Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostit edellisen kerran silmälasit?

Vierailija
16.11.2013 |

Paljonko maksoit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisseniltä. Ostin kahdet ja taisin maksaa alle 150 euroa. Nyt olleet käytössä reilun vuoden, hyvät ovat olleet, mutta himoitsen nyt uusia kehyksiä, jotka näyttävät kalliilta ja laadukkailta. Näistäkin olen saanut kyllä molemmista kehuja, mutta kyllähän sen huomaa, etteivät mitkään merkkikehykset ole vaikka molemmat minulle hyvin sopivatkin.

Vierailija
2/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä optikkoliikkeeltä. Puolisen vuotta sitten. Silmälasit maksoi kaikkineen 715€. Piilarit 420€. Sen jälkeen on mennyt joku 50€ piilaritarvikeisiin eli nesteet+ kotelot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasemalta. 250 euroa suunnilleen, sain kahdessa päivässä ja oli tosi hyvä palvelu.

Vierailija
4/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako sn oikeasti, että kehykset ovat jotkut halvat eivätkä laadukkaat?

Vierailija
5/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:29"]

Yksityiseltä optikkoliikkeeltä. Puolisen vuotta sitten. Silmälasit maksoi kaikkineen 715€. Piilarit 420€. Sen jälkeen on mennyt joku 50€ piilaritarvikeisiin eli nesteet+ kotelot.

[/quote]

Millaiset piilarit maksaa noin paljon? Vai ostitko pitkäksikin aikaa?

Kertakäyttölinssejäkin saa jo varmaan euron pari halvimmillaan, siksi ihmettelen.

Vierailija
6/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Select Specsiltä 131 eurolla RayBanit jotka linsseineen olisivat Instrussa tulleet maksamaan reilu 600 euroa. Lasit on hyvät, ei mitään moitteen sanaa, linssit ovat tuplaohennetut, naarmunkestävät ja heijastamattomat. Tuli kahdessa viikossa. http://www.selectspecs.com 

Tulen todellakin jatkossakin tekemään näin, että testaan pokat jossakin liikkeessä otan merkin ja mallin talteen, näöntarkastus ja Voila´. 

Vierailija
7/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:29"]

[/quote]

Millaiset piilarit maksaa noin paljon? Vai ostitko pitkäksikin aikaa?

Kertakäyttölinssejäkin saa jo varmaan euron pari halvimmillaan, siksi ihmettelen.

[/quote]

Monitehopiilarit ja värilliset. Ovat kuukausilinssit. Tuossa  paketissa oli 6kk satsi.

t. se sama

Vierailija
8/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:37"]

Huomaako sn oikeasti, että kehykset ovat jotkut halvat eivätkä laadukkaat?

[/quote]

No minä, kakkonen, mielestäni huomaan, mutta en tiedä huomaavatko sitten ne, jotka eivät minun kehyksistäni totuutta tiedä. Olen siitä harvinainen, että tykkään silmälaseista ja näytän niiden kanssa paremmalta kuin ilman (asiaa ovat kommentoineet lukuisat ihmiset, miehetkin), joten kyttään varmaan muiden laseja kohtuuttoman paljon. Merkkihän niissä kalliimmissa on yleensä luettavissa, mutta se ei ole minulle se juttu vaan kaunis muotoilu ja näyttävyys eli paksut muoviset kehykset edestä ja sangat esimerkisi terästä tai joku muu jippo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan