Tuksu suloisen tonttutyttönä!! Hyvää pikkujoulua kaikille
Kommentit (37)
Ihanaa kun Suomessakin saamme nauttia amerikkalaistyylisestä glamourisesta showsta!
On siinä kuumottava tonttupuku...
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 09:33"]
Mies kirjoittelee. Eiköhän riitä nyt Tuksun kropan haukkuminen. Samanlainen on teilläkin monella, kuten myös omalla vaimolla. Se on ihana ja hieno kroppa, eikä se minua henkilökohtaisesti ällötä millään tasolla. Onhan se tietty lihava, ei siitä mihinkään pääse, mutta siitä nyt on mielestäni vielä pitkä matka ällöttävään. Jos kaikki olisi noin mustavalkoista että joko on täydellinen tai sitten ällö kroppa, niin vähän jokaisella naisella olisi ulkonäkötraumoja... Ai niin...
Sen sijaan Tuksu on kyllä mielestäni tiiviisti kiinni tyylittömimmän esilletuomisien palkinnossa. Niin pukeutumisen kuin eleiden ja liikkeiden osalta.
[/quote]
Olet ihan oikeassa, ei Tuksu olekaan oikeasti ruma. Hän on vaan tosi tyylitön ja kaikesta päätellen moniongelmainen. Jos hän käyttäytyisi järkevästi, ei paljastelisi itseään eikä suttaisi naamaansa tuolla lailla, kukaan ei edes sanoisi häntä rumaksi. Ihmiset ovat julmia, kun huomataan että joku on tosi heikoilla niin sellaisen päälle käydään oikein porukalla ja halutaan mennä katsomaankin tällaisen ihmisen "esityksiä" siinä toivossa, että hän taas jotenkin alentaisi itsensä.
Anteeks ny vaan, mut kyl saa olla aika vajaa tyyppi, että a) menee katsoon tollasta vapaaehtoisesti b) ja kaikenlisäksi MAKSAA tollasest paskasta!! Jeesusmariakristus ja mitävittuja niitä ny olikaan!! Vaikka mä olisin kuinka kännis tahansa, niin en millään muotoo vois pitää tollasta viihteenä, lähinnä tollasella mua pystyis kiduttaan, tunnustaisin mitä vaan :D Hip hei ja jei, melkosta paskaa!!
Meneekö ihmiset muka Tuksua kattomaan? Eiköhän noilla pubeilla ole ihan viikonloppuisin omat kanta-asiakkaansa, jotka sinne menevät oli Tuksua tai ei?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 18:28"]
Hot
[/quote]
Not.
Mikä mä avasin sen sivun, jäin sokeaksi:)
Olen seurannut niin pitkään Hymyn Tukiais-keskusteluja, etten tunne enää minkäänlaista sääliiä enkä myötätuntoa. Johki on manipuloiva, yksinkertaisesti paha ihminen, joka varastelee, hakkaa ihmisiä jopa naapurin 18-vuotiasta, postittaa kuoleita ja haisevia rottia, käy maaastotakkisten kavereidensa kanssa uhkailemassa ja pilkkaamassa Artoa, parittaa siskoaan, jättää koiransa päiväkausiksi paskomaan sisätiloihin, harrastaa pillerikauppaa, haukkuu julkisesti kaikki häntä auttaneet ihmiset, pilaa vanhempiensa omistaman talon, mustamaalaa sisaruksensa, isänsä, äitinsä ja kaiken sen päälle nauraa räkäisesti.
Sori nyt vaan suorat sanat, mutta mä yökkään. Läpimätä vanha peruna.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:02"]
Olen seurannut niin pitkään Hymyn Tukiais-keskusteluja, etten tunne enää minkäänlaista sääliiä enkä myötätuntoa. Johki on manipuloiva, yksinkertaisesti paha ihminen, joka varastelee, hakkaa ihmisiä jopa naapurin 18-vuotiasta, postittaa kuoleita ja haisevia rottia, käy maaastotakkisten kavereidensa kanssa uhkailemassa ja pilkkaamassa Artoa, parittaa siskoaan, jättää koiransa päiväkausiksi paskomaan sisätiloihin, harrastaa pillerikauppaa, haukkuu julkisesti kaikki häntä auttaneet ihmiset, pilaa vanhempiensa omistaman talon, mustamaalaa sisaruksensa, isänsä, äitinsä ja kaiken sen päälle nauraa räkäisesti.
Sori nyt vaan suorat sanat, mutta mä yökkään. Läpimätä vanha peruna.
[/quote]:
Tuksun olisi jo aikaa sitten pitänyt saada hoitoa, jos ongelmia ei hoideta niin tuollaiseenhan se sitten johtaakin :(
Minusta Johanna oli oikein kiltti ja ystävällinen kun hänet pari vuotta sitten tapasin. Ikävää, että on ajanu ittensä tuohon kuntoon.
Sitä saa mitä tilaa. Nimittäin yleisö.
1800-luvun alkupuolella jopa ns. länsimaisissa sivistysvaltioissa oli tavanomaista huvia mennä erilaisiin suljettuihin hoitolaitoksiin ihmettelemään ja katselemaan niiden vajavaisia asukkeja. Sama jatkui 1800-1900-luvun vaihteessa erilaisilla "sirkusesityksillä", joissa epämuodostuneita ja vammaisia ihmisiä kiersi esiintymässä.
JT ei ole tietenkään fyysisesti vammainen, kaukana siitä, mutta hän menee kuitenkin mediapersoonana ja ilmeisesti myös esiintymistaidoissaan lähinnä sellaista hauskuuttajan roolia, jota Pentti Haanpää kuvaili joissakin kertomuksissaan. Esimerkkinä oli tukkityömailla kiertelevä työkyvytön, halpa-arvoinen mies, joka yritti viihdyttää jätkiä lähinnä asettamalla itsensä jollakin tavalla naurunalaiseksi tai fyysisesti haavoittuvaksi. Eräs antoi esimerkiksi heitellä puukalikoita avoimeen suuhunsa jne.
Mediapersoonana JT asettuu vastaavanlaisten "viihdyttäjien" asemaan antautumalla rooliin, jossa esiintyy lähinnä toisten ihmisten halveksittavana.
Mistä se nuo taustatanssijat on löytänyt?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:27"]
Mistä se nuo taustatanssijat on löytänyt?
[/quote]
En tiedä. MUkaan sille kuitenkin tarttuu lähes lapsen ikäisiä julkihomopoikia. Ehkä ovat julkisuudenkipeitä.
Ulkonäöstä viis, muttä kun ihminen on niin läpeensä ilkeä, että oksettaa.