Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksu suloisen tonttutyttönä!! Hyvää pikkujoulua kaikille

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/37 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekee noin itselleen?

Ehkä takautuvasti tulee kaikki tehty, pää ei kestä, seuraa mukana.

Ehkä hän ei vain välitä enää?

Vierailija
4/37 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa siitä rahaa. Seiska maksaa kaikista postauksista ja niihin tulleista kommenteista. Keikkapalkkiot ovat ilmeisesti yhä noin 1200e ja siihen päälle vaatii matkakulut, juomta ja hotellimatjoituksen. Elämäntapa se on tuokin.

Vierailija
5/37 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

What has been seen, can't be unseen. Pois verkkokalvoiltani, aaargh!

Vierailija
6/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyn nostettu sika, omena vaan suuhun.

Vierailija
7/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 18:50"]

Saa siitä rahaa. Seiska maksaa kaikista postauksista ja niihin tulleista kommenteista. Keikkapalkkiot ovat ilmeisesti yhä noin 1200e ja siihen päälle vaatii matkakulut, juomta ja hotellimatjoituksen. Elämäntapa se on tuokin.

[/quote]

joo viime vuonna tienas huimat 213e

Vierailija
8/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis verotettava tulo oli satasia. Ihan eri asia kuin mitä tienasi, erityisesti viihdebusineksessa. Eipä silti, ei ne tulot muutenkaan tuksulla varmasti suuret ole.

Vierailija
9/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kroppa kuin minulla. Paitsi että minä olen paljon arpisempi ja tissit roikkuu enemmän.

Vierailija
10/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostapa tulikin mieleeni, että pitää muistaa mennä varaamaan kinkku lihakauppiaalta.

Vierailija
11/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoittelee. Eiköhän riitä nyt Tuksun kropan haukkuminen. Samanlainen on teilläkin monella, kuten myös omalla vaimolla. Se on ihana ja hieno kroppa, eikä se minua henkilökohtaisesti ällötä millään tasolla. Onhan se tietty lihava, ei siitä mihinkään pääse, mutta siitä nyt on mielestäni vielä pitkä matka ällöttävään. Jos kaikki olisi noin mustavalkoista että joko on täydellinen tai sitten ällö kroppa, niin vähän jokaisella naisella olisi ulkonäkötraumoja... Ai niin... 

Sen sijaan Tuksu on kyllä mielestäni tiiviisti kiinni tyylittömimmän esilletuomisien palkinnossa. Niin pukeutumisen kuin eleiden ja liikkeiden osalta.

Vierailija
12/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 12, olet fiksu mies :)

- terveisin toisen yhtä fiksun miehen vaimo

Vierailija
13/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "me monet" ei ilmeisesti mennäkään julkisille estradeille kolmen promillen kännissä ihraröllyköiden ja silikonilaardien kera "showtanssimaan" nelivuotiaille tarkoitetussa ballerinamekossa. (Ja nyt mä olen tietenkin kateellinen....)

Sääliksi käy pahasti alkoholisoitunut, elämälleen hyvästit heittänyt ex-"varieteetähdenlento".

Vierailija
14/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 10:43"]

No "me monet" ei ilmeisesti mennäkään julkisille estradeille kolmen promillen kännissä ihraröllyköiden ja silikonilaardien kera "showtanssimaan" nelivuotiaille tarkoitetussa ballerinamekossa. (Ja nyt mä olen tietenkin kateellinen....)

Sääliksi käy pahasti alkoholisoitunut, elämälleen hyvästit heittänyt ex-"varieteetähdenlento".

[/quote]

Mä en edes halua haukkua tai sanoa pahaa Johannasta, kun mun tekee niin pahaa se, mitä se on itselleen aiheuttanut. Mä säälin sitä ja toivon oikeesti, että se kolahtaisi edes uskoon, että säilyisi hengissä. Se, että mä pilkkaan ja arvostelen sitä, ei tuo mulle yhtään hyvää fiilistä eikä ylemmyydentuntoa.

Vierailija
15/37 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohanna: ”Niin mä sanoin että se on kova paikka. Mutta tää 35v. on vielä kaameempaa!!!!! Oot vielä nuori!!!! Mua pelottaa se vankeustuomio ihan älyttömästi ja pelkään iskääkin. Se on ihan hullu!!!! Ja oon saanut tosi vähän keikkaa noiden pas-kajuttujen takia!!!! Se Jassun juttukin oli tosi loukkaava ja törkeä!!!!!”

ulia: ”mua pelottaa kanssa elämä ylipäätään, saati sit hulluksi mennyt iskä ja sun vankeus uhka jne oon vaan itkenyt kaksi päivää ja sit mua oikeesti pelottaa olla jollaksessa, jos iskä on siellä.

voisitko hankkia ne sähköt albertille et siel voi laittaa ruokaa ja katsoa tv:tä, kun ei tää nyt siihenkään voi mennä et tuun iskää karkuun albertille ja sit kun pimee tulee joka ilta aikaisi niin mennään lähi baariin ja katos, kun putki pamahtaa ja sairaala kutsuu. oon ihan surullinen ja yksinäinen ja ahdistunut.”

ohanna: ”Älä ole, sähköt tulee ihan heti Albertille! Siellä on iso taulu TV ja iso sänky. Ja se on siisti nyt, porsas tulee meille 2.11. Oon tosi yksinäinen kanssa.”

ulia: ”no se porsas piristää ja ne sähköt, voin ja aionkin juoda alcoa, mut viihdyn paremmin ns kotona kuin baareissa ja nyt tulee jo pimeä viideltä, niin eihän siel albertilla voi olla siis ilman sähköä...”

Ynnä muuta. Traina jatkuu kuten arvata saattaa.

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1051,700

Vierailija
16/37 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 08:00"]

Tuostapa tulikin mieleeni, että pitää muistaa mennä varaamaan kinkku lihakauppiaalta.

[/quote]

Ei hitto :D :D

Vierailija
17/37 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin ihana <3

Vierailija
20/37 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala! Tuossa linkissä pitäisi olla varoitus: ei herkille. 

Silmiin sattuu!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi