Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytyäsi vessassa jätätkö wc-pöntön kannen kiinni vai auki?

Vierailija
16.11.2013 |

Ärsyttää, jos pöntön kannet ovat auki, yököttävää. Vedättekö vessankin, kun kansi on auki? 

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiinni. Ei voi vetää aukinaisena.

Vierailija
2/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, eli kakan jälkeen kiinni, pissan jälkeen jää usein auki.

Mut mä en olekaan mikään herkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmetyttää, kun julkisissa vessoissa ne kannet on melkein poikkeuksetta auki, kun sinne koppii menee. Kuka haluaa jonkun julkisen pytyn pärskeet päälleen? Hyi helvetti. Itse suljen AINA.

Vierailija
4/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni.

Vierailija
6/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää kuka pystyy käsin koskemaan siihen kanteen julkisissa tiloissa, tai edes paperilla. Yääääk.

Vierailija
7/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina auki, yleisissä vessoissa ja kotona. En ole vetämispärskeitä huomannut eikä haittaa vaikka jotain tuleekin, ei siihen kuole.

Vierailija
8/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki. Siitäköhän mun hyvä vastustuskyky johtuu...?

Vierailija
9/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 18:10"]

Joo ihmetyttää, kun julkisissa vessoissa ne kannet on melkein poikkeuksetta auki, kun sinne koppii menee. Kuka haluaa jonkun julkisen pytyn pärskeet päälleen? Hyi helvetti. Itse suljen AINA.

[/quote]

Julkisissa ei aina edes ole kansia.

Vierailija
10/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni, ettei kissipojat joudu uimaan.

Vierailija
11/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni, ettei kissipojat joudu uimaan.

Vierailija
12/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 18:15"]

Minua taas ihmetyttää kuka pystyy käsin koskemaan siihen kanteen julkisissa tiloissa, tai edes paperilla. Yääääk.

[/quote]

No mulla on tapana pestä kädet vessassa käynnin jälkeen. En tiedä sinusta sitten.

Vierailija
13/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiinni kun muuten kissa putoo sinne. =)

Vierailija
14/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni.

Vierailija
15/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiinni, se on se fengshui, kato :) Ei kai, se nyt vaan on epäsiistin näköistä että kansi on auki.

Mut yleisissä kopeissa mua ärsyttää kun kansi on jätetty ylös! Kippaan sen aina alas ja vasta sit rupean riisumaan takkia ja laukkua ja repimään housuja alas siellä ahtaassa kopissa kun mun tuurilla sinne muuten putois takin taskusta kännykkä tai avaimet tai jotain.

Sit avaan kannen uudestaan kun olen valmis asioimaan.

Vierailija
16/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki. Osaan myös pestä heti mahdolliset jarrutusjäljet jos niitä tulee, eli vessa on yhtä siisti sisältä kuin vessaan mennessänikin. En ala rämppäämään kannen kanssa, enkä odota sitä muiltakaan perheessä.

Vierailija
17/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni. Eipä putoa mitään hammasharjaa tai käsisaippuaa sinne mikä olisi erittäin todennäköistä. Puhumattakaan siitä kun meikkaan vessassa niin aina jotain putoilee.

Meillä on suopea pönttö onneksi, ei jää jarruraitoja edes minun jälkeen vaikka olen ollut yleensä jarruraitakeisari, on joku gustafsbergin tms pönttö.

Vierailija
18/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013111117706721_tr.shtml

3. Uloste hammasharjassa

Huuhteletko vessanpöntön kansi suljettuna? Se kannattaisi, sillä auki olevaa pönttöä huuhdeltaessa sen syövereistä voi lentää saastaista vettä bakteerihiukkasineen jopa 1,8 metrin päähän. Hiukkaset jäävät leijumaan myös ilmaan, jolloin ne tarttuvat inhottavasti hammasharjaan ja kulkeutuvat sitä kautta jälleen elimistöösi.

Ylle linkitetty uutisointi antanee vastauksen. Hyi hitto, jos joku oikeasti ei tuota(kaan) tajua.

Vierailija
19/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vessanpöntön bakteerihiukkaset oo mulle mitään pahaa tehny vaikka muutama kymmentä vuotta oon pöntön aina kansi auki huuhdellut.

Vierailija
20/60 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 18:34"]

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013111117706721_tr.shtml

3. Uloste hammasharjassa

Huuhteletko vessanpöntön kansi suljettuna? Se kannattaisi, sillä auki olevaa pönttöä huuhdeltaessa sen syövereistä voi lentää saastaista vettä bakteerihiukkasineen jopa 1,8 metrin päähän. Hiukkaset jäävät leijumaan myös ilmaan, jolloin ne tarttuvat inhottavasti hammasharjaan ja kulkeutuvat sitä kautta jälleen elimistöösi.

Ylle linkitetty uutisointi antanee vastauksen. Hyi hitto, jos joku oikeasti ei tuota(kaan) tajua.

[/quote]

Kaikillahan ei ole hammasharjaa siinä vessassa...

Ja jos ihmiset ovat terveinä läpi vuoden, ei ehkä kannata aloittaa stressaamista näistä asioista. Sairastuvat lie mihin pöpöihin sen jälkeen, kun alkavat liian siivoiksi kaikessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan