityksellisempi kuin biologinen.
Peniksen omaava trans"nainen" ei kiinnosta eikä kiihota lainkaan. Naisen oloinen mutta peniksellinen on vaan itselle liian outo yhdistelmä. Sukuelimen muutoksen jälkeen transnainen kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kanssaan. Vaikea kuvitella että sellainen kiinnostaisi seurusteluun tai parisuhteeseen saakka, vaan enemmän kyse omalla kohdalla olisi kokeilunhalusta ihan seksin saralla.
En yhtään. Mitä sitten?