Älkää päästäkö niitä ukkojanne pikkujouluristeilyille
kyllä taas tuli nähtyä kun äijät metsästi laumoina naista sormukset sormissa ja osalla piilossa, välillä kävivät hakemassa viinan ohella tax freestä tuliaisia lapsille kotiin. Teitä petetään 6-0.
Kommentit (8)
Silloinhan riittää että kaikki naiset ja homot jää kotiin ja miehet risteilee keskenään.. Tai risteilyt kielletään avioituneilta, virkatodistus mukaan.
Ihan oikeesti.... Jos sinun mies pettää kaikkien muiden miehet ei ole samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 18:03"]
Silloinhan riittää että kaikki naiset ja homot jää kotiin ja miehet risteilee keskenään.. Tai risteilyt kielletään avioituneilta, virkatodistus mukaan.
Ihan oikeesti.... Jos sinun mies pettää kaikkien muiden miehet ei ole samanlaisia.
[/quote]
Ei mun mies siellä ollutkaan. Mä olin ja kattelin touhua vierestä. Ja ajattelin että noilla ukoilla on kotona lapset jotka ikävöi iskää ja vaimo joka uskoo että ne on ne muut miehet kun pettää, ei mun.
Päästäisin mieheni mielelläni, mutta hän ei suostu lähtemään laivalle. Perheen kanssa hän saattaa lähteä, mutta muuten ei.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:53"]
kyllä taas tuli nähtyä kun äijät metsästi laumoina naista sormukset sormissa ja osalla piilossa, välillä kävivät hakemassa viinan ohella tax freestä tuliaisia lapsille kotiin. Teitä petetään 6-0.
[/quote]
No, tuo ei ole vain pikkujouluristeilyjen ongelma, vaan sitä tapahtuu ihan jatkuvasti tavallisilla työmatkoillakin etenkin jos työmatka on vähän pitempi ja suuntautuu ulkomaille.
t. eräs miesvaltaisessa työyhteisössä työskentelevä
pettää tai ei, se mies silti oo mikään koira jota pidetään lieassa. Ihme asenne. Jos se haluu pettää, niin kyllähän ihminen keinon keksii vaikka kuinka kyttäis, oman elämänsä vaan pilaa moisella asenteella. Luultavasti jatkuva epäily jopa ajaa pettämään, "jos epäillään vaikkei mitään tekis, ni samahan se on sit vaik vieraissa käviskin"...
ei se mies risteilyä tarvi jos on pettääkseen...
On totta, että pikkujoulut ja muutkin firman pippalot ovat vaarallisia aikoja, mutta minusta olisi noloa alkaa puolisoaan kieltämään osaallistumasta, vain sen vuoksi,että saattaa mahdollisesti pettää...
Mutta valitettavasti, näitä pettämisiä sattuu, jopa silloin, kun kotona on kaikki hyvin, joillekin se hetki voi vaan yllättää. Jos kotona mättää, niin vielä helpompaa.
Elämä on. Mutta kieltämään en pelon vuoksi ala, noup.
Mies ei ole minun lapseni, en voi kahlita häntä kotiin. Hän on aikuinen ja vastaa itse valinnoistaan.